Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

złe odpalanie na zimnym i inne.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam pewne problemy z moim a4 brd dpf 2006.

Pierwsza sprawa to problem z odpalaniem na zimno, np. po przestanej nocy- kreci kolo 4s. Później w ciagu dnia problemu raczej nie ma, odpala normalnie, nawet na zimnym.

co moze byc powodem?

Druga sprawa to podczas szybszej jazdy (~140-150) czuć drgania jakby niewywazone kola, ale to nie to- sprawdzone. Czasem mocniej szarpnie podczas przyspieszania na niższych obrotach

Ostatnie pytanie dotyczy predkosci maks tego auta? Mi udalo sie go rozpedzic tylko do licznikowego 210. Chyba powinno byc troche wiecej, moze sie myle. Mam rowniez wrazenie jakby auto czasem przyspieszalo lepiej, innym razem znow bylo slabsze.

Czy te objawy sa ze soba zwiazane? Co moze byc ich przyczyna?

Koledzy prosze o jakies podpowiedzi.

Opublikowano

210 to mało, AVF czy AWX bez programu potrafi jechać po 220 np. mój :decayed:

VAGiem sprawdzałeś błędy itp??

Opublikowano

Pierwsze pytanie to kierował bym cię na spr. kąta synchr. rozrządu. ja miałem to samo , ustawiony i pali już bez problemu.Co do tych drgań to jak na Vag-u nie wywali ci żadnego błędu to odpuść sobie bo to szukanie igły w stogu siana, mi też czasami pojawia mi się takie niby drgania ,małe szarpnięcia, potem znikają a autko zapitala jak szalone.

Ja swoja BRD 230km na A4 do Wrocka ostatnio zrobiłem. Ale teraz się bał bym bo jeszcze mnie nagrają i będę miał jak ten kolo frog z M3 z wawy :decayed:

Opublikowano

Co do zapalania-na początek spr i ewentualna regulacja syechronizacji rozrządu

Co do drgan ja tez jakies mam -coś podobnego do kół lecz ja tez je wykluczylem u mnie drgania wystepuja po dlugim postoju auta podejrzewam ze to półosie nagędowe -jak auto załapie jakaś temp. To drgań już nie ma. Podczas wystąpienia drgan jadac miedzy 100 a 150km/h i wrzucajac na luz -silnik na biegu jałowym -drgania są nadal.-zamierzam pozyczyc półosie na próbę.

Co do v-maxa u mnie tez jest roznie raz 210 a za chwile ta sama droga na powrót jedziet 230. Tez mnie to boli...;-) pracuje nad wszystkim- moze to byc tez wina ze dpf muli spalinami silnik

Opublikowano

Jeszcze nie sprawdzalem błędów.

Jeśli chodzi o kąt synchronizacji rozrządu to ten problem będzie sie objawial tak jak napisalem, a nie przy każdym odpalaniu?

Ciezko odpuscic te drgania, wydaje sie jakby mialo cos zaraz odpasc, ale nie jest to znow takie mocne. Moze jestem przewrazliwiony natomiast w innych autach ktorymi jezdze nic takiego nie ma dlatego w audi to tak irytuje.

co do pred.maks to moglby byc to dpf, ale sytuacja miala miejsce na powrocie gdzie wczesniej przelecialem 300km autostrada, filtr nawet jakby byl 'przybrudzony' to powinien sie w tym czasie przeczyscic -tak mysle, chociaz moze zle ;)

nigdy wczesniej od 3 lat dpf nie dawal o sobie znac.

Opublikowano

co do odpalenia to sprawdz jeszcze obroty rozrusznika na zimnym silniku. predkosc obrotowa musi byc conajmiej 280 obr/min. inaczej rozrusznik do regeneracji...

Opublikowano

Odpalanie-moze byc to rozrusznik a może to być też cofajace śie paliwo.

Jesli chodzi o drgania moze byc wysypany wewnetrzny przegub połosi -tak krzyżak 3punktowy.-ja dzis wjechalem swoim na serwis aby spr polosie a dopatrzylem sie uszkodzenia felgi od str.wew. Nie wiem kiedy i jak ją skrzywiłem. Tak wiec ja mam fele do prostowa.

Opublikowano

Witam mam ten sam problem z zapalaniem tak jak by paliwo nie dochodziło i trzeba dosc długo go kręcić miał juz tak ktos

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...