aldam 1 Opublikowano 26 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 Witam, Jak w temacie Byłem u mechanika. Żadnych luzów, zawieszenie w super stanie gdyby nie te odgłosy .... Czy wymiana na nowe to konieczność, czy można coś z tym zrobić. Słyszałem o wstrzykiwaniu oleju w te gumki? Szkoda mi wyrzucać pieniądze jak zawieszenie nie ma żadnych luzów. Dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damian92 3 Opublikowano 26 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 Kolego, przyjrzyj się sworzniom wahacza, one m. in. mogą wydawać takie odgłosy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aldam 1 Opublikowano 26 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 ok Tak zrobię Ale co z tym robić - nowe wahacze czy jakiś zabiegi eliminujące odgłosy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damian92 3 Opublikowano 26 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 Jeżeli to będzie to, to kupić tylko owe sworznie wahaczy. Najlepiej podnieść auto i kręcić kierownicą w lewo i prawo. Powinno cos poskrzypieć, jeżeli nie to można troche oleju wstrzyknąć i zobaczyc efekt, pomoże to chwilowo, ale zawsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aldam 1 Opublikowano 27 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 Dodam że po deszczu następuje cisza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damian92 3 Opublikowano 28 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 To obstawiam tym bardziej sworznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prof87 1 Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Miałem to samo, wstrzyknąć smar i będzie jak nowe. Ja już tak jeżdżę znowu ponad rok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2014 A po deszczu też skrzypi, czy jest poprawa? Podobnie miałem i winne były sworznie przednich wahaczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a4b5-1234 0 Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Jeżeli to będzie to, to kupić tylko owe sworznie wahaczy. a gdzie takie coś mońża kupić i co sam sobie naprawie takie coś ? 1 słysze o takim czymś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Ja zmieniłem całe wahacze. Szybciej, pewniej i bez zbędnej zabawy w wymianę sworzni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vp-tdi 2 Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Ja zmieniłem całe wahacze. Szybciej, pewniej i bez zbędnej zabawy w wymianę sworzni. sworzni nie wymieniaja tylko regenerują go na dole po czym specjalna nakretke wkrecaja zeby ciasny był Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oligotech 1 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 Witam! Dwa miesiące temu miałem taka samą sytuację. Zawieszenie bez luzów i skrzypiało. Wymieniłem obie strony swożnie oraz banan prawy tył i wahacz lewy dolny przedni. Skrzypienie minęło. Pozostało jedynie lekkie stukanie zawieszenia. Pojechałem na ścieżkę diagnostyczną która pokazała, że amory sa super w co niestety nie wierzyłem. Przy przebiegu 210 tyś.zdecydowałem wymienić amory. Nie żałuję. Auto jest cichutkie i jezdzi jak nowe. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się