matiteam3 Opublikowano 25 Lipca 2014 Opublikowano 25 Lipca 2014 Witam nie jestem pewny czy w odpowiednim forum piszę ale proszę o wyrozumiałość więc czy mógłby ktoś opisać wymianę czujnika położenia sprzęgła bo podobno w a4 b8 to dosyć kłopotliwe ??===> https://www.dropbox.com/s/yp7r87e041i72dx/wymiana%20sprzegla%20A4%20B8%202.0%20TDI.pdf
wrclaguna Opublikowano 25 Lipca 2014 Opublikowano 25 Lipca 2014 czy raczej wysprzeglik lub siłownik poszedł ? Gdzies dawałem taki chyba opis na Forum
matiteam3 Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2014 z błędu wynika że uszkodzony czujnik położenia pedału sprzęgła nie wiem czy nie o taki chodzi http://allegro.pl/audi-czujnik-polozenia-sprzegla-8k0907658d-i4419632187.html tylko gdzie on się znajduje i jak go wymienić ??
wrclaguna Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Tak to jest do wymiany w ETCE nie wystepuje jako sam elementDostep jest od sciany grodziowej
matiteam3 Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2014 a mógłby kolega wysłać schemat w którym miejscu on się znajduje z etki bo mam czujnik zakupiony i chciałbym go wymienić
wrclaguna Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Z tego co pamietam to potrzeba wymienic jeszcze simering . ===> https://www.dropbox.com/s/yp7r87e041i72dx/wymiana%20sprzegla%20A4%20B8%202.0%20TDI.pdf
kotu Opublikowano 26 Marca 2015 Opublikowano 26 Marca 2015 (edytowane) Witam. Mój problem polega na tym, że muszę bardzo mocno wcisnąć sprzęgło przy odpalaniu. Inaczej wyskoczy komunikat o tym, że nie jest wciśnięte sprzęgło i oczywiście nie nie ma rozruchu silnika. Jest to strasznie denerwujące... Jest tam jakaś regulacja?? Czy właśnie za rozruch silnika również odpowiada ten czujnik położenia?? Dodam, że nie ma żadnych błędów. Proszę o pomoc. Edytowane 26 Marca 2015 przez kotu 1
marewel Opublikowano 26 Marca 2015 Opublikowano 26 Marca 2015 Z tego co pamiętam to czujnik jest w pompce sprzęgła koszt około 600-800zł w aso.
kotu Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Opublikowano 6 Kwietnia 2015 (edytowane) Pada cały dzień i tylko pobawiłem się komputerem:/ Znalazłem w parametrach położenie sprzęgła podane w procentach. Na zdjęciu 2. pedał sprzęgła wciskam normalną siłą tak jak przy zmianie biegu (74%) SILNIK NIE ODPALA Na zdjęciu 3. pedał sprzęgła wciskam dużo mocniej prawie wbija się w podłogę:/ (80%) WTEDY MOGĘ URUCHOMIĆ SILNIK Na zdjęciu 4. pedał sprzęgła w pozycji normalnej 13% (nie wciskam go) Można to wyregulować aby przy normalnym wciśnięciu pedała sprzęgła było min. te 80% ????Proszę o pomoc Z góry dziękuje Może ktoś przy okazji sprawdzić u siebie jak wygląda to procentowo przy wciśniętym i wyciśniętym sprzęgle (czy tak jak u mnie 74% i 13%).Dodam, że jak kupowałem samochód od belga to mówił o wymianie/naprawie sprzęgła ale co dokładnie nie wiem. Zauważyłem też, że odbojnik (nr.4 na zdjęciu) przy pedale sprzęgła nie dochodzi do końca wtedy mam te 74% dopiero jak mocno depnę i odbojnik przylega do "podłogi" mam powyżej 82%. Prosił bym jak jest to u was czy pedał sprzęgła przy normalnym wciśnięciu przylega czy jest w powietrzu? Z góry dziękuje Edytowane 29 Marca 2015 przez kotu
