Skocz do zawartości
IGNOROWANY

XX MOTO PIKNIK NO LIMIT 14.06.2014 Olsztyn


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

właśnie, jak się dba, tak się ma. np. nasz forumowy kolega z olsztyna ma 2,5tdi po chipsie, ale mocno doinwestowane bo i po robionych wałkach, pompie itd i za***rdala aż miło.

z kolei koleżka od żółtych felg, pomimo już raz zmienianego silnika, ciagle ma coś nie tak. w tym egzemplarzu regenerował turbo, robił jeszcze jakieś rzeczy, ale nie pamętam co, więc nie będę pisał. wsadził wydech z kwasiaka z rm motors, a i tak nie chodzi jak powinien, kolega w e39 2,0td go objeżdżał, ja swoim 1,8t też, z palcem w nosie

Opublikowano

Ogarnąć się troche miśki i robimy spocisza na Dajtkach :wink:

10293579_655236797874771_2089707870373538263_o.jpg

14.06.2014 już po raz 20. spotkamy się w Olsztynie, żeby podziwiać najszybsze samochody i motocykle w Polsce, zobaczyć przeprawy terenówek, zmagania kierowców quadów i efektowne wyskoki na motocrossie. Poza masą koni mechanicznych i adrenaliny, zapraszamy do wzięcia udziału w BITWIE KLUBÓW pod patronatem Warmińsko-Mazurski Moto Club w Giżycku.

ZGŁOSZENIA DO KONKURSÓW :

Formularz zgłoszeniowy:

Każdy klub, który chciałby wziąć udział w bitwie zobowiązany jest poinformować organizatora o przewidywanej ilości aut chętnych do wzięcia udziału w konkursach. Zgłoszenia prosimy wysyłać w wiadomości prywatnej do Katarzyna Prokopczuk.

PLAN IMPREZY:

10.00 – Otwarcie BITWY KLUBÓW ( na scenie, przez Naszego prowadzącego)

10.30 – Konkurs „ Car Audio” ( przeprowadzany za pomocą profesjonalnego sprzętu do pomiaru ciśnienia akustycznego lub na podstawie tradycyjnej punktacji )

11.30 - Konkurs "„Najniższe auto zlotu” ( przeprowadzany na podstawie pomiaru: od progu)

12.30 – Konkurs "Najgłośniejsze auto zlotu" (pomiar głośności wydechu)

13.30 – Konkurs „Najładniejsza felga”

14.30 – Konkurs „Najładniejsze auto zlotu” ( punktowane będą: stan lakieru, wnętrze, bagażnik, komora silnika )

16.00 – Konkurs „Najsilniejszy uczestnik zlotu” ( przeciąganie auta na linie, na czas)

17.30 – Ogłoszenie wyników i rozdanie nagród ( na scenie, przez Naszego prowadzącego)

Opublikowano

no to my sie widzimy na zlocie .... bede na 100%

Opublikowano

ja tez :D

Opublikowano

obowiazkowo!

Opublikowano

to jak robimy chłopaki ..... musimy sie potkac przed zltoem i wjechac tam razem zeby było grubo

Opublikowano

zrobimy ustawkę na szelu kolo lotniska jak rok temu:wink:

szczegóły jeszcze dogramy

DSC00003_zps0a797804.jpg

DSC00005_zps8e2a0a34.jpg

DSC00009_zpsfc90b764.jpg

Opublikowano

ok

---------- Post dopisany at 21:33 ---------- Poprzedni post napisany at 21:32 ----------

o ktorej godzinie

---------- Post dopisany 27-05-2014 at 23:05 ---------- Poprzedni post napisany 18-05-2014 at 21:33 ----------

?? i jak wiadamo cos o ktorej i jak

Opublikowano

jacco jaki dojazd jest z tego shell na lotnikso ?

Opublikowano

gładki:wink:

Opublikowano

To i ja przyjadę.

