Tomek Opublikowano 4 Września 2008 Opublikowano 4 Września 2008 Witam!!! Koledzy rzućcie okiem i oceńcie co jest nie tak Troszkę dużo pali 8.5litra na 100km ?? Kierowniczki w turbo przeczyszczone,wężyki podciśnień wymienione Logi statyczne: grupa 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2b71fcc091bf5fdd.html grupa 001 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a342661d8a8fa8eb.html grupa 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/02e057a775d8d14b.html grupa 004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/17ccdb8c3774b6cd.html grupa 007 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/59fbabdc74545fa2.html grupa 010 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9f6edeffe0a92412.html grupa 011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1ed08f9b840e63df.html grupa 013 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/33ef88eb27f7ac41.html basic seetings: grupa 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a5503bf8bb625b6d.html grupa 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/22358d2a1f797b8e.html grupa 004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a19cdf5908dcadf0.html Logi dynamiczne grupa 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2fe7424796ee7dba.html grupa 001 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cf7b00f7c29e5163.html grupa 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a0a4912fa5024e0e.html grupa 004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/afb91a0d12f19a19.html grupa 008 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3eb81e05ab295bb5.html grupa 010 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/73ec2eb0356e6745.html grupa 011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ee9e753fb35ef11a.html
leoncjo Opublikