Snipeeeee Opublikowano 9 Czerwca 2014 Opublikowano 9 Czerwca 2014 Witam. Taka dziwna sprawa kontrolka raz w miesiącu zapala się podczas jazdy i się świeci. Jak zgaszę silnik odpalę ponownie już nie zapala się i tak za jakiś miesiąc znowu. Wcześniej to olałem ale jak ostatnio miałem wymiane przepalonego tłoka teraz dmucham na zimne. Wiecie co to może być albo jak sprawdzić co to może być? WAG i na co patrzeć?
Lukasz_N Opublikowano 9 Czerwca 2014 Opublikowano 9 Czerwca 2014 Jeśli zdarzylo się to miesiąc temu i blad był sporadyczny, to niekoniecznie musi zostać w pamięci sterownika.
kograman Opublikowano 9 Czerwca 2014 Opublikowano 9 Czerwca 2014 Na początek sprawdź błędy silnika (Engine) a potem liczników (instruments)
Snipeeeee Opublikowano 19 Października 2014 Autor Opublikowano 19 Października 2014 Dzięki za wskazówki dzisiaj to sprawdzę i napisze co wyszło. Pozdrawiam Ps. znalazłem jeszcze takie coś cytuję źródło elektroda: "Wyjmij sobie czujnik stopu -jest koło pedału hamulca a następnie wyczyść w nim styki odpowiedzialne za podawanie napięcia na żarówki STOPU i popraw styki z jednoczesnym podgięciem blaszki od styku podającego sygnał do komputera. Powinno pomóc jeśli ta kontrolka sygnalizuje awarię świateł stopu:)" "Witam serdecznie.Koledzy mają rację ale nie do końca.Prawdą jest, że najczęstszą przyczyna migania kontrolki swiec żarowych jest awaria czujnika swiateł hamowania.Jest to czujnik dwufukcyjny.Funkcją interesujacą komputer jest odcinanie paliwa przy hamowaniu.Dlatego przy wyłączaniu na luz masz w tym aucie większe zużycie paliwa i przy okazji hamulców.By się upewnić musisz sprawdzić VAGiem.Pozdrawiam" Witam. Vag nic nie pokazał czy ktoś może ma jakiś pomysł? (czy ta wskazówka z czójnikiem stopu moze byc prawidłowa?)
sux256 Opublikowano 20 Października 2014 Opublikowano 20 Października 2014 A zauwazyłeś może szarpanie samochodu na wolnych obrotach? W zakresie ok 950 obrotów? Jeśli tak to może być problem z nastawnikiem pompy. U mnie wymiana nastawnika pomogła :]
mat994 Opublikowano 11 Listopada 2014 Opublikowano 11 Listopada 2014 A zauwazyłeś może szarpanie samochodu na wolnych obrotach? W zakresie ok 950 obrotów? Jeśli tak to może być problem z nastawnikiem pompy. U mnie wymiana nastawnika pomogła :] Nabijasz posty... Napisał kolega jaki ma problem.;D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się