Kriss SierraFan Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Pada cały dzień i tylko pobawiłem się komputerem:/ Znalazłem w parametrach położenie sprzęgła podane w procentach. Na zdjęciu 2. pedał sprzęgła wciskam normalną siłą tak jak przy zmianie biegu (74%) SILNIK NIE ODPALA Na zdjęciu 3. pedał sprzęgła wciskam dużo mocniej prawie wbija się w podłogę:/ (80%) WTEDY MOGĘ URUCHOMIĆ SILNIK Na zdjęciu 4. pedał sprzęgła w pozycji normalnej 13% (nie wciskam go) Można to wyregulować aby przy normalnym wciśnięciu pedała sprzęgła było min. te 80% ???? Proszę o pomoc Z góry dziękuje Może ktoś przy okazji sprawdzić u siebie jak wygląda to procentowo przy wciśniętym i wyciśniętym sprzęgle (czy tak jak u mnie 74% i 13%). Dodam, że jak kupowałem samochód od belga to mówił o wymianie/naprawie sprzęgła ale co dokładnie nie wiem. Zauważyłem też, że odbojnik (nr.4 na zdjęciu) przy pedale sprzęgła nie dochodzi do końca wtedy mam te 74% dopiero jak mocno depnę i odbojnik przylega do "podłogi" mam powyżej 82%. Prosił bym jak jest to u was czy pedał sprzęgła przy normalnym wciśnięciu przylega czy jest w powietrzu? Z góry dziękuje Właśnie zacząłem walkię z podobnym problemem... Wymieniłem czujnik i dalej muszę siłą naciskać pedał sprzęgła by odpalić auto. Ale zauważyłem, że u mnie pedału sprzęgła nie da się wcisnąć do końca jest delikatnie przed ogranicznikiem a dalej idzie bardzo ciężko (gumowo). U mojego kumpla da radę wcisnąc do końca bez żadnego oporu. Nie mam pojecia co jest grane... :/
Przemek-dgr Opublikowano 11 Grudnia 2016 Opublikowano 11 Grudnia 2016 Witam. Po przeanalizowniu forum doszedłem do wniosku , że mój problem leży najprawdopodobniej w pompie sprzęgła , która jest razem z czujnikiem sprzęgła i to chyba w nim problem , nie podpialem się pod istniejący juz post ponieważ bardzo mi zależy na szybkiej odpowiedzi odnośnie numeru katalogowego , mój silnik to caga , pompki są o różnych końcówkach litrowych (A B C E ) ponoć różnią się długością ciegna , proszę o pomoc jaka podejdzie do mojego auta . Chyba , że problem leży gdzie indziej i któryś z kolegów pomoże , bo muszę wcisnąć do samego końca pedal sprzęgła by auto odpaliło , a dziś miałem problemy z rozruchem i myślałem ze juz tylko hol mi pozostanie, wciskalem pedal kilkanaście razy
kotu Opublikowano 11 Grudnia 2016 Opublikowano 11 Grudnia 2016 do ciebie idzie pompa 8K1721401A i BNajpierw sprawdź czujnik w pompie żeby pozwolił on na rozruch silnika musi mieć przynajmniej 78% ja to robiłem auto-comemtutaj jest temathttp://a4-klub.pl/index.php?/topic/278159-wymiana-czujnika-polozenia-sprzegla-20-tdi/
kotu Opublikowano 11 Grudnia 2016 Opublikowano 11 Grudnia 2016 Właśnie zacząłem walkię z podobnym problemem... Wymieniłem czujnik i dalej muszę siłą naciskać pedał sprzęgła by odpalić auto. Ale zauważyłem, że u mnie pedału sprzęgła nie da się wcisnąć do końca jest delikatnie przed ogranicznikiem a dalej idzie bardzo ciężko (gumowo). U mojego kumpla da radę wcisnąc do końca bez żadnego oporu.Nie mam pojecia co jest grane... :/ Miałem identyczny problem u mnie okazała się śruba w skrzyni na której opiera się łapa - była za krótka. Skutkiem tego rozszczelniała się pompa sprzęgła.Tutaj jest temathttp://a4-klub.pl/index.php?/topic/356247-dwukrotna-wymiana-pompy-sprzegla/
Pelo31 Opublikowano 15 Grudnia 2016 Opublikowano 15 Grudnia 2016 witam wszystkich mam problem z hamulcem recznym ponieważ sam nie odpuszcza i pokazuje błąd czujnik polożenia sprzęgła 03182 clutch position sensor (g476) 007- short to ground miałem go wyjęte przeczyściłem i nic nie pomogło miał ktoś taki przypadek i proszę o pomoc krok po kroku jak to zrobić
