demo1 Opublikowano 22 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 22 Czerwca 2014 Nie no , świece tak czy tak muszę kupić, więc to na sam początek, a nóż zapali i porobię więcej testów . ---------- Post dopisany 22-06-2014 at 19:28 ---------- Poprzedni post napisany 02-06-2014 at 21:12 ---------- Wykonałem logi : proszę o ich interpretacje. nie moglem dodać ich na stronie postimg.org bo złe rozszerzenie ;/ excela nie ma. log.csv - Download - UPLOADUJ.net log2.csv - Download - UPLOADUJ.net
KrzysiekA4 Opublikowano 22 Czerwca 2014 Opublikowano 22 Czerwca 2014 Polecam tą stronę VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM będzie dla większości bardziej czytelne:wink:
demo1 Opublikowano 22 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 22 Czerwca 2014 no i to samo , nie moge dodac plikow z rozszerzeniem excela. a co tam z logów wyszło ?? odpalił ale po męczarniach. po 30 sekundach ciągłego kręcenia teraz tylko odpala, świece nowe włożone.
KrzysiekA4 Opublikowano 22 Czerwca 2014 Opublikowano 22 Czerwca 2014 wgraj pliki z vaga nie przerobione z exela:wink: ---------- Post dopisany at 21:17 ---------- Poprzedni post napisany at 21:13 ---------- VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Wtrysk sterujący padł:kwasny:Sprawdź jego oporność VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
demo1 Opublikowano 22 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 22 Czerwca 2014 mogę wiedzieć jeszcze czym mogę go sprawdzić ? Można to jakoś domowymi sposobami ? czy tylko warsztat ??
KrzysiekA4 Opublikowano 22 Czerwca 2014 Opublikowano 22 Czerwca 2014 Miernikiem,możesz sprawdzić:wink:znajdz kabelek co wychodzi z głowicy,stojąc przodem do auta to w lewej głowicy pierwszy od grodzi:wink:.Ewidentnie nie reaguje.Jakie miałeś błędy na silniku??
demo1 Opublikowano 22 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 22 Czerwca 2014 00542 Needle lift sensor (G80) 30-10 Open or Short to Plus - Intermittent 01441 Low Fuel Level Sensor (G210) 27-10 Implausible Signal - Intermittent i dalej są ;/
KrzysiekA4 Opublikowano 22 Czerwca 2014 Opublikowano 22 Czerwca 2014 g80 wtrysk sterujący,na forum chyba sa do sprzedania:wink:.Z tym drugim nie mam pewności ale to chyba czujnik baku:kwasny:
demo1 Opublikowano 22 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 22 Czerwca 2014 Wtrysk sterujacy do mojego (rzadkiego) silnika znajdę ?? mój silnik to AYM 155 KM. a z tym bakiem to gdzie szukać ? wyjąć smoka ? w dobrym kierunku pójdę ??
KrzysiekA4 Opublikowano 22 Czerwca 2014 Opublikowano 22 Czerwca 2014 Na wtrysku masz numer,myślę że mechanik znajdzie odpowiedni.Co do drugiego błędu nie mam pewności gdzie na 100 szukać może ktoś inny będzie wiedział
demo1 Opublikowano 22 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 22 Czerwca 2014 ok dzięki narazie, wtrysk postaram się wyjąć sam i spisać numery, tyle chyba zrobię, i tą oporność jak uda mi się.. Dokładnie gdzie przyłożyć miernik do tego wtrysku ?
KrzysiekA4 Opublikowano 22 Czerwca 2014 Opublikowano 22 Czerwca 2014 Przewód ma zakończenie ze wtyczką tam sie wpinasz:wink:
demo1 Opublikowano 22 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 22 Czerwca 2014 czyli bez rozbierania silnika mam dostęp do niego
Arturoo Opublikowano 23 Czerwca 2014 Opublikowano 23 Czerwca 2014 ok najpierw świece muszę kupić i potem zabieram się za ewentualne wtryski. Możliwe że jeździł tak długo już z tymi uwalonymi 6 świecami, chociaż mi palił dobrze, więc stąd nie sprawdzałem w ogóle że coś ze świecami może być nie tak. v6'tka odpali zimą i bez świec zamiast stosowania autostartu ...........odepnij czujnik temperatury silnik g2/62....(zielona wtyczka) ...wtedy pompa podaje więcej paliwa
demo1 Opublikowano 23 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2014 po odłączeniu wtyczki, nic, to samo, tylko od razu śmigło się włączyło. co do sterującego, to mam sprawdzić same te dwa piny w kabelku który idzie bezpośrednio do wtrysku ? podłączyłem na 2 piny. i żadnej rezystencji a nawet przejścia (brzęczek) ---------- Post dopisany at 13:50 ---------- Poprzedni post napisany at 10:04 ---------- niezły bigos koledzy mam, sterujący wtrysk mam o numerze: 059130202F nigdzie jeszcze go dostać nie można.
and016 Opublikowano 23 Czerwca 2014 Opublikowano 23 Czerwca 2014 dostaniesz taki wtrysk bez problemu zobacz jaki masz na nim boshowski numer, ostatnio wymieniałem bo padła mi w nim kompletnie elektronika, tylko dobierz zgodnie z norma euro w twojim wypadku prawdopodobnie jest to euro 3 dlatego masz końcówkę F zobacz tu w katalogu boscha - pozycja będzie się nazywała "Wtryskiwacz kompletny z czujnikiem ruchu iglicy (2-spręż.)": Bosch Automotive Aftermarket - Products
demo1 Opublikowano 23 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2014 mówisz o tym numerze ?? 0432133793 w katalogu niestety takiego nie ma.
and016 Opublikowano 23 Czerwca 2014 Opublikowano 23 Czerwca 2014 coś takiego 0 432 133 792 -do pojazdów z normą EURO 3
demo1 Opublikowano 23 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2014 czyli ten numer : 0432133792 ? to ten sam co 0432133793 1300 zł Zabawa kosztuje można dać do regeneracji ? używki też żadnej nie ma.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się