se7en3 0 Opublikowano 18 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2014 wiec jak w temacie chce kupic mts-a do swojej b5, i teraz czy ma ktos taki sprzet juz u siebie jakie sa opinie i jak sie prowadzi samochód wtedy chodzi mi czy duzo traci sie komfortu itp... wszystko co mozecie to napiszcie... aha i jak sie maja do tego wahacze ?? ---------- Post dopisany 18-05-2014 at 19:27 ---------- Poprzedni post napisany 17-05-2014 at 16:55 ---------- up Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol24 9 Opublikowano 19 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2014 MTS jest miękki, jak dla mnie Ja mam założone sprężyny AP -35 progresywne i nie jest to to co Ty kupisz ale zglebiony samochód lubi bujnąć na nierównościach niestety. W zakrętach czy przy szybszej jeżdzie pewny (rozpórki górnej już szukaj po aukcjach jak nie masz). Jak dobrze poskręcasz to nic nie powinno się dziać, oczywiście będą bardziej dostawały po d*pie ale jak będziesz spokojnie przejeżdżał torowiska, bruki, progi zwalniające i omijał wszelkie drogowe niespodzianki to będzie ok. No i zależy jak nisko chcesz posadzić auto:whistling: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FLB 0 Opublikowano 19 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2014 Mam sprężyny MTS i muszę Ci powiedzieć że wcale tak miękko nie jest w porównaniu do zwykłych. może dlatego że latam na 18` i oponie 35 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
se7en3 0 Opublikowano 19 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2014 ja chce założyć 17 na profilu 50 prawdopodobnie z ET35 lecz nie jestem pewny czy dokładnie takie ET jest na tej feldze. Co do wahaczy jak bym już zmieniał to założyłbym z poliuretanu i gwinta bym kręcił na -40 mm bądź tak żeby nadkole było równo z profilem opony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pulpit 0 Opublikowano 19 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2014 ja chce założyć 17 na profilu 50 prawdopodobnie z ET35 lecz nie jestem pewny czy dokładnie takie ET jest na tej feldze. Co do wahaczy jak bym już zmieniał to założyłbym z poliuretanu i gwinta bym kręcił na -40 mm bądź tak żeby nadkole było równo z profilem opony. jak chcesz kręcić -40 to kita załóż taniej wyjdzie:decayed:, równo z profilem to tak -70/ 80 coś mi się wydaje będzie trzeba pokręcić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fafnasty 6 Opublikowano 19 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2014 odpuść sobie mts-a lepiej na forum poszukaj uzywek firmowych albo nowe eibachy w cenie tego misztu z allegro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol24 9 Opublikowano 19 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2014 Dokładnie, jak chcesz -40 to gwint Ci jest zbyteczny porządne sprężyny załatwiają sprawę przy taki obniżeniu.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
se7en3 0 Opublikowano 20 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2014 znaczy tak powiedziałem -40mm orientacyjnie tak jak kolega mówi że równo chce z profilem zejść. A powiedzcie mi czy mts ma regulacje twardości? Co do używek, nie jestem ich zwolennikiem wole dać na cos nowego... A nie bede tego kupować przez allegro tylko przez taką stronę która sprowadza tylko gwinty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marc!n 0 Opublikowano 22 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2014 Nie wiem, czy MTS w ogóle robi gwint z regulacją twardości.. jak masz na myśli taki gwint ZAWIESZENIE GWINTOWANE MTS AUDI A4 B5 GWINT (4265433505) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. to regulacji on na pewno nie ma. Musiał byś szukać w używkach koni, kw etc żeby mieć takie udogodnienie. Ja jestem zdania, że lepiej kupić markową używkę niż nowe badziewie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vwbartus 7 Opublikowano 22 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2014 Hmm odpowiedz na Twoje pytanie jest bardzo prosta jak coś co kosztuje 1/4 ceny w porównaniu do dobrego sprzętu może być dobre , komfortowe i nic sie z tym nie dziać ? po roku kolega wyrzusił w smietnik taki gwint bo nie dość ze nakrętki tak sie zapiekły że nawet po podgrzaniu nie chciały pościć , zaczął piszczeć i gwarancja tego niestety nie uwzględnia :/ ponadtto jak zejdziesz bardzo nisko to zachowuje się auto jak piłeczka , podskakuje zero tłumienia nierówności . Kupił za 1 tys używanego Weitecka i śmiga jak tralala . Sam zawsze wolałem kupić używanego gwinta H&R , KW , Weitec , Koni niż śmigać na czymś na czym nie da sie jeździć . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
se7en3 0 Opublikowano 22 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2014 Noooo wlasnie i tu jest pytanie, bo teraz juz sam nie wiem. tutaj na forum zdania sa podzielne jedni mowia ze bedzie git drudzy zaś ze lipa... noo jakis komfort jazdy chce miec ale wiadomo nie ma czego oczekiwac na gwincie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marc!n 0 Opublikowano 22 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2014 ja mam używkę H&R i do dziś jestem w szoku, że jest na tym komfort brat swego czasu miał ta-technix to straszne gówno.. twardy jak by nie miał sprężyn i tył wylał po niecałym roku. Zdania zawsze będą podzielone.. ale prawda jest jaka jest. Od wyrobów z najniższej półki nie ma co zbyt wiele oczekiwać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
se7en3 0 Opublikowano 22 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2014 Noo widzisz a twoje kosztuje niecałe nawet 800 zł kurde sam nie wiem juz ... aaaaaa:kwasny: to jest najgorsze ze jak ktos chce naprawde doradzic to w głowie robi sie kupa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marc!n 0 Opublikowano 22 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2014 ja bym na Twoim miejscu szukał używki I tak masz lajtowo bo nie masz Q Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal222 2 Opublikowano 22 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2014 A w czym jest problem quattro? bo nosze sie z zamiRem zalozenia gwintu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marc!n 0 Opublikowano 23 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 Nie wiem jak sytuacja wygląda z b6 ale do b5 quattro bardzo ciężko znaleźć używany gwint a nowy chinol kosztuje 2x tyle co do ośki Przy montażu nie ma problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal222 2 Opublikowano 23 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 Trzeba bedzie chyba swinke skarbonke zrobic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fafnasty 6 Opublikowano 23 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 ktoś kto poleca Mts techniks czy inny szit to tylko oznacza że nigdy nie latał na lepszych gwintach i nie ma do czego porównywać wszystko w temacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
se7en3 0 Opublikowano 23 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 NOO ja wlasnie nie miałem nigdy dlatego tez wole zaczerpnac info na temat tego zanim kupie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Garet 1 Opublikowano 27 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 Dobrze ci spece radzą, szukaj dobrej używki, a będziesz pan zadowolony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się