Marina_Yacht Opublikowano 6 Stycznia 2017 Opublikowano 6 Stycznia 2017 (edytowane) Właśnie zacząłem walkię z podobnym problemem... Wymieniłem czujnik i dalej muszę siłą naciskać pedał sprzęgła by odpalić auto. Ale zauważyłem, że u mnie pedału sprzęgła nie da się wcisnąć do końca jest delikatnie przed ogranicznikiem a dalej idzie bardzo ciężko (gumowo). U mojego kumpla da radę wcisnąc do końca bez żadnego oporu. Nie mam pojecia co jest grane... :/ Miałem identyczny problem u mnie okazała się śruba w skrzyni na której opiera się łapa - była za krótka. Skutkiem tego rozszczelniała się pompa sprzęgła. Tutaj jest temat http://a4-klub.pl/index.php?/topic/356247-dwukrotna-wymiana-pompy-sprzegla/ jednak nie wciska się u mnie sprzęgło do końca brakuje na oko 2-3 cm, szukać nowej pompy czy z czego to wynika? piszesz że śruba była u Ciebie za któtka ale to chyba nie jest trop bo widocznie ktoś u Ciebie zastosował złą , u mnie jest raczej jeszcze nie ruszane w tych rejonach więc powód musi być inny Edytowane 8 Stycznia 2017 przez Marina_Yacht
kotu Opublikowano 7 Stycznia 2017 Opublikowano 7 Stycznia 2017 Jeżeli pedał sprzęgła nie dochodzi do ogranicznika (dlatego też nie odpala) to winny może być wysprzęglik, łapa sprzęgła, pompa sprzęgła, nieprawidłowy dwumas, śruba na której opiera się łapa. Od początku tak masz?? Co było robione ostatnio??U mnie była skrzynia od a5 wszystko przełożyli a pomineli śrubę i podstawę na której opiera się łapa sprzęgła.
Marina_Yacht Opublikowano 8 Stycznia 2017 Opublikowano 8 Stycznia 2017 problem w tym że tak kupiłem , na moje sprzęgło ani dwumas nie było jeszcze ruszane, musiałbym od czegoś zacząć bo odstawiam auto po niedzieli a nie chcę żeby mi wszystko po kolei wymieniali jak leci zanim dojdą od czego nie można wcisnąć sprzęgła,
dominis23 Opublikowano 8 Stycznia 2017 Opublikowano 8 Stycznia 2017 Troszeczkę przestudiowałem ten temat bo sam szukam czujnika bo mi krzyczy błąd. Mam nadzieję że się przyda.Numery czujnika:8K0907658A - czujnik położenia sprzęgła8K0907658B - czujnik wilgotności powietrza8K0907658C - czujnik położenia sprzęgła8K0907658D - czujnik położenia sprzęgła8K0907658E - czujnik wilgotności powietrza8K0907658F - czujnik wilgotności powietrzaNumery pompy sprzęgła:8K1721401A - pompa sprzęgła - wycofany produkt 8K1721401B - pompa sprzęgła - wycofany produkt 8K1721401D - pompa sprzęgła - wycofany produkt 8K1721401E - pompa sprzęgła - wycofany produkt 8K1721401G - pompa sprzęgła - wycofany produkt8K1721401H - pompa sprzęgłahttp://www.audizine....ch-to-start-car
kotu Opublikowano 9 Stycznia 2017 Opublikowano 9 Stycznia 2017 problem w tym że tak kupiłem , na moje sprzęgło ani dwumas nie było jeszcze ruszane, musiałbym od czegoś zacząć bo odstawiam auto po niedzieli a nie chcę żeby mi wszystko po kolei wymieniali jak leci zanim dojdą od czego nie można wcisnąć sprzęgła, Obstawiam, że była wymieniana skrzynia.
Marina_Yacht Opublikowano 9 Stycznia 2017 Opublikowano 9 Stycznia 2017 skrzynia ? po czym wnosisz ? będę widział na podnośniku ale przy przebiegu 180 tyś (mam pełną historię) skrzynia to raczej tak szybko nie padła
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się