Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wyczyszczona przepustnica a obroty na biegu jałowym.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Z powodu kilku omgleń mojej audicy po wysprzęgleniu zdecydowałem się na wyczyszczenie przepustnicy. Cała procedura była sprawna i bezproblemowa ( przepustnice wykręciłem z silnika, wyczyściłem, zamontowałem z powrotem). Zabrudzenie samej przepustnicy oceniłbym słowem "spore"; dobrze nie było, ale tragicznie też nie. W każdym bądź razie po zmontowaniu całości autko odpaliło się zupełnie inaczej, lecz obroty na biegu jałowym utrzymują się na poziomie 1600 obr/min... W momencie kiedy w samochodzie włączę wszystko co się da, tj klima, światła i wszystko co bierze prąd obroty spadają zdaje mi się do odpowiedniej wartości ok 900 obr/min.

O co może chodzić? Czy jest możliwe, aby przez lata ta klapka z przepustnicy na krawędzi się przetarła i brud który był wcześniej uszczelniał całość? Bo ja naprawde nie mam innego pomysłu dlaczego tak się dzieje...

Autko to Audi A4 B5 99' 1.8T AJL 180 PS Quattro.

Niestety muszę iść do pracy na 5:30 także czas spać, zajrze tutaj po pracy.

Za około godzinke zostanie przesłany do końca filmik (wybacznie za mój nędzny upload), a będzie on dostępny pod

Właśnie jeszcze raz byłem zajrzeć do auta, non stop ok 1600 obr/min bez żadnego falowania jak na filmiku, nie wiem czemu falowało

Opublikowano

ile razy podczas czyszczenia otwierałes i zamykałes przepustnice ?

Opublikowano

ciężko powiedzieć, troche tego napewno było z 10-15 razy ...

Opublikowano

no to juz masz przyczyne :grin:

przepustnice przy czyszczeniu otwiera sie TYLKO RAZ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Opublikowano

w sensie że nową musze kupić? koniec kropka?

Opublikowano

nie, ale troche potrwa zanim sie uspokoi

Opublikowano

zrobiłem dziś 50 km, narazie bez zmian :( ... ktoś ma pojęcie ile może to potrwać?

P.S. Mechanik mi doradził abym odłączył akumulator na jakiś czas, że niby pomoże po jakimś czasie, efektów narazie brak.

Opublikowano

może przy okazji pojawiła się jakaś nieszczelność w dolocie?

Opublikowano

Próbowałeś adaptacji Vag'iem? Miałem podobnie po czyszczeniu wczorajszym, jednak popracował chwile na wolnych, zgasiłem dalej miałem ~1600 obr/min, zrobiłem adaptacje, nagrzał się, przegoniłem go troche, obroty jeszcze się lekko "zawieszały" przy wcisnięciu sprzęgła. Po ok.10-15km wszystko wróciło do normy. I ew. sprawdz, czy nie masz zbyt mocno napiętej linki (o ile taka w przepustnicy w 1.8T występuje :decayed:).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...