wojtas9292 0 Opublikowano 6 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2014 Panowie otóz naszła mnie kontowersyjna myśl nie bijcie mnie przyszło mi do głowy zamienic moje A4 z 95 roku na audika 80 b4 z 26 lub 2.8 z podtlenkiem lpg najchetniej na copue... co o tym myślicie może mnie sporstujecie xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ficjor 1 Opublikowano 6 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2014 jeden grzyb, oba auta to stare szroty a do klasyków im kawał drogi brakuje więc bierz to co nie jest zjedzone przez rdzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabanmat 6 Opublikowano 6 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2014 80tka ma lepsze blachy ale wiadomo.... A4 będzie lepsza w środku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtas9292 0 Opublikowano 6 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2014 osobiscie nie uważam mojego auta za starego szrota pomimo 19 lat na karku ciągle może zawstydzić niejedno auto ;p:whistling: ---------- Post dopisany at 13:45 ---------- Poprzedni post napisany at 13:43 ---------- lepsza w śroku hmm owszem stylistyka.. ale funkcjonalośc czy bajery.. wydaje mi sie że podobna półka... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiterA4 5 Opublikowano 6 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2014 jeden grzyb, oba auta to stare szroty a do klasyków im kawał drogi brakuje więc bierz to co nie jest zjedzone przez rdzę. wiec sam jezdzisz szrotem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtas9292 0 Opublikowano 6 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2014 jeden grzyb, oba auta to stare szroty a do klasyków im kawał drogi brakuje więc bierz to co nie jest zjedzone przez rdzę. wiec sam jezdzisz szrotem :oklasky::oklasky::oklasky: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krogi 0 Opublikowano 6 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2014 wedlug mnie b4 w coupe jest duzo ladniejsza od b5 sedan ale co kto woli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARCIN607 62 Opublikowano 6 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2014 Świetna zmiana. Moc wieksza i buda,fajniejsza tylko zadbana 80tke znaleść nie będzie łatwo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtas9292 0 Opublikowano 6 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2014 no właśnie mojego zetora wyceniam na jakieś 6 6.5 tys nie moge doliczyc przecież tego co w niego włożyłem bo kogo to obchodzi.. rocznik i przebieg dyktuja cene a za 6 wątpie żeby ktoś oddał dobrą 80 ;/ bede sie musiał chyba wstrzymac ---------- Post dopisany at 16:50 ---------- Poprzedni post napisany at 16:43 ---------- a takie pytanie bac sie ori przebiegu w granicach 300 kkm dla zetora to wiadomo nawet nie połowa życia jak sie dba a dla V-ki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stomi 3 Opublikowano 6 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2014 W autach z tamtych lat nawet nie sugeruj się przebiegiem, patrz na ogólne zużycie auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daro84.pl 3 Opublikowano 6 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2014 moja 80 b4 miała ponad 300.000 km z tego 150 na gazie i nie wieżę że nie cofana, można liczyć że 400 tysi miała i nic się nie działo. Teraz żałuje że sprzedałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtas9292 0 Opublikowano 7 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2014 no ktoś sie cieszy:facepalm: użytkowując twoje b4... ja wystawiłem swoje na zamiane to 1 oferta jaką dostałem to vekctra b 1.8 b+g xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek21_01_1989 1 Opublikowano 7 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2014 A ja swoją b4 w Avancie TDI sprzedałem zimą (w bardzo martwym czasie) za 6,5 tys. PLN, dodam, że nie miała bajerów, elektryki, po prostu była dobrze utrzymana i w pięknym białym kolorze, przyjechał klient z żoną i zadowoleni nią odjechali, do dzisiaj mamy kontakt i cieszą się, że kupili dobre auto a ja zostałem z dylematem co dalej:P na serio, auto 80, czy to coupe czy Avant, czy sedan to mega udane auto i do dzisiaj się obejrzę za ładną 80, jeżdżąc Mercedesem Coupe, tak przez sentyment chyba, jeździłem 3,5 roku i ani razu to auto mnie nie zawiodło. Polecam zadbany egzemplarz, zaoszczędzenie kilku tyś. odbije się w czasie, najlepiej pojedź do Niemiec, tamte auta jakoś inaczej znoszą czas:) Polecam 2,8 i do tego sekwencje, przy odrobinie szczęścia Quattro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtas9292 0 Opublikowano 8 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2014 dzięki za wyczerpując wypowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daro84.pl 3 Opublikowano 8 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2014 no ktoś sie cieszy:facepalm: użytkowując twoje b4...ja wystawiłem swoje na zamiane to 1 oferta jaką dostałem to vekctra b 1.8 b+g xD właśnie że jest zadowolony bo się z nim widziałem. Przebieg normalny przy 20-letnim aucie. Jak ktoś chce to może wierzyć w te świeżo sprowadzone z przebiegiem 150 tysi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtas9292 0 Opublikowano 8 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2014 tak tak 150 to miały ale 10 lat temu xD ! albo nawet wcześniej ---------- Post dopisany at 15:38 ---------- Poprzedni post napisany at 15:37 ---------- i nie mówie że ktoś jest nie zadowolony -><- było odnośnie oferty zamiany ---------- Post dopisany at 15:38 ---------- Poprzedni post napisany at 15:38 ---------- i nie mówie że ktoś jest nie zadowolony -><- było odnośnie oferty zamiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trepek 140 Opublikowano 8 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2014 Sam się czasami zastanawiam nad powrotem do 80'tki... za tyle pieniędzy co dołożyłem do b5 (zawieszenie i hamulce) miałbym w 80'tce elementy z S2 z piastami 5x112 :/ Nie mówiąc, że elementy środka trwałością i jakością biją te z b5. Z drugiej strony b5 jest wygodniejsze, cichsze i lepiej trzyma się drogi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 10 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2014 bardzo dobrze wspominam 80tki, miałem ich aż trzy z kolei ale już bym się nie przesiadł z A4 z powrotem do 80tki, człowiek szybko się przyzwyczaja do dobrego, mam na myśli komfort, lepsze wspomaganie, promień skrętu, klimatronik itp itd:naughty: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtas9292 0 Opublikowano 10 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2014 widze nie jestem w swoich poglądach... no ale fakt za częsci do b5... które sie w nie pakuje to w pewnym czasie można od podstaw odbudowac 80 cześci nieco tańsze a zawieszenie przedewszytskim:naughty: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 11 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2014 fakt, zawieszenie jest droższe ale mnie kłopotliwe według mnie, zrobisz raz i na dłuższy czas spokój w B4 non stop coś miałem, bez przerwy jakieś stuki i ta notorycznie odkręcająca się górna nakrętka amortyzatora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się