derantis Opublikowano 24 Maja 2014 Opublikowano 24 Maja 2014 Witam.prosiłbym o porade w tej sprawie jakiegos fachowca.. problem wygląda tak_zauważyłem ze gdy jezdże autostrada predkosc powyzej 140:decayed: wyłancza mi sie klima a włancza nawiew eco ale nic sie nie przełancza tylko wyłancza sie wentylator klimy, sprezarka dział a went. nie (głownie chodzi o powrot do predkosci około 90km/h) dzis to sprawdziłem po zjechaniu z autostrady nic nie chłodziło tylko dawało powietrze z zewnatrz... jak dojechałem do domu sprawdziłem przewody i zasilanie nie było zimne a wentylator nie chodził.. zgasiłem i odpaliłem i wszytsko znowu gra klima działa normalnie... temat przerabiam tak od roku... na moje to wentylator powinien sie załonczyc po zmniejszeniu predkosci?? czekam na jakies konkretne porady.. pozdro ---------- Post dopisany 19-05-2014 at 19:13 ---------- Poprzedni post napisany 18-05-2014 at 19:07 ---------- i jak panowie pomoze moze ktoś ---------- Post dopisany 22-05-2014 at 17:55 ---------- Poprzedni post napisany 19-05-2014 at 19:13 ---------- nikt nie wie panowie od czego tu zaczac???????? ---------- Post dopisany 24-05-2014 at 15:38 ---------- Poprzedni post napisany 22-05-2014 at 17:55 ---------- widac ciezki problem tak?? a moze by ktos wytłumaczył mi jakie jest sterowanie wiatrakiem czy jest jakis czujnik czy jak??
kinki Opublikowano 26 Maja 2014 Opublikowano 26 Maja 2014 ja się podepnę pod temat. czy wentylator od klimy powinien się na postoju włączyć po jej uruchomieniu ? czy jeśli jest niskie ciśnienie czynnika w układzie to i tak się powinien zacząć kręcić ??
fafnasty Opublikowano 26 Maja 2014 Opublikowano 26 Maja 2014 ja się podepnę pod temat. czy wentylator od klimy powinien się na postoju włączyć po jej uruchomieniu ? czy jeśli jest niskie ciśnienie czynnika w układzie to i tak się powinien zacząć kręcić ?? na postoju jak jest gorąco to wentylator powinien wyć jak szalony max obroty:decayed: musi schłodzić czynnik bo rośnie cisnienie wraz z temperaturą jak jest niskie ciśnienie to nie powinna sie klima załączyć czyli na panelu ciagle świeci econ
kinki Opublikowano 26 Maja 2014 Opublikowano 26 Maja 2014 ok, dzięki. u mnie w takim razie problemem jest nie działający wentylator, może problem jest z zasilaniem wentylatora a nie sam wentylator
POWER-KRIS Opublikowano 26 Maja 2014 Opublikowano 26 Maja 2014 Podejrzewam ze vag odpowie na pytanie który czujnik swiruje.
fafnasty Opublikowano 26 Maja 2014 Opublikowano 26 Maja 2014 podepnij wentylatow na krótko i się wyjaśni czy nie spalony czasami
derantis Opublikowano 26 Maja 2014 Autor Opublikowano 26 Maja 2014 a panowie co powiecie o moim przypadku??
bobikos Opublikowano 27 Maja 2014 Opublikowano 27 Maja 2014 a panowie co powiecie o moim przypadku?? Twój przypadek jest cięższy. Właściwie powinieneś wziąć VAGa i sprawdzać jakie są parametry z czujników, może ciśnienie idzie za wysoko, lub temperatura z któregoś czujnika przekłamuje.
derantis Opublikowano 27 Maja 2014 Autor Opublikowano 27 Maja 2014 no własnie ciezki przypadek ... wentylator smiga normalnie a przy wys.obr wyłancza sie ... musze poszukac jakiegos specjalisty:facepalm: o co ciezko w dzisiejszych czasach kłamców i magików hehe ... szkoda ze nikt nie pomoze
bobikos Opublikowano 27 Maja 2014 Opublikowano 27 Maja 2014 zamiast specjalisty kup sobie kabelek za 50 zl i sam diagnozuj. Taniej wyjdzie...
