Skocz do zawartości
IGNOROWANY

problem z "równością" zawieszenia po wymianie spręzyn


sikszak

Rekomendowane odpowiedzi

założyłem do swojej audi sprężyny eibach pro kit -35mm tył usiadł tak jak chciałem lewy przód też ale prawe przednie kolo siadło gdzieś 1,5 - 2,0 cm niżej niż pozostałe. Beznadziejnie to wygląda. Co może być przyczyną? źle założona sprężyna (można ją źle założyć?). Może jakaś guma w mocowaniu sprężyny jest już wygnieciona. Czy zużyty amor może też to powodować? przecież auto stoi na sprężynie i w sumie amor nie ma tu nic do tego jaka jest wysokość. Macie jakieś pomysły co może powodować taką sytuację?

Sprężyny kupiłem nowe więc wątpię żeby była któraś już "wyziedziana"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Amortyzator może mieć wpływ. Na poprzednich sprężynach było równo? Sporo 1,5-2cm

Sprężynę można źle założyć, jak końce sprężyn nie trafią w swoje miesjca na gumach, ale to by spowodowało jakieś tam podniesienie.

Sprężyny były równe? napewno te same oznaczenia miały?

Sam zakładałeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oznaczenia sprężyn takie same, Zakładałem je w warsztacie. Sprawdzałem dzisiaj i wygląda wszystko ok. Tylko dlaczego niżej siadł przód z jednej strony. Sprężyny dobierane pod audi uwzględniając obciążenie osi więc myślałem że wszytko idealnie się ułoży

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pytanko mam takie bo także chciałbym założyć takie spręzyny -założyłeś komplet eibach 35mm przód ,30mm tył ? bo piszesz ogólnie o 35mm - bo na przód i tył po 35mm to o ile wiem nie ma takiego zestawu eibach

pewnie też nie wytestowałeś jak sztywność w porównaniu z zwykłymi, czy duża różnica w twardości ?? a jaki miałeś oryg.zawias ??

dziwne z tą różnicą o której piszesz !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie jak piszesz. Sprężyny to komplet eibach pro kit -35 przód i -30 tył. Ja przedtem miałem zwykłe sprężyny standardowo montowane czyli 1 BA. Sztywne są ale komfort pozostaje. Trzeba spokojnie przejeżdżać hopki bo można zahaczyć podwoziem. nie wiem tylko na ile to wina tego że siadła mi niżej jedna strona z przodu. może gdyby tak nie siadła to hopkach bym nie przycierał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurcze dziwne to że tak Ci siadło, i tak jeździsz w nierówności ?

Ja mam 1BE także niżej od Ciebie i zastanawiam się właśnie nad spręzynami, a zarazem nad komfortem po ich włożeniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurcze dziwne to że tak Ci siadło, i tak jeździsz w nierówności ?

Ja mam 1BE także niżej od Ciebie i zastanawiam się właśnie nad spręzynami, a zarazem nad komfortem po ich włożeniu.

1BE i niżej masz :grin: ? Jak 1BE są -20 . :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurcze dziwne to że tak Ci siadło, i tak jeździsz w nierówności ?

Ja mam 1BE także niżej od Ciebie i zastanawiam się właśnie nad spręzynami, a zarazem nad komfortem po ich włożeniu.

1BE i niżej masz :grin: ? Jak 1BE są -20 . :wink:

chodziło mi o różnice pomiędzy 1BA i 1BE, źle mnie rozumisz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem jakies pół roku po zmianie. Mialem zawieszenie 1BA, założyłem sprężyny eibach 35mm i 30mm i jestem bardzo zadowolony. Komfort bardzo podobny, fakt, że na niskim profilu opony czuć dziury itd. Ale dyskomfortu nie czuć :wink: u mnie wszystko równo siadło... Moze ktoś przypadkowo zdekompletował zestaw i jedna sprezyna byla od innej klasy wagowej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamien sprezyny miejscami i bedziesz mial odpowiedz. Jezeli po zmianie bedxie tak samo to cos z zawieszeniem, jezeli teraz druga strona bedzie nizej dla odmiany to cos nie halo ze sprezyna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może są różne amorki? Jeśli to metalowe wsparcie dołu sprężyny jest na rożnej wysokości to tak właśnie będzie jak u Ciebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może grzebałeś przy wahaczach albo poprzedni właściciel i jedna stronę poskręcał jak auto nie stało na kolach. Jak nic nie znajdziesz to proponował bym jak auto stoi na kolach popuścić śruby na wszystkich tulejach wahaczy i wtedy dociągnąć .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...