Grzesiek1985 Opublikowano 15 Czerwca 2014 Opublikowano 15 Czerwca 2014 Cześć wszystkim Po swapie z 2.4 na 2.7T wywala mi tylko jeden błąd 18028 P1620 Engine coolant temperature signal open/short to B+ Jest ktoś w stanie podpowiedzieć co mam uczynić aby ten błąd dal się usunąć??? Bo nie wiem od czego zacząć
pcmirek Opublikowano 15 Czerwca 2014 Opublikowano 15 Czerwca 2014 Sygnał temperatury płynu chłodzącego otwarty / zwarcie do B + zdaje mi się że padł czujnik w termostacie
Grzesiek1985 Opublikowano 15 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2014 Sygnał temperatury płynu chłodzącego otwarty / zwarcie do B + zdaje mi się że padł czujnik w termostacie Tez mi się wydaje ze któryś padł czujnik od temperatury płynu chłodzącego
POWER-KRIS Opublikowano 15 Czerwca 2014 Opublikowano 15 Czerwca 2014 Ja mam ze Panel wskaźników, sygnał z ECT G2/G62 ( Engine Coolant Temperature ) - zwarcie do plusa, otwarty obwód.
Grzesiek1985 Opublikowano 15 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2014 Ja mam zePanel wskaźników, sygnał z ECT G2/G62 ( Engine Coolant Temperature ) - zwarcie do plusa, otwarty obwód. ale u ciebie prawdopodobnie wina g62
POWER-KRIS Opublikowano 15 Czerwca 2014 Opublikowano 15 Czerwca 2014 Ja to czytam z Actia ma kody w pliku do przeglądania wgrane. I tak twierdzi na P1620. O takie cus http://www.cockaerts.eu/upload/Image/actia%20multidiag%20mobile.jpg http://www.elektronika.com.pl/testery/mobile_mini.gif
Grzesiek1985 Opublikowano 15 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2014 Ja to czytam z Actia ma kody w pliku do przeglądania wgrane.I tak twierdzi na P1620. O takie cus http://www.cockaerts.eu/upload/Image/actia%20multidiag%20mobile.jpg http://www.elektronika.com.pl/testery/mobile_mini.gif twierdzisz ze g62 jest padnięty
POWER-KRIS Opublikowano 15 Czerwca 2014 Opublikowano 15 Czerwca 2014 Nie ja tylko to dziwadlo. Swoją drogą polecam bo to chyba wszystko w każdym aucie zdiagnozuje. ---------- Post dopisany at 23:02 ---------- Poprzedni post napisany at 22:55 ---------- Tu jest pdf z kodami 5 pozycja https://www.google.com/search?hl=pl-PL&ie=UTF-8&source=boatbrowser&q=p1620+code#hl=pl-PL&lr=lang_pl&q=p1620+vcds&tbs=lr:lang_1pl Ale u Ciebie one chyba w termostacie są. Nie widziałem 2.7 w realu bo na ogół ludzie maja 1.8 2.4 itp. ---------- Post dopisany at 23:24 ---------- Poprzedni post napisany at 23:02 ---------- http://m.audiworld.com/showthread.php?t=2794641&styleid=11
Grzesiek1985 Opublikowano 19 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2014 powymieniałem wszystkie czujniki na ori i nadal zero efektów Może ktoś wie o co tu chodzi
DragonGTI Opublikowano 19 Czerwca 2014 Opublikowano 19 Czerwca 2014 W takim razie gdzieś po drodze ginie sygnał z czujnika... trzeba by po kablach lecieć i sprawdzić cały obwód + wtyczki przy czujnikach..
Grzesiek1985 Opublikowano 19 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2014 dodam ze auto trochę nie równo pracuje Natomiast jak kasuje ten blad automatycznie na chwile silinik trzyma rowne obroty
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się