Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Gleba -40 prośba o foty


radek_siara

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, przekopując się przez masę tematów z tutejszego działu (przeryłem blisko 25 stron...) znalazłem zaledwie dwie fotki aut zglebionych na -40mm :thumbdown: W związku z tym poproszę o fotki aut w takim setupie, a najlepiej -40/-30, bowiem chodzi mi po głowie kit AP o takich parametrach :naughty: Najlepiej na felgach 17 o profilu opony 45 lub 50 - wtedy będę mega usatysfakcjonowany:thumbup1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja na oryginalnych amorach wymieniłem tylko sprężyny na -40mm i wyszło tak na felgach 15' bo oczekuje na 18:

02062014_008.jpg

---------- Post dopisany at 16:12 ---------- Poprzedni post napisany at 16:09 ----------

Ps: do 17 wystarczą Ci same sprężyny -40mm chyba,ze chcesz się bawić w gwinty.. Ale do 17 nie ma sensu. Masz v6 więc jest ciężka i na -40mm mi usiadła dużo niżej aż ponad 5 cm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za foto :wink: Samych sprężyn zakładać nie chce, myslę o dedykowanym komplecie AP, i myslę, że skoro jest on pod silnik v6, to usiądzie własnie te 40mm z przodu... No ale chciałbm by jakis efekt wizualny był, a nie, że wyrzuce 1300zł i się okaże praktycznie taką samą koza jak jest obecnie :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem Ci tak jeśli chcesz obniżyć auto tylko o - 40mm to po co kupować dedykowany jak kupisz same sprężyny i Ci usiądzie o te -40mm. Miałem wcześniej taką kozę,że szok. Druga sprawa musisz mieć na uwadze,że v6 jest cięższe od pozostałych silników i usiądzie Ci trochę więcej niż chcesz. U mnie przód siadł o prawie 5 cm a tył 5.1 cm. Kolejna sprawa to koszt. Ja za sprężyny sportowe dałem 150 zł komplet. I tak usiadło a ty chcesz wydać na dedykowane. Wolał bym już gwint chyba zawsze możesz obniżyć sobie go a sądzę,że z czasem przy jakiś felgach bedziesz chciał a na zimę możesz podnieść. I za gwint dasz z 800 zł komplet pod twoje auto. Ale zrobisz jak uważasz. :) Trochę bez sensu wydać tyle kasy za taki sam efekt nie uważasz ? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem Ci tak jeśli chcesz obniżyć auto tylko o - 40mm to po co kupować dedykowany jak kupisz same sprężyny i Ci usiądzie o te -40mm. Miałem wcześniej taką kozę,że szok. Druga sprawa musisz mieć na uwadze,że v6 jest cięższe od pozostałych silników i usiądzie Ci trochę więcej niż chcesz. U mnie przód siadł o prawie 5 cm a tył 5.1 cm. Kolejna sprawa to koszt. Ja za sprężyny sportowe dałem 150 zł komplet. I tak usiadło a ty chcesz wydać na dedykowane. Wolał bym już gwint chyba zawsze możesz obniżyć sobie go a sądzę,że z czasem przy jakiś felgach bedziesz chciał a na zimę możesz podnieść. I za gwint dasz z 800 zł komplet pod twoje auto. Ale zrobisz jak uważasz. :) Trochę bez sensu wydać tyle kasy za taki sam efekt nie uważasz ? :)

za 800zł dobrego gwintu nie kupisz tylko padło które na drugi sezon wygeneruje Ci koszty:whistling: załozenie samych spręzyn bój sie boga używanych da jeszcze gorsze efekty, no chyba ze za wczasu pomyśli i kupi chociazby sprawne 1BE, bo jak ma to podejsć pod 1BA to nie przejezdzaj przez progi:whistling: to że auto będzie niskie to nie znaczy ze bedzie nim sie fajnie jeżdzić, a z 1BA amorami i -40 zawadzi tam gdzie ja gwintem bez obaw przejade:whistling: kolejna sprawa, jak ma V6 to musi kupić sprezyny dedykowane bo jest cos takiego jak kategoria wagowa dla spręzyn, jak kupi nie pod tą klase to mu siadzie nizej tak jak Tobie siadło:whistling: i nie bedzie to to czego oczekwiał pod wzgledem sztywnosci:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem Ci tak jeśli chcesz obniżyć auto tylko o - 40mm to po co kupować dedykowany jak kupisz same sprężyny i Ci usiądzie o te -40mm. Miałem wcześniej taką kozę,że szok. Druga sprawa musisz mieć na uwadze,że v6 jest cięższe od pozostałych silników i usiądzie Ci trochę więcej niż chcesz. U mnie przód siadł o prawie 5 cm a tył 5.1 cm. Kolejna sprawa to koszt. Ja za sprężyny sportowe dałem 150 zł komplet. I tak usiadło a ty chcesz wydać na dedykowane. Wolał bym już gwint chyba zawsze możesz obniżyć sobie go a sądzę,że z czasem przy jakiś felgach bedziesz chciał a na zimę możesz podnieść. I za gwint dasz z 800 zł komplet pod twoje auto. Ale zrobisz jak uważasz. :) Trochę bez sensu wydać tyle kasy za taki sam efekt nie uważasz ? :)

za 800zł dobrego gwintu nie kupisz tylko padło które na drugi sezon wygeneruje Ci koszty:whistling: załozenie samych spręzyn bój sie boga używanych da jeszcze gorsze efekty, no chyba ze za wczasu pomyśli i kupi chociazby sprawne 1BE, bo jak ma to podejsć pod 1BA to nie przejezdzaj przez progi:whistling: to że auto będzie niskie to nie znaczy ze bedzie nim sie fajnie jeżdzić, a z 1BA amorami i -40 zawadzi tam gdzie ja gwintem bez obaw przejade:whistling: kolejna sprawa, jak ma V6 to musi kupić sprezyny dedykowane bo jest cos takiego jak kategoria wagowa dla spręzyn, jak kupi nie pod tą klase to mu siadzie nizej tak jak Tobie siadło:whistling: i nie bedzie to to czego oczekwiał pod wzgledem sztywnosci:hi:

Popieram przedmówcę w 100%.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem Ci tak jeśli chcesz obniżyć auto tylko o - 40mm to po co kupować dedykowany jak kupisz same sprężyny i Ci usiądzie o te -40mm. Miałem wcześniej taką kozę,że szok. Druga sprawa musisz mieć na uwadze,że v6 jest cięższe od pozostałych silników i usiądzie Ci trochę więcej niż chcesz. U mnie przód siadł o prawie 5 cm a tył 5.1 cm. Kolejna sprawa to koszt. Ja za sprężyny sportowe dałem 150 zł komplet. I tak usiadło a ty chcesz wydać na dedykowane. Wolał bym już gwint chyba zawsze możesz obniżyć sobie go a sądzę,że z czasem przy jakiś felgach bedziesz chciał a na zimę możesz podnieść. I za gwint dasz z 800 zł komplet pod twoje auto. Ale zrobisz jak uważasz. :) Trochę bez sensu wydać tyle kasy za taki sam efekt nie uważasz ? :)

za 800zł dobrego gwintu nie kupisz tylko padło które na drugi sezon wygeneruje Ci koszty:whistling: załozenie samych spręzyn bój sie boga używanych da jeszcze gorsze efekty, no chyba ze za wczasu pomyśli i kupi chociazby sprawne 1BE, bo jak ma to podejsć pod 1BA to nie przejezdzaj przez progi:whistling: to że auto będzie niskie to nie znaczy ze bedzie nim sie fajnie jeżdzić, a z 1BA amorami i -40 zawadzi tam gdzie ja gwintem bez obaw przejade:whistling: kolejna sprawa, jak ma V6 to musi kupić sprezyny dedykowane bo jest cos takiego jak kategoria wagowa dla spręzyn, jak kupi nie pod tą klase to mu siadzie nizej tak jak Tobie siadło:whistling: i nie bedzie to to czego oczekwiał pod wzgledem sztywnosci:hi:

Popieram przedmówcę w 100%.

I dokładnie dlatego chodzi mi po głowie kit AP dedykowany pod v6 :wink:,

Gwint odpada, wiem, że nie będe go obniżał więcej ( jeżdziłem kiedys już na glebie z 80mm w oplu corsie b, czego ofektem było dwukrotne rwanie zderzaka z przodu :facepalm: , później -40 w golfie mk3 mającym kit firmy Koni, i byłem bardzo zadowolony z wybierania nierówności jak tez małej gleby).Celuje z pełną świadomościa w -40, bo jeźdzę a4 na codzień, mam badziewny wjazd do garażu i nie mam czasu na obniżanie go na zloty i spoty kilka razu do roku tylko w tym celu...

:dziura:

a foty dalej mile widziane :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc szukaj aż znajdziesz nikt tutaj nie wyczaruje raczej zdjęc jeśli sam nie ma. U mnie tak to siadło ale auto stało się od razu mega twarde. W najbliższyb czasie ale pewnie już nie w tym roku poszuka się gwintu pod v6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Springi -40mm przód i tył, nowe amory Sachs 1BE. Foto robione w dzień założenia, obecnie na pewno siedzi ciut (0,5-1cm) niżej

201403151_eexappa.jpg201403151_eexaphh.jpg201403151_eexaphr.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Springi -40mm przód i tył, nowe amory Sachs 1BE. Foto robione w dzień założenia, obecnie na pewno siedzi ciut (0,5-1cm) niżej

a jakie dokładnie te sachsy? przód 557 839 i tył 280 561??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc szukaj aż znajdziesz nikt tutaj nie wyczaruje raczej zdjęc jeśli sam nie ma. U mnie tak to siadło ale auto stało się od razu mega twarde. W najbliższyb czasie ale pewnie już nie w tym roku poszuka się gwintu pod v6

Życzliwi jednak się znajdują :wink:

Stanley dzięki za foto :naughty: choć to 18 ale jednakefekt może byc zadowalający na `17 :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam obniżone o -40 mm pod v6 i siedzi lekko niżej jeszcze. Zaraz przyjdą felgi 18 to mam nadzieję,że bd o niebo lepiej. :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...