Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Throttle Body Control Module (J338)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hejo,

od jakiegoś czasu silnik zaczął mi dziwnie pracować (postaram się dorzucić niebawem jakiś filmik). Jak jest nagrzany to obroty potrafią spaść (wg VCDS) do 560 obr/min, gdzie podczas normalnej pracy osiąga 860 obr/min. Na zimnym z kolei myk jest taki, że gdy odpala się na benzynie strasznie ją czuć wokół samochodu (czyżby stary filtr paliwa?). Ogólnie autkiem ostatnio zaczęło telepać. Rzucam podejrzenie na przepustnicę, przepływkę lub wyrobioną poduszkę silnika. Chciałbym również nadmienić, że podczas przyspieszania czuć delikatne szarpanie, a podczas jazdy na najwyższym (i nie tylko, na każdym poprzednim również, z tym wyjątkiem, że im więcej obrotów ma aktualnie silnik, tym mniej jest to odczuwalne) biegu i wbiciu gazu w podłogę, autem zaczyna trzęść jakby miał guzy na przednich oponach i takie bicie (są nowe i niedawno założone, więc akurat z nimi jest wszystko ok - sprawdzone).

To są rzeczy, które zauważyłem użytkując samochód na codzień. Natomiast błędy, które pokazał mi VAG i VCDS:

LOLxn6y.png

Będę wdzięczny za pomoc.

Pozdrawiam

Seba

========= Edit =========

Doczytałem, że chodzi o "01165 Moduł kontroli stanu przepustnicy – J338". Natomiast nie wiem z czym to się wiąże, brudna przepustnica? Sam moduł uszkodzony i muszę kupić całość? Proszę o porady...

---------- Post dopisany 15-06-2014 at 14:15 ---------- Poprzedni post napisany 12-06-2014 at 08:26 ----------

@ bump

Jeśli nikogo nie interesuje to proszę o zamknięcie tematu, założę go na innym forum.

Opublikowano

Nie to nie szantaż, raczej wola rozwijania forum i wspólnego dzielenia się problemami, których ktoś może w późniejszym czasie uniknąć, czytając to, co ktoś próbował przekazać.

Jeśli nikt nie chce się wypowiadać no to trudno. Jest administracja forum, są moderatorzy, to oni są odpowiedzialni za żwawość forum (pomijając aspekt aktywności userów).

Jeśli tutaj nikt nie chce posiąść/przekazać takiej czy innej wiedzy, no to chyba lepiej wrzucić to gdzieś do osób, które tego chcą. Taka refleksja mnie naszła :)

Tak czy inaczej dzięki za informacje i pozdrawiam :)

---------- Post dopisany 17-06-2014 at 17:15 ---------- Poprzedni post napisany 16-06-2014 at 14:34 ----------

Przepustnica wyczyszczona na wysoki połysk, zero osadu. Samochodem nadal telepie, błędów na kompie zero. Niedługo wrzucę filmik jak samochód się zachowuje, może ktoś będzie w stanie mi pomóc. Jedno z przypuszczeń jest wykluczone. Wg mnie (okiem laika) może to być przepływomierz, odma lub uszkodzona poduszka silnika. To jest strasznie męczące, bo samochodem telepie jak galaretą.

Opublikowano

przepływkę możesz odpiąć i zobaczysz czy telepanie ustaje,szczelność dolotu to podstawa bo i MAF może nie prawidłowo wskazywać,ale i tak przepustnica pewnie pada.

Opublikowano

Odpinam przepływkę podczas pracy silnika na biegu jałowym, czy przed uruochmieniem go?

No i pytanie co to jest MAF?

Opublikowano

1165

- High fuel pressure-Blocked return system or failed pressure regulator

- Faulty fuel injector

- EVAP purge solenoid stuck open

- Cylinder misfire- Correct other codes first

Engine Light ON (or Service Engine Soon Warning Light)

[h=2]Harness is open or shorted[/h] It means that the wire(s) connected from and to the component (sensor, solenoids, actuator, etc.) is either open (cut, broken, disconnected) or shorted (touching other wires, components, body)

[h=2]Circuit poor electrical connection[/h] It means that the component (sensor, solenoids, actuator, etc.) connector is not fully connected or is disconnected. Before replacing any components, try fully disconnecting the connector, reconnect and test the system or component again.

[h=2]Faulty or Failed component[/h] It means that the component it's more than likely the cause of the code and that needs to be replaced

[h=2]Engine mechanical problems[/h] When a code list as possible causes an engine mechanical problem, it means that the problem is not caused by electronic component, but rather by a mechanical component such as pistons, valves, mechanical pump

Opublikowano
Odpinam przepływkę podczas pracy silnika na biegu jałowym, czy przed uruochmieniem go?

No i pytanie co to jest MAF?

MAF to inaczej przepływka

normalnie odepnij i odpal

Opublikowano
W dniu 15.06.2014 o 14:15, Haszus napisał:

Hejo,

od jakiegoś czasu silnik zaczął mi dziwnie pracować (postaram się dorzucić niebawem jakiś filmik). Jak jest nagrzany to obroty potrafią spaść (wg VCDS) do 560 obr/min, gdzie podczas normalnej pracy osiąga 860 obr/min. Na zimnym z kolei myk jest taki, że gdy odpala się na benzynie strasznie ją czuć wokół samochodu (czyżby stary filtr paliwa?). Ogólnie autkiem ostatnio zaczęło telepać. Rzucam podejrzenie na przepustnicę, przepływkę lub wyrobioną poduszkę silnika. Chciałbym również nadmienić, że podczas przyspieszania czuć delikatne szarpanie, a podczas jazdy na najwyższym (i nie tylko, na każdym poprzednim również, z tym wyjątkiem, że im więcej obrotów ma aktualnie silnik, tym mniej jest to odczuwalne) biegu i wbiciu gazu w podłogę, autem zaczyna trzęść jakby miał guzy na przednich oponach i takie bicie (są nowe i niedawno założone, więc akurat z nimi jest wszystko ok - sprawdzone).

To są rzeczy, które zauważyłem użytkując samochód na codzień. Natomiast błędy, które pokazał mi VAG i VCDS:

LOLxn6y.png

Będę wdzięczny za pomoc.

Pozdrawiam

Seba

========= Edit =========

Doczytałem, że chodzi o "01165 Moduł kontroli stanu przepustnicy – J338". Natomiast nie wiem z czym to się wiąże, brudna przepustnica? Sam moduł uszkodzony i muszę kupić całość? Proszę o porady...

---------- Post dopisany 15-06-2014 at 14:15 ---------- Poprzedni post napisany 12-06-2014 at 08:26 ----------

@ bump

Jeśli nikogo nie interesuje to proszę o zamknięcie tematu, założę go na innym forum.

W

Opublikowano
W dniu 15.06.2014 o 14:15, Haszus napisał:

Hejo,

od jakiegoś czasu silnik zaczął mi dziwnie pracować (postaram się dorzucić niebawem jakiś filmik). Jak jest nagrzany to obroty potrafią spaść (wg VCDS) do 560 obr/min, gdzie podczas normalnej pracy osiąga 860 obr/min. Na zimnym z kolei myk jest taki, że gdy odpala się na benzynie strasznie ją czuć wokół samochodu (czyżby stary filtr paliwa?). Ogólnie autkiem ostatnio zaczęło telepać. Rzucam podejrzenie na przepustnicę, przepływkę lub wyrobioną poduszkę silnika. Chciałbym również nadmienić, że podczas przyspieszania czuć delikatne szarpanie, a podczas jazdy na najwyższym (i nie tylko, na każdym poprzednim również, z tym wyjątkiem, że im więcej obrotów ma aktualnie silnik, tym mniej jest to odczuwalne) biegu i wbiciu gazu w podłogę, autem zaczyna trzęść jakby miał guzy na przednich oponach i takie bicie (są nowe i niedawno założone, więc akurat z nimi jest wszystko ok - sprawdzone).

To są rzeczy, które zauważyłem użytkując samochód na codzień. Natomiast błędy, które pokazał mi VAG i VCDS:

LOLxn6y.png

Będę wdzięczny za pomoc.

Pozdrawiam

Seba

========= Edit =========

Doczytałem, że chodzi o "01165 Moduł kontroli stanu przepustnicy – J338". Natomiast nie wiem z czym to się wiąże, brudna przepustnica? Sam moduł uszkodzony i muszę kupić całość? Proszę o porady...

---------- Post dopisany 15-06-2014 at 14:15 ---------- Poprzedni post napisany 12-06-2014 at 08:26 ----------

@ bump

Jeśli nikogo nie interesuje to proszę o zamknięcie tematu, założę go na innym forum.

Witam 

mam ten sam problem A6 1.8 t ten sam błąd i szarpanie podczas przyspieszania. Naprawiles to, co było przyczyna faktycznie przepustica ? 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...