Martom_84 Opublikowano 10 Czerwca 2014 Opublikowano 10 Czerwca 2014 Witam szanownych forumowiczów. Spotkała mnie dosyć dziwna rzecz, mianowicie wsiadłem wczoraj do auta i zauważyłem ze kierunkowskazy migaja dwa razy szybciej niż normalnie. Zarówno prawa jak i lewą strona. Co więcej jak włączam świata drogowe, to nic się nie dzieje, a jak pociągnie pałąkiem do siebie i mrugnę długimi, to działają i świecą. Bezpieczniki sprawdziłem i wydaje mi się wszystko OK. Myślałem że to przepalona żarówka, ale nie - wszystkie świecą. Spotkał się ktoś z podobnym problemem? Jakieś pomysły, sugestie? Z góry dziękuję za wszelką pomoc. Pozdrawiam Marcin
Gość Opublikowano 10 Czerwca 2014 Opublikowano 10 Czerwca 2014 co świateł drogowych to na 90% odgiął Ci się styk od świateł drogowych, aby to naprawić trzeba dostać się do przełącznika zespolonego pod kierownicą i czymś ostrym podważyć i podgiąć tą blaszkę w drugą stronę, da się to zrobić bez rozbierania pająka jeśli chodzi o kierunkowskazy to jeśli żarówki masz ok stawiam na przerywacz
zwalowy Opublikowano 12 Czerwca 2014 Opublikowano 12 Czerwca 2014 Witam szanownych forumowiczów. Spotkała mnie dosyć dziwna rzecz, mianowicie wsiadłem wczoraj do auta i zauważyłem ze kierunkowskazy migaja dwa razy szybciej niż normalnie. Zarówno prawa jak i lewą strona. Co więcej jak włączam świata drogowe, to nic się nie dzieje, a jak pociągnie pałąkiem do siebie i mrugnę długimi, to działają i świecą. Bezpieczniki sprawdziłem i wydaje mi się wszystko OK. Myślałem że to przepalona żarówka, ale nie - wszystkie świecą. Spotkał się ktoś z podobnym problemem? Jakieś pomysły, sugestie? Z góry dziękuję za wszelką pomoc. Pozdrawiam Marcin zespolony do wymiany bo za jakis czas bedzie znow z nim klopot(nie jest drogi) z tymi przelacznikami od zalania dziejow sa klopoty tymnbardziej ze w audi czesto brak przekaznikow co uwala wlaczniki,w 100-tce kiedys jadac trase na dlugich zespawalo styki w zespolonym(a to nie taki zespolony jak w A4 tylko caly wielki bloczek)...wiec ojciec go wymienil ale w obwody swiatel powpinal przekazniki i problem rozwiazany raz na zawsze bo w tamych czasach uzywany kosztowal ponad 500 zl a nie jak dzis nowy (bo pojedynczy) 100.....wiec jednak zalecam wymiane co do kierunkow na milion ubity przerywacz w desce....tez do wymiany i tez nie drogi bo pare dyszek
Gość Opublikowano 13 Czerwca 2014 Opublikowano 13 Czerwca 2014 ja w dwóch audi naprawiałem przełącznik zespolony w związku z brakiem świateł drogowych i problem już nie powracał jak się umiejętnie to zrobi to zapomnisz o tym w tym aucie:decayed:
Martom_84 Opublikowano 13 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2014 Dzięki za podpowiedzi. W weekend to sprawdzę. Trudno jest dostać się do tego przełącznika zespolonego? Awaryjne działają normalnie. Wymieniałem juz cały włącznik. Gdzie jest wobec tego przerywacz kierunkowskazów? Dzięki z góry za pomoc.
Gość Opublikowano 13 Czerwca 2014 Opublikowano 13 Czerwca 2014 Trzeba zdjąć kierownicę, dwuczęściową osłonę przełącznika i już masz go na wierzchu
Martom_84 Opublikowano 13 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2014 Rozumiem ze masz na myśli przełącznik, jaki i przerywacz? Nigdy nie zdejmowałem kierownicy, tym bardziej jak jest z poduszką. Obawiam się, że sam nie dam sobie z tym rady. Czyli czeka mnie wizyta u elektromechanika.
Gość Opublikowano 13 Czerwca 2014 Opublikowano 13 Czerwca 2014 mówię o przełączniku zespolonym, dasz sobie radę tylko odłącz akumulator, z tyłu w kierowniczy masz otwory, w których są śrubki trzymające poduszkę
Martom_84 Opublikowano 13 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2014 Mówisz, że do ogarnięcia? No to nie pozostaje mi nic innego jak spróbować. Pytanie w takim razie, gdzie jest przerywacz kierunkowskazów?
Gość Opublikowano 13 Czerwca 2014 Opublikowano 13 Czerwca 2014 Jeśli coś dłubiesz sam w aucie to możesz spokojnie się za to zabrać jeśli ze wszystkim jeździsz do mechaników to lepiej to tez zostaw im. Przerywacz masz we włączniku awaryjnych, musisz go rozebrać
Martom_84 Opublikowano 13 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2014 Zazwyczaj drobne rzeczy robię sam. Włącznik awaryjnych wymieniałem na nowy w zeszłym roku. Sadzisz że to może być problem, a nie w pałąku? Przypomnę ze awaryjne działają normalnie i migają prawidłowo. Dziękuję za zaangażowanie i pomoc.
Gość Opublikowano 13 Czerwca 2014 Opublikowano 13 Czerwca 2014 Zacznij od pajaka i tak musisz sie do niego dostac w zwiaku z dlugimi swiatlami jak to nie pomoze to wez sie za wlacznik
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się