Skocz do zawartości
IGNOROWANY

blad 18028


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć wszystkim Po swapie z 2.4 na 2.7T wywala mi tylko jeden błąd 18028 P1620 Engine coolant temperature signal open/short to B+ Jest ktoś w stanie podpowiedzieć co mam uczynić aby ten błąd dal się usunąć??? Bo nie wiem od czego zacząć :jerk:

Opublikowano

Sygnał temperatury płynu chłodzącego otwarty / zwarcie do B + zdaje mi się że padł czujnik w termostacie

Opublikowano
Sygnał temperatury płynu chłodzącego otwarty / zwarcie do B + zdaje mi się że padł czujnik w termostacie

Tez mi się wydaje ze któryś padł czujnik od temperatury płynu chłodzącego

Opublikowano

Ja mam ze

Panel wskaźników, sygnał z ECT G2/G62 ( Engine Coolant Temperature ) - zwarcie do plusa, otwarty obwód.

Opublikowano
Ja mam ze

Panel wskaźników, sygnał z ECT G2/G62 ( Engine Coolant Temperature ) - zwarcie do plusa, otwarty obwód.

ale u ciebie prawdopodobnie wina g62

Opublikowano
Ja to czytam z Actia ma kody w pliku do przeglądania wgrane.

I tak twierdzi na P1620.

O takie cus

http://www.cockaerts.eu/upload/Image/actia%20multidiag%20mobile.jpg

http://www.elektronika.com.pl/testery/mobile_mini.gif

twierdzisz ze g62 jest padnięty

Opublikowano

Nie ja tylko to dziwadlo. Swoją drogą polecam bo to chyba wszystko w każdym aucie zdiagnozuje.

---------- Post dopisany at 23:02 ---------- Poprzedni post napisany at 22:55 ----------

Tu jest pdf z kodami 5 pozycja

https://www.google.com/search?hl=pl-PL&ie=UTF-8&source=boatbrowser&q=p1620+code#hl=pl-PL&lr=lang_pl&q=p1620+vcds&tbs=lr:lang_1pl

Ale u Ciebie one chyba w termostacie są. Nie widziałem 2.7 w realu bo na ogół ludzie maja 1.8 2.4 itp.

---------- Post dopisany at 23:24 ---------- Poprzedni post napisany at 23:02 ----------

http://m.audiworld.com/showthread.php?t=2794641&styleid=11

Opublikowano

powymieniałem wszystkie czujniki na ori i nadal zero efektów :facepalm: Może ktoś wie o co tu chodzi :co:

Opublikowano

W takim razie gdzieś po drodze ginie sygnał z czujnika... trzeba by po kablach lecieć i sprawdzić cały obwód + wtyczki przy czujnikach..

Opublikowano

dodam ze auto trochę nie równo pracuje Natomiast jak kasuje ten blad automatycznie na chwile silinik trzyma rowne obroty

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...