Wiscoo Opublikowano 29 Maja 2014 Opublikowano 29 Maja 2014 Witam, Chciałem się z Wami podzielić radością, jaką sprawiło mi zakupienie drugiego już w moim krótkim życiu A4 B5 1.8T Quattro, z tym, że ten jest rok 2000, czyli polift, poprzedni było 1998. Nie jest to oczywiście nic wielkiego, ale jak to mówią Mały, ciasny, ale własny... W słoneczny dzień (a o taki ciężko ostatnio w UK) porobię więcej zdjęć, póki co mam tylko takie. Wyposażenie: - Półskórzane fotele kubełkowe Audi Sport z elektrycznie sterowanym odcinkiem lędźwiowym - Klimatyzacja automatyczna - Nagłośnienie Audi Concert - Centralny zamek z autoalarmem i domykaniem (i otwieraniem) szyb z pilota - Napęd Quattro:) O reszcie typu abs esc i inne nie piszę, po to norma Z dodatkowych rzeczy - kupiłem za grosze (dosłownie:)) cztery felgi 18" z nowymi oponami Pirelli/Continental, zostały one lekko zregenerowane i odmalowane. Nie mogę dojść, czy są to oryginalne Audi, czy nie, ale na chwilę obecną nie marudzę. Auto ma swoje wady (kupiłem je za 800 funtów ze wszystkimi opłatami), typu pocąca się pokrywa zaworów (standard) i pocący się tylny dyfer. I tutaj pytanie do Was, drodzy koledzy i koleżanki - jak to jest z tym moim ukochanym quattro w b5? Jak to się naprawia, czy w ogóle się naprawia? Kolejna sprawa - to jest nowszy wypust tego 1.8T, 180KM - konstrukcja jest bardzo podobna jak w starym AEB z tego co widzę - co oprócz komputera i turbosprężarki uległo zmianie? Wszelkie uwagi i sugestie mile widziane. Pozdrawiam, Łukasz Tak silnik wygląda w tej chwili (08.06.2014): Pierwszy cylinder nie jest szczelny - w poniedziałek dowiem się z czego dokładnie to wynika.
jacek00 Opublikowano 29 Maja 2014 Opublikowano 29 Maja 2014 Witaj, Audi ładna ten sam silnik co u mnie czyli AJL i też w Q Co do felg to możesz sprawdzić czy jest na nich logo Audi/VW:wink:
Wiscoo Opublikowano 2 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2014 Witam, Mały update zdjęć, a z ciekawostek - walnęła uszczelka pod głowicą. Autem pojeździłem tydzień. A więc, co będzie zrobione: Sprzęgło, uszczelka z planowaniem, filtry, oleje, rozrząd... Chyba na razie tyle. Ponawiam pytanie - kto może mnie nakierować na jakąś instrukcję, bądź osobę znającą się na naprawie/regeneracji napędu Quattro w układzie TorSen?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się