sawul Opublikowano 8 Czerwca 2014 Opublikowano 8 Czerwca 2014 Gregor to o co chodzi z tym odprężaniem silników .
koziol1172 Opublikowano 8 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2014 Stopien sprezania a kompresja to trche co innego. W doladowanym musisz obnizyc, tzn musi byc trche mniejszy bys unikal spalania stukowego, bardziej mozna zaplon pogonic uzyskujac wieksza sprawnosc. Jak cos przekrecilem prosze poprawic. A co do turbiny to byla robiona w tamtym roku mam nawet papiery, do tego plukanie dwukrotne silnika i nowa pompa oleju ---------- Post dopisany at 13:35 ---------- Poprzedni post napisany at 13:33 ---------- Ale i tak w przyszlym tygodniu zajrze w przewody na dolocie
kamilb5 Opublikowano 8 Czerwca 2014 Opublikowano 8 Czerwca 2014 Odprężanie zwiększa elastyczność silnika więc można dmuchać więcej powietrza. W przypadku turbo zmniejsza również tzw. turbodziurę.
koziol1172 Opublikowano 30 Lipca 2014 Autor Opublikowano 30 Lipca 2014 Wyjaśni ktoś może sprawę z tym dymieniem?? jak sprawa wygląda przy zużytych uszczelniaczach a jak przy pierścieniach ---------- Post dopisany 30-07-2014 at 07:00 ---------- Poprzedni post napisany 10-06-2014 at 18:21 ---------- Rozkminiam ostatnio jedną rzecz, jako że mam wskaźnik ciśnienia zamontowany na stałe to często go obserwuje. Podczas odpalania zimnego (po nocy najczęściej) czasem jest tak że od razu wskakuje ciśnienie około 7 bar A czasem to ciśnienie jest malutkie, słychać szklanki i po chwili wskakuje na około 7. Trwa to dosłownie kilka sekund ale się czasem pojawia. I teraz pytanie do was czy tam jest jakiś zawór zwrotny?? Czy to po prostu pompa może zassać od razu bądź z lekkim opóźnieniem??? przez np przypchany smok Czy też jeszcze jest tam coś innego od czego to może zależeć ???
Labiel Opublikowano 30 Lipca 2014 Opublikowano 30 Lipca 2014 Jest chyba zawór zwrotny w podstawie filtra oleju. Ktoś ostatnio pisał że u niego odkręcił się, przez co nie działał. Może oblukać. Nie wiem też czy w samym filtrze oleju nie powinno też być takiego zaworu.
koziol1172 Opublikowano 31 Lipca 2014 Autor Opublikowano 31 Lipca 2014 Może to miałoby trochę sensu, przechodziłem z 10w40 na 5w40, robiłem płukankę ale silnik i tak się jeszcze płucze tym olejem wiec może jakiś syf świruje w filtrze ---------- Post dopisany at 22:48 ---------- Poprzedni post napisany at 16:24 ---------- Mogłoby trochę więcej specjalistów od tego silnika coś powiedzieć Ale jakoś takie konkretne rzeczy są mocno ukrywane ---------- Post dopisany 31-07-2014 at 16:18 ---------- Poprzedni post napisany 30-07-2014 at 22:48 ---------- Dziś przeglądałem katalog filtrona i faktycznie jest taki zawór w filtrze. Niesprawny zawór powoduje tzw " suchy start" , tak w nim napisano. A w pompie jest zawór który powinien upuszczać nadmiar ciśnienia tak???
koziol1172 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Ten w pompie spełnia jeszcze jakąś role prócz ogranicznika ciśnienia??? jakie mogą być skutki jego niesprawności???
sawul Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Nie.Często jest tak że nagar z silnika zablokuje ten zawór i wtedy nie ma ciśnienia np.
Labiel Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Bo całe ciśnienie idzie bokiem. Ojciec tak miał w passacie, jak zawór był otwarty to ciśnienie było zerowe.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się