vauxhall95 1 Opublikowano 23 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2014 Albo sam pasek jak to nieraz bywa z gatesem.sprawdz naciag paska rozrzadu,moze ktos napial za mocno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vp-tdi 2 Opublikowano 23 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2014 Albo sam pasek jak to nieraz bywa z gatesem.sprawdz naciag paska rozrzadu,moze ktos napial za mocno rolka powinna być zalożona samo napinająca i jak najlepszej firmy ,pasek może być shit ale rolki najważniejsze , może ktoś założył rolke na sztywno ( duże ryzyko uszkodzenia paska ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BocianXXX 0 Opublikowano 27 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2014 Mam taki sam dzwięk u siebie jak załącze klime, więc to raczej napinacz Mam to samo .Da się tam jakoś psiknąć smarem żeby ją wyciszyć czy cuś ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
twincam 1 Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Mam taki sam dzwięk u siebie jak załącze klime, więc to raczej napinacz Mam to samo .Da się tam jakoś psiknąć smarem żeby ją wyciszyć czy cuś ? Panowie doszliście co i jak z tym piszczeniem? Mam to samo, tylko, że po popryskaniu WD40 na pasek wielorowkowy od alternatora i pompy wody pisk ustaje. Podejrzewam wyciągnięty pasek pomimo, że był wymieniany w zeszłym roku na conti i zrobione max 15-20tys km. Pytanie czy to może być wina również napinacza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vp-tdi 2 Opublikowano 2 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2014 Pytanie czy to może być wina również napinacza? jak założony jakiś shit to tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebco 2 Opublikowano 4 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2014 (edytowane) czyli ta mała rolka To piszczy sam pasek - wielorowkowy. Kupiłem spray na pasek i pomogło na jakiś czas i znów to samo. Pasek do wymiany! czyli ta mała rolka Panowie to był pasek główny. Zrobił się bardzo miekki i gumowy. Wymieniłem z Conti na Gates i cisza Edytowane 9 Września 2014 przez sebco Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chadury89 0 Opublikowano 5 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 (edytowane) U mnie czasami tez tak popiskuje, lalem woda na rolke pod alternatorem i przestawalo, u mnie widac ze napinacz paska wielorowkowego sie kladzie. Jak znowu zacznie ci popiskiwac przyjzyj sie temu napinaczowi. Edytowane 5 Października 2014 przez Chadury89 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebco 2 Opublikowano 6 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 U mnie czasami tez tak popiskuje, lalem woda na rolke pod alternatorem i przestawalo, u mnie widac ze napinacz paska wielorowkowego sie kladzie. Jak znowu zacznie ci popiskiwac przyjzyj sie temu napinaczowi. Wina w materiałe z tym co się niego zrobiło po roku czasu. Zrobił się miekki jak guma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się