Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zawieszeni gwintowane


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam panowie chciałbym zapytać o zawieszenie fk do audi a4 b5 jak za komfortem bo na tym mi zależy żeby nie było taczki:decayed: link do zawieszenia

Zawieszenie Gwintowane FK AK Street Audi A4 B5 (4325147962) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

zależało by mi na waszych opiniach czy da ie na tym jeździć???

Opublikowano

Z reguły tanie zestawy należą raczej do tych mniej komfortowych, jest spowodowane m.ni. ich bardzo prosta konstrukcją i sprężynami wykonanymi ze zwykłej stali w dodatku starą technologią - linearną. Z mojego i moich klientów doświadczenia wiem, że FK robi zestawy najbardziej komfortowe z tych tańszych (ta, mts, etc.) Po za tym zestaw który przedstawiłeś jest dodatkowo ocynkowany, przez co lepiej jest chroniony przed warunkami na które będzie narażony. FK Street to lepsza i nowocześniejsza odmiana serii AK.

Opublikowano

Dzieki za jasną i precyzyjną odpowiedź jak się zdecyduję to dam znać:)

Opublikowano

Ja szukał bym markowej używki :whistling:

Opublikowano

a co jeżeli po dwóch miesiącach używany produkt ci się zepsuje? Bez możliwości zwrotu oraz gwarancji. Jest to czyste ryzyko, jeżeli kogoś na nie stać to może kupować używane całymi kontenerami. Tak naprawdę jest jeden producent, którego można kupić jako produkt używany (moim zdaniem)... ale nie będę robił niepotrzebnej reklamy:wink:

Opublikowano

Prawda jest taka że akurat FK z tych co wymieniłes jest że tak powiem najmniej komfortowy, jest to sztywny zawias, MTSy czy tatechnix to szmelc który starczna góra 2 sezony, jak robisz 40-50tys rocznie to po roku masz regeneracje amorów, kwestia czy FK jest ocynkowany w całosći, bo np. supersport tez był ocynkowany ale co sie okazuje tylko przód, tył ładnie rudzieje podczas uzytkowania, przód dalej srebrny... wracajać do komfortu, technixy są miekkie w B5, co bardzo denerwuje w użytkowaniu codziennym:whistling:

jak miałbym kupować niskobudżetówke to tylko FK, jak do Q to jest to obecnie najtańszy gwint, miałem okazje przejechać sie na takim gwincie jest dosć twardy co sie bardzo ceni przy glebionym aucie, no ale zobaczymy na dłuższą mete co sie będzie działo.

Regeneracja używanego gwintu to 250zł/szt:whistling: jak sie dorwie KW czy inny markowy sprzet będzie lepszy niz te nowe dziady po tysiąc złotych.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...