---------- Post dopisany at 11:56 ---------- Poprzedni post napisany at 11:53 ----------

Napiszcie o której i gdzie się stykniemy przed Dajtkami.

Opublikowano

Ktos bedzie lecial od elblaga ? Ja sie wybieram , mozna by bylo sie gdzies spiknąć

Opublikowano

dobrze ,ze ktos z a4 bedzie :D

wlasnie jacco jak byles rok temu to napisz o ktorej godzinie spotykamy sie na tym shellu kolo lotniska .

dziadek my wlsnie spotkamy sie na shellu kolo dajtek

Opublikowano
dobrze ,ze ktos z a4 bedzie :D

wlasnie jacco jak byles rok temu to napisz o ktorej godzinie spotykamy sie na tym shellu kolo lotniska .

dziadek my wlsnie spotkamy sie na shellu kolo dajtek

Ale chodzi mi mi gdzies wczesniej , na trasie w sensie , datki to juz na miejscu :decayed:

Opublikowano

14.06.2014 już po raz 20. spotkamy się w Olsztynie, żeby podziwiać najszybsze samochody i motocykle w Polsce, zobaczyć przeprawy terenówek, zmagania kierowców quadów i efektowne wyskoki na motocrossie. Poza masą koni mechanicznych i adrenaliny, zapraszamy do wzięcia udziału w BITWIE KLUBÓW pod patronatem Warmińsko-Mazurski Moto Club w Giżycku.

STREFA KLUBOWA:

Ceny biletów (od osoby):

10 zł- wjazd do strefy klubowej

15 zł- wjazd na teren imprezy dla pozostałych uczestników (poza strefa klubową)

Każdy uczestnik opłacając bilet i wjeżdżając do strefy klubowej otrzyma opaskę na rękę, zobowiązany jest ją nosić przez cały czas trwania imprezy.

WJAZD DO STREFY KLUBOWEJ: !!! BARDZO WAŻNE !!!

Teren Strefy Klubowej będzie otwarty na wjazd dla Klubów wyłącznie w godzinach od 8 do 10 rano. Są to ściśle określone przez organizatorów imprezy godziny, więc Kluby proszone są o wcześniejsze zebranie się w grupy i jednoczesny wjazd całego Klubu na teren imprezy. Po godzinie 10 wjazd na teren Strefy Klubowej zostaje zamknięty.

Miejsca postojowe dla Klubów w strefie klubowej, będą wyznaczane na podstawie ilości aut zgłoszonych przez lidera Klubu w mailu zgłoszeniowym. O tym, czy dany klub będzie znajdował się bliżej sceny i terenu przeznaczonego do rozegrania konkurencji decyduje kolejność wjazdu do strefy klubowej, więc zachęcam do pojawienia się pomiędzy godziną 8 a 9 :) Proszę o mobilizację i przyjazd Klubów w wyznaczonych godzinach.

W razie sytuacji w której dana osoba nie jest zrzeszona z żadnym klubem, a chce wjechać na teren strefy klubowej i wziąć udział w konkursach, proszona jest o przyłączenie się do któregoś z wjeżdżających klubów ponieważ organizator przewidział wjazd wyłącznie dla klubów.

Na teren strefy klubowej mogą wjechać tylko te Kluby, które wysłały zgłoszenie.

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY:

Każdy klub zobowiązany jest do zgłoszenia na podanym niżej formularzu ilości przewidywanych aut oraz do wytypowania lidera, który zgłosi klub na formularzu oraz poda swój nr telefonu. Od danego klubu wymagany jest jeden mail z treścią formularzu zgłoszeniowego. Zgłoszenia można przesyłać do 13 czerwca do godziny 18.

TREŚĆ FORMULARZA KTÓRĄ TRZEBA WPISAĆ W MAILU ZGŁOSZENIOWYM:

W temacie maila nazwa klubu.

