Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Oil Sensor


gar.bik

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Ostatnie na fisie pokazuje mi się komunikat oil sensor. nie wiem co mam z tym zrobić.

Po podłączeniu vaga jest błąd:

00562-sensor for oil lever/temperature (g266)

30-00 - open or short to plus

oczywiście błędu nie da się skasować.

w blokach pomiarowych na kanale 50. oli temperatur pokazuje 155 C.

wcześniej jest jeszcze oil level i tam jest 0.0

problem w tym ze nie wiem jak było wcześniej.

podłączyłem nowy czujnik tylko tak na próbę i dalej to samo. dochodzę do wniosku że to może wiązka ale nie mam żadnego schematu.

Może ktoś z was miał taki problem i podpowie jak go rozwiązać.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok jutro sprawdzę ten bezpiecznik i od razu zasilanie na kablu zobaczę czy dochodzi...

---------- Post dopisany 28-05-2014 at 09:26 ---------- Poprzedni post napisany 27-05-2014 at 23:17 ----------

Temat do zamknięcia

Problemem okazuje się być bezpiecznik który pomimo tego że nie był przepalony miał pośniedziałe końcówki. Wstyd się przyznać że wcześniej tego nie zauważyłem. Pozdrawiam i dziękuję za schemat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok jutro sprawdzę ten bezpiecznik i od razu zasilanie na kablu zobaczę czy dochodzi...

---------- Post dopisany 28-05-2014 at 09:26 ---------- Poprzedni post napisany 27-05-2014 at 23:17 ----------

Temat do zamknięcia

Problemem okazuje się być bezpiecznik który pomimo tego że nie był przepalony miał pośniedziałe końcówki. Wstyd się przyznać że wcześniej tego nie zauważyłem. Pozdrawiam i dziękuję za schemat.

Witam. Mam ten sam problem

1 Fault Found:

00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)

30-00 - Open or Short to Plus

Napisz, który to bezpiecznik. Ten koło kierownicy, czy gdzieś pod maską

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. Jutro sprawdzam. Mam nadzieję, że to tylko będzie ten bezpiecznik i nie będę musiał sprawdzać całej wiązki.

No niestety to nie to. Bezpiecznik dobry i styki też. Nawet zmieniłem na inny ale to samo. Czeka mnie sprawdzenie przewodów. Możecie podpowiedzieć gdzie jest największe prawdopodobieństwo uszkodzenia? Zacząć od skrzynki z bezpiecznikami czy od miski olejowej?

Edytowane przez grzegorz_grzechu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...