puszale Opublikowano 30 Maja 2014 Opublikowano 30 Maja 2014 Grupy BS Log (6 - 011) Log (5 - 003) Log (3 - 004) Log (0 - 000) Grupy normalne Log (1 - 000,001,003) Log (2 - 014,018,023) Log (7 - 007,004,013) Log (8 - 014,018,023) Logi dynamiczne LOG 000 Log (4 - 000) LOG 001 Log (3 - 001) LOG 003 Log (6 - 003) LOG 004 Log (1 - 004) LOG 008 Log (0 - 008) LOG 010 Log (2 - 010) LOG 011 Log (5 - 011) Auto zbiera się słabo do 50 km/h potem jest ok. To quattro w tipe 14 l w mieszanym to chyba troszkę dużo? Pozdrawiam
konus Opublikowano 30 Maja 2014 Opublikowano 30 Maja 2014 ja to się nie znam ale kąt wtrysku to nie za rewelacyjnie masz ustawiony
puszale Opublikowano 31 Maja 2014 Autor Opublikowano 31 Maja 2014 Dawałem to do mechanika, stwierdził że rozrząd nie był robiony na blokadach i nie da się go lepiej ustawić. Razem z kolegą przy pomocy instrukcji z innego forum udało mi się dojść do 0,2 ADTC. Wydaje mi się że spalanie postojowe jest bardzo duże. Zarówno na zimnym jak i na ciepłym nie mam problemów z odpalaniem. Jak postoi kilkanaście godzin po odpaleniu obroty są koło 950 trochę dymi ale po chwili opadają do normalnego pułapu. Nie miałem nigdy diesela i nie wiem czy to normalne
KrzysiekA4 Opublikowano 31 Maja 2014 Opublikowano 31 Maja 2014 Kąt faktycznie nie za bardzo:kwasny: powinien być około 2 (regulacja o 0 do 4),brakło regulacji na fasolkach?? to niestety trzeba zablokować rozrząd i go ustawić jak należy:wink:
konus Opublikowano 31 Maja 2014 Opublikowano 31 Maja 2014 Sama pompę pewnie o ząb trzeba przestawić. A jaki miałeś jak zaczynales regulacje? u mnie -0,4 było ustawilem na 2,0 i jeszcze w c**j regulacji miałem. Mnie pali około 9 litrów w cyklu mieszanym choć więcej miasta. W trasie zrobiłem 1800 km w zeszły weekend i wyszło 6,3 z tym ze autostrada powyżej 130 non stop i po górach wyszło trochę jazdy. W sumie to aż czujnik temperatury odmówił posłuszeństwa
puszale Opublikowano 2 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2014 Witam, z regulacją pompy będę czekał do wymiany rozrządu w przyszłym miesiącu. Już zbieram kase Ile może kosztować rozrząd z pompą wody (po taniości)? Za parę miesięcy planuje sprzedać audiczkę i kupić podobną w bynie.
KrzysiekA4 Opublikowano 2 Czerwca 2014 Opublikowano 2 Czerwca 2014 około 2k u mechanika samemu około 1.3k(z płynami)
puszale Opublikowano 2 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2014 ROZRZĄD KPL AUDI A4 A6 PASSAT B5 2,5TDI (4217097343) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. a takie cudo nie starczyło by mi?
KrzysiekA4 Opublikowano 2 Czerwca 2014 Opublikowano 2 Czerwca 2014 Z mojego doświadczenia tych rolek będzie więcej:grin: a jeśli chcesz sprzedać auto to po co rozrząd??
puszale Opublikowano 24 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2014 Żeby osoba która je kupi nie rzucała za mną psami ---------- Post dopisany 24-06-2014 at 10:08 ---------- Poprzedni post napisany 03-06-2014 at 01:10 ---------- Witam wszystkich ponownie, w aucie mechanik wymienił mi uszczelki pod pokrywami zaworów, olej castrol 5w40 i filtr, było przez jakiś czas cicho dziś rano gdy wracałem z pracy przywitał mnie taki dźwięk .... https://www.youtube.com/watch?v=0cgX-02Oh0g Co to może być?Korekcje są takie Log (43 - 013,014,018) kąt wtrysku około 2 atdc Wałki podobno w świetnym stanie hydraulika też. Wtrysk tak stuka ?
konus Opublikowano 24 Czerwca 2014 Opublikowano 24 Czerwca 2014 Skoro wymieniał uszczelki pod pokrywami to mam nadzieję ze zajrzał do odmy i ją zmienił? Bo to zazwyczaj jest przyczyną ze sie tam poci. A co do stukania to może walki całe a dzwigienki wytarte były albo pastylek brak. Tera spadła dzwigienka i stuka. To taki moje przypuszczenia bo na telu w Logi nie chce mi sie paczec [emoji6]
puszale Opublikowano 24 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2014 mechanik stwierdzil ze hydro i walki eleganckie ---------- Post dopisany at 21:18 ---------- Poprzedni post napisany at 20:41 ---------- tylko ze ja ich nie widziałem osobiście nie ufać mechaniorowi i samemu ściągnąć pokrywy ? Auto zbiera się elegancko, mocy nie ubyło, ale ten dźwięk jest irytujący... ---------- Post dopisany at 21:35 ---------- Poprzedni post napisany at 21:18 ---------- W sumie zmieniłem mechanika od czasu bajki z niemożnością ustawienia kąta wtrysku, z instrukcją z forum zajęło mi to jakieś 20 minut, a ten pier**lił głupoty że nie ma już zakresu regulacji jakbym miał więcej czasu z chęcią grzebałbym w aucie sam, a tak wiadomo praca... Nie dość, że cię taki facet skasuje jak za zboże to nic nie zrobi ---------- Post dopisany 25-06-2014 at 00:03 ---------- Poprzedni post napisany 24-06-2014 at 21:35 ---------- wrzucam komplet logów statyczne bs i dynamiczne, nie wiem czumu posklejało je w kupę Log (44 - 000,001,003) Log (45 - 001) Log (46 - 003,003,003) Log (47 - 008,007,004) Log (48 - 008) Log (49 - 000,000,000) Log (50 - 010) Log (51 - 004,004,004) Log (52 - 011,011) Log (53 - 013,014,023) Log (54 - 013,014,018,013,014,018)
kudalty66 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Opublikowano 12 Stycznia 2015 nadal masz kąt wtrysku nie halo,. przy egr sprawdz podcisnienia, sprawdz czy po zciągnieciu węzyka ssie powietrze,. co ze stukaniem??? nadal jest???
KrzysiekA4 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Dziwne że przy 91 stopnia z masz ze komp tego chcę. ? Logi nie wiem czy zrobione na podobnej temperaturze. Powinno się zacząć od rozgrzanego a nie na dogrzewanym (po sugestia) każdy log ma być na dogrzanym☺
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się