" ZGŁOSZENIE DO STREFY KLUBOWEJ:

1.NAZWA KLUBU :

2.LIDER KLUBU: (nr. telefonu do lidera)

3.ILOŚĆ SAMOCHODÓW

4..ILOŚĆ OSÓB BIORĄCYCH UDZIAŁ W „BITWIE KLUBÓW”

Przez sam fakt podpisu na formularzu zgłoszeniowym uczestnik jak również wszyscy członkowie jego ekipy przyjmują tym samym bez zastrzeżeń przepisy Regulaminu Standardowego i Szczegółowego jak i wszystkich załączników i uzupełnień do imprez i uznają jako jedyne władze te, które zostały ustalone przez GKSS PZM. Jednocześnie uczestnicy oświadczają, iż biorą udział w imprezie na własne ryzyko, przejmują na siebie pełną odpowiedzialność za powstałe z ich winy szkody, a tym samym zrzekają się wszelkich roszczeń w stosunku do Organizatora. "

Lider klubu wypełnione zgłoszenie wysyła na adres e-mail : [email protected]

ZAPISY DO KONKURSÓW:

Będą prowadzone w namiocie "Bitwy Klubów" . Każdy Klub ma prawo wystawić nie więcej niż 5 uczestników do każdej z konkurencji.

PLAN IMPREZY:

10.30 – Otwarcie BITWY KLUBÓW ( na scenie, przez Naszego prowadzącego)

11.00– Konkurs „ Car Audio” ( przeprowadzany za pomocą profesjonalnego sprzętu do pomiaru ciśnienia akustycznego lub na podstawie tradycyjnej punktacji )

12.30 - Konkurs "„Najniższe auto zlotu” ( przeprowadzany na podstawie sumy pomiarów 4 punktów - szczegółowy opis i regulamin tej konkurencji poniżej planu imprezy)

14.00 – Konkurs "Najgłośniejsze auto zlotu" (pomiar głośności wydechu)

15.30 – Konkurs „Najładniejsza felga”

16.30 – Konkurs „Najładniejsze auto zlotu” ( punktowane będą: stan lakieru, wnętrze, bagażnik, komora silnika )

17.30 – Konkurs „Najsilniejszy uczestnik zlotu” ( przeciąganie auta na linie, na czas)

19.00 – Ogłoszenie wyników i rozdanie nagród ( na scenie, przez Naszego prowadzącego)

REGULAMIN KONKURSU „NAJNIŻSZE AUTO ZLOTU” :

" §1. Postanowienia ogólne

1. Konkurs odbywa się podczas XX MOTOPIKNIKU NO LIMIT

2. Celem konkursu jest wyłonienie spośród uczestników konkursu najniższego samochodu.

3. Każdy klub może wyznaczyć do konkurencji nie więcej niż 5 aut.

4. Uczestnicy konkursu, z tytułu udziału w nim, nie ponoszą dodatkowych opłat.

7. Wyniki konkursu będą ogłoszone publicznie po zakończeniu konkursu oraz zostaną opublikowane na stronie NO LIMIT - WYŚCIGI 1/4 MILI

§2. Sposób przeprowadzenia konkursu

1. Ocenie podlega wysokość pojazdu mierzona w centymetrach prostopadle do podłoża w czterech wyznaczonych punktach samochodu, ściśle określonych w pkt2.

2. Punktami pomiarowymi są:

- pkt 2.1: najniżej położony punkt na przednim zderzaku lub dodatkowym fartuchu pod zderzakiem

- pkt 2.2: punkt na rancie lewego przedniego błotnika. Odcinek mierzony musi przechodzić przez środek koła.

- pkt 2.3: punkt na progu lub dodatkowym spojlerze z lewej strony samochodu, znajdujący się w połowie odległości między środkami kół pojazdu

- pkt 2.4: punkt na rancie lewego tylniego błotnika. Odcinek mierzony musi przechodzić przez środek koła

3. Wszystkie cztery pomiary zostają zsumowane.

4. Pomiarów dokonuje Sędzia w obecności Przedstawicieli klubów oraz właściciela ocenianego samochodu.

5. W czasie dokonywania pomiarów nie dopuszcza się obecności w samochodzie osób ani bagażu.

6. Zwycięzcami konkursu zostają uczestnicy, których samochody uzyskały najniższa sumę pomiarów opisanych w pkt. 2.

§3.WARUNKI UCZESTNICTWA W KONKURSIE:

1. Samodzielne dotarcie pojazdu na miejsce pomiarów. Ciśnienie w oponach nie może być mniejsze od nominalnego, pod groźbą wyeliminowania samochodu z konkursu..

2. Osobiste zgłoszenie się uczestnika w punkcie rejestracyjnym konkursów wraz z dowodem rejestracyjnym oraz ważnym prawem jazdy. Osoby nie będące właścicielami samochodów, powinny przedłożyć pełnomocnictwo właściciela, upoważniające do wzięcia udziału w konkursie.

3. Dokonanie zgłoszenia najpóźniej na 60 min przed rozpoczęciem konkursu.

4. W przypadku nie spełnienia przez uczestnika powyższych wymogów, Organizator ma prawo do niedopuszczenia go do udziału w konkursie."

Dostępne są również obrazki ilustrujące pomiar w opisanych wyżej 4 sytuacjach, dla osób zainteresowanych, po uprzednim zgłoszeniu do mnie, wyślę na maila.

Regulamin imprezy dostępny na NO LIMIT - WYŚCIGI 1/4 MILI

Od siebie dodam, że na terenie Strefy Klubowej :

1. Obowiązuje zakaz rozpalania grilli.

2. Obowiązuje ograniczenie prędkości do 10km/h.

3. Organizator nie odpowiada za szkody spowodowane przez kierowców.

4. Kierowcy i widzowie uczestniczą w imprezie na własną odpowiedzialność i odpowiadają karnie bądź cywilnie za szkody wyrządzone organizatorowi, innym kierowcom lub widzom.

5. Osoby małoletnie uczestniczą w Imprezie na wyłączną odpowiedzialność osób, które sprawują nad nimi pieczę.

6. Uczestników imprezy obowiązuje przestrzeganie stosownych przepisów prawa o ruchu drogowym, o bezpieczeństwie imprez masowych.

7. Spożywanie alkoholu dostępne jest jedynie w miejscach do tego wyznaczonych.

---------- Post dopisany at 11:18 ---------- Poprzedni post napisany at 11:17 ----------

Robimy strefe klubowa ? :decayed:

Opublikowano

Dobra chlopaki ja tez bym sie zabral z wami

---------- Post dopisany at 11:54 ---------- Poprzedni post napisany at 11:52 ----------

Pomysl kaFFFara jest jak najbardziej sensowny skoro i tak mamy wszyscy sie spotkac na shelu i razem wjezdzac to chyba lepiej jako klub

Opublikowano

To kto sie pisze na lidera i ruszy temat z sektorem?

Lista na sektor:

1.jacco

2.

Opublikowano
To kto sie pisze na lidera i ruszy temat z sektorem?

Lista na sektor:

1.jacco

2.

1.jacco

2.Tomekktm1

Opublikowano
To kto sie pisze na lidera i ruszy temat z sektorem?

Lista na sektor:

1.jacco

2.

1.jacco

2.Tomekktm

3.kafareq

Opublikowano
To kto sie pisze na lidera i ruszy temat z sektorem?

Lista na sektor:

1.jacco

2.

1.jacco

2.Tomekktm

3.kafareq

1.jacco

2.Tomekktm

3.kafareq

4.ByRadzio (jakby mi się nie udało jednak urwać na te kilka godzin to Tomekktm będzie wiedział żebyście nie czekali :( )

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...