Skocz do zawartości
IGNOROWANY

po regeneracji turbiny kopci na biało


Kasyx

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, pojechałem do mechanika gdyż pewnego dnia podczas wyprzedzania zabrakło nagle mocy, diagnoza turbina do regeneracji? no cóż myślę sobie trudno za pasem wyjazd wakacyjny więc niech robi, odbiór na drugi dzień więc jadę po autko, mechanik pogadał swoje i powiedział że może troszkę kopcić bo turbina przepuszczała olej i dostała się do filtra cząstek czyli do DPF? ale z czasem przestanie, jazda do domku to jakaś masakra! na każdych światłach tuman białego dymu! po przyjeździe do domu sprawdzam olej i jest na minimum? czy przez to że zdemontował turbinę mogło ubyć oleju? więc dolałem więc zobaczymy, płynu chłodzącego nie ubywa, czy to jest normalne że tak może kopcić? znajomi jak wymienili turbinkę powiedzieli że ten co robił wyjeździł im pół baku po nocach żeby kopcenie ustało. Może ktoś ma mechaniora kumatego? na terenie Bytom - Chorzów - Katowice lub okolice?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasne, ze jest mozliwe ze tak moze kopcic. U mnie po wymianie turbo i oleju kopcilo z tydzien czasu, stary olej musial sie wypalic bo u mnie jak padlo turbo to plulo olejem przez wydech. Takze chyba spokojna glowa, ale zaczkajmy jeszcze na opinie kogos innego.

Sent from my LG-P700 using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o ile w ogole dolał oleju do stanu... jesli masz faktycznie dpf to raczej moze umrzec po tym wpalaniu z oleju jeszcze jak dostanie ropy to juz na ament moze sie zapchac... teoretycznie jak miał turbulum wymontowane to mógł wyjac dpf i go wyprac...

jesli turbo było regenerowane to wszystko moze sie zdazyc ze nawet po regeneracji bedzie puszcac oleum...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myślę że nie dolał oleju do stanu... dolewkę zrobiłem, po każdej trasie sprawdzam stan jak na razie jest ok, mam nadzieję że dpf wytrzyma, najbardziej co mnie irytuje to dymienie na postoju tzn ruszanie ze skrzyżowania lub świateł ale żona stwierdziła iż widzi poprawę mniej dymi, przejechałem już ok 300 km ile jeszcze? czas pokaże. Jak sprawdzić i gdzie czy turbina po regeneracji nie przepuszcza oleju?

Niestety okazało się że jednak bierze olej, teraz pytanie czy bierze olej turbina choć jest po regeneracji? czy coś innego ? proszę o poradę od czego zacząć gdzie najlepiej zdiagnozować ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nieznacznie ale tak, i jak ruszałem a silnik był zimny to nic nie kopciło gdy temp wskazywała okolice 65 stopni to zaczynał dymić do około 85 stopni potem ustawało, odkąd zauważyłem kopcenie to czujnik temp wskazuje temp około 88 rzadko wchodzi na 90 wcześniej było ok potem miałem przypadek opisany w 1 poście więc pojechałem do mechaniora i resztę już znasz, dodam jeszcze że wymienił też czujnik temp. ale w dalszym ciągu rzadko pokazuje 90, według niego to przez turbo dymił bo przepuszczało olej

---------- Post dopisany 02-07-2014 at 19:28 ---------- Poprzedni post napisany 14-06-2014 at 20:35 ----------

sprawa zakończona ;) pojechałem do innego mechaniora i po rozmowie stwierdził iż na 90% to sprawka odmy! ustalono termin na dziś czyli 02.07.14r rano autko podstawiłem i odebrałem około 14 i w drogę... odma naprawiona :) autko nie kopci! nie bierze oleju! END.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nieznacznie ale tak, i jak ruszałem a silnik był zimny to nic nie kopciło gdy temp wskazywała okolice 65 stopni to zaczynał dymić do około 85 stopni potem ustawało, odkąd zauważyłem kopcenie to czujnik temp wskazuje temp około 88 rzadko wchodzi na 90 wcześniej było ok potem miałem przypadek opisany w 1 poście więc pojechałem do mechaniora i resztę już znasz, dodam jeszcze że wymienił też czujnik temp. ale w dalszym ciągu rzadko pokazuje 90, według niego to przez turbo dymił bo przepuszczało olej

---------- Post dopisany 02-07-2014 at 19:28 ---------- Poprzedni post napisany 14-06-2014 at 20:35 ----------

sprawa zakończona ;) pojechałem do innego mechaniora i po rozmowie stwierdził iż na 90% to sprawka odmy! ustalono termin na dziś czyli 02.07.14r rano autko podstawiłem i odebrałem około 14 i w drogę... odma naprawiona :) autko nie kopci! nie bierze oleju! END.

możesz dać namiary na mechaniora?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nieznacznie ale tak, i jak ruszałem a silnik był zimny to nic nie kopciło gdy temp wskazywała okolice 65 stopni to zaczynał dymić do około 85 stopni potem ustawało, odkąd zauważyłem kopcenie to czujnik temp wskazuje temp około 88 rzadko wchodzi na 90 wcześniej było ok potem miałem przypadek opisany w 1 poście więc pojechałem do mechaniora i resztę już znasz, dodam jeszcze że wymienił też czujnik temp. ale w dalszym ciągu rzadko pokazuje 90, według niego to przez turbo dymił bo przepuszczało olej

---------- Post dopisany 02-07-2014 at 19:28 ---------- Poprzedni post napisany 14-06-2014 at 20:35 ----------

sprawa zakończona ;) pojechałem do innego mechaniora i po rozmowie stwierdził iż na 90% to sprawka odmy! ustalono termin na dziś czyli 02.07.14r rano autko podstawiłem i odebrałem około 14 i w drogę... odma naprawiona :) autko nie kopci! nie bierze oleju! END.

To teraz jedź do tego mechaniora co Ci dobrą turbinę wymienił na regenerowaną, po zwrot kasiurki :decayed::kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...