Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z doładowaniem.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, po 2 latach znów wrócił problem z wpadaniem w tryb awaryjny. Wtedy były zapieczone kierownice, teraz być może też ale mam pewną uwage.

Po odpaleniu samochodu nie ruszą się wogóle sztanga cały czas jest opuszczona. Zastanawia mnie dlaczego po zdjęciu wężyka z gruszki nie czuć podciśnienia. Lekko zasysa np jak przyłoży się palca, ale chyba to powinno zdrowo "ciągnąć" żeby było w stanie unieść sztange?

Podmianiałem zawór N75, bez rezultatu.

Opublikowano

zamocuj kawałek wezyka na gruszkę i nalezało by jakos zassac:decayed: zobaczyc czy sztanga ruszy ,moze gruszka uszkodzona , chyba ze tak mocno zapiekło się:decayed:, rozumiem ze reszta układu podcisnienia sprawna n75 ,weżyki,

Opublikowano

N75 sprawny bo podmieniałem. Tylko zastanawia mnie czemu w tym wężyku co idzie do gruchy prawie nie czuć podciśnienia. Bo na niektórych filmikach widziałem, ze sztanga chodzi nawet na wolnych obrotach. Zapieczone kierownice to może skutek tego że nie pracuje prawidłowo ten układ podciśnienia?

Opublikowano

Wymień wszystkie wężyki podciśnienia może gdzieś uciekać jak nie nie to to pompka vacum pada,powodzenia,

Opublikowano

zapieczone kierownice to moze byc tez skutek jazdy na emeryta,ale jak układ zle pracuje to tez przyczyni się , popatrz węzyki ew. wymień

Opublikowano

No właśnie jazdy na emeryta nigdy nie było. Zawsze odpowiednio przegiągało sie te obroty z myślą właśnie o tej turbinie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...