Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8 T Ciśnienie Oleju


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Gregor to o co chodzi z tym odprężaniem silników .

Opublikowano

Stopien sprezania a kompresja to trche co innego. W doladowanym musisz obnizyc, tzn musi byc trche mniejszy bys unikal spalania stukowego, bardziej mozna zaplon pogonic uzyskujac wieksza sprawnosc. Jak cos przekrecilem prosze poprawic. A co do turbiny to byla robiona w tamtym roku mam nawet papiery, do tego plukanie dwukrotne silnika i nowa pompa oleju

---------- Post dopisany at 13:35 ---------- Poprzedni post napisany at 13:33 ----------

Ale i tak w przyszlym tygodniu zajrze w przewody na dolocie

Opublikowano

Odprężanie zwiększa elastyczność silnika więc można dmuchać więcej powietrza. W przypadku turbo zmniejsza również tzw. turbodziurę.

Opublikowano

Wyjaśni ktoś może sprawę z tym dymieniem?? jak sprawa wygląda przy zużytych uszczelniaczach a jak przy pierścieniach

---------- Post dopisany 30-07-2014 at 07:00 ---------- Poprzedni post napisany 10-06-2014 at 18:21 ----------

Rozkminiam ostatnio jedną rzecz, jako że mam wskaźnik ciśnienia zamontowany na stałe to często go obserwuje.

Podczas odpalania zimnego (po nocy najczęściej) czasem jest tak że od razu wskakuje ciśnienie około 7 bar

A czasem to ciśnienie jest malutkie, słychać szklanki i po chwili wskakuje na około 7. Trwa to dosłownie kilka sekund ale się czasem pojawia.

I teraz pytanie do was czy tam jest jakiś zawór zwrotny?? Czy to po prostu pompa może zassać od razu bądź z lekkim opóźnieniem??? przez np przypchany smok

Czy też jeszcze jest tam coś innego od czego to może zależeć ???

Opublikowano

Jest chyba zawór zwrotny w podstawie filtra oleju. Ktoś ostatnio pisał że u niego odkręcił się, przez co nie działał. Może oblukać. Nie wiem też czy w samym filtrze oleju nie powinno też być takiego zaworu.

Opublikowano

Może to miałoby trochę sensu, przechodziłem z 10w40 na 5w40, robiłem płukankę ale silnik i tak się jeszcze płucze tym olejem wiec może jakiś syf świruje w filtrze

---------- Post dopisany at 22:48 ---------- Poprzedni post napisany at 16:24 ----------

Mogłoby trochę więcej specjalistów od tego silnika coś powiedzieć:wink: Ale jakoś takie konkretne rzeczy są mocno ukrywane :kwasny:

---------- Post dopisany 31-07-2014 at 16:18 ---------- Poprzedni post napisany 30-07-2014 at 22:48 ----------

Dziś przeglądałem katalog filtrona i faktycznie jest taki zawór w filtrze. Niesprawny zawór powoduje tzw " suchy start" , tak w nim napisano. A w pompie jest zawór który powinien upuszczać nadmiar ciśnienia tak???

Opublikowano

Tak, w pompie jest zawór.

Opublikowano

Ten w pompie spełnia jeszcze jakąś role prócz ogranicznika ciśnienia??? jakie mogą być skutki jego niesprawności???

Opublikowano

Nie.Często jest tak że nagar z silnika zablokuje ten zawór i wtedy nie ma ciśnienia np.

Opublikowano

Bo całe ciśnienie idzie bokiem. Ojciec tak miał w passacie, jak zawór był otwarty to ciśnienie było zerowe.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...