derantis Opublikowano 27 Maja 2014 Autor Opublikowano 27 Maja 2014 dobra kabelek a dalej kolego musze jakiegos miec softa ?? ---------- Post dopisany at 20:29 ---------- Poprzedni post napisany at 20:26 ---------- ale ostatnio byłem w serwisie i diagnosta sprawdzał błendy na boschowskim testerze i nic nie wykazało.. nie moze sie nie nam i trzeba cos porownac?
bobikos Opublikowano 27 Maja 2014 Opublikowano 27 Maja 2014 kkl vakiena i vag 3.11. Ma większe możliwości
kinki Opublikowano 29 Maja 2014 Opublikowano 29 Maja 2014 u mnie problemem był moduł wentylatora. elektryk mi go naprawił i wentylator śmiga aż miło
derantis Opublikowano 29 Maja 2014 Autor Opublikowano 29 Maja 2014 kolego miałes ten sam problem?/?? jesli tak to opisz co jest nie tak z tym modułem?? i czy jechac do elektryka czy do klijenta od klimy??
kinki Opublikowano 29 Maja 2014 Opublikowano 29 Maja 2014 U mnie był nieco inny problem. mi chłodził podczas jazdy bo dostawał naturalne chłodzenie chłodnicy klimy. natomiast jak stanąłem w korku to klima się wyłączała bo nie miała wystarczającego chłodzenia. powodem był wentylator który się nie uruchamiał. sam wentylator był ok, popsuty był moduł nim sterujący. podejrzewam że ten moduł (lub inny) rozłącza Tobie wentylator podczas szybkiej jazdy tylko przy mniejszych prędkościach nie załącza go z powrotem. jak masz jakiegoś dobrego elektryka to jedź i jego najpierw podpytaj
derantis Opublikowano 1 Lipca 2014 Autor Opublikowano 1 Lipca 2014 okej dzieki ---------- Post dopisany 01-07-2014 at 21:01 ---------- Poprzedni post napisany 30-05-2014 at 18:24 ---------- chciałbym zasiegnac rady fachowca jezeli jakis jest na forum w tej sprawie ... bo kurcze nie moge rozwiazac problemu ..wymieniłem czujnik cisnienia dławik ,sprawdziłem szczelnosc układu cisnienie i jest idealnie wrecz ksiazkowo do predkosci 140km/h (wiem ze sprezarka sie musi wyłaczyc bo rosnie cisnienie ) ale gdy człowiek zwalnia do normalniej predkosci to wentylator sie juz nie załancza i klima nie działa .. Pomocy:facepalm:
bobikos Opublikowano 2 Lipca 2014 Opublikowano 2 Lipca 2014 okej dzieki---------- Post dopisany 01-07-2014 at 21:01 ---------- Poprzedni post napisany 30-05-2014 at 18:24 ---------- chciałbym zasiegnac rady fachowca jezeli jakis jest na forum w tej sprawie ... bo kurcze nie moge rozwiazac problemu ..wymieniłem czujnik cisnienia dławik ,sprawdziłem szczelnosc układu cisnienie i jest idealnie wrecz ksiazkowo do predkosci 140km/h (wiem ze sprezarka sie musi wyłaczyc bo rosnie cisnienie ) ale gdy człowiek zwalnia do normalniej predkosci to wentylator sie juz nie załancza i klima nie działa .. Pomocy:facepalm: Ta sprężarka się nigdy nie wyłącza, jest regulowana za pomocą zaworu. Zamiast wymieniać w ciemno powinieneś podłączyć VAG i sprawdzić co się dzieje z parametrami układu powyżej 140 km/h (lub odpowiadających im obrotów silnika). Być może zawór w sprężarce źle steruje i ciśnienie rośnie ponad wartość graniczną.
derantis Opublikowano 2 Lipca 2014 Autor Opublikowano 2 Lipca 2014 no własnie nie mam vaga..... ogulnie to mnie szlak trafia hehe ale do 140km/h jest super cos pozniej przerywa prace wentylatora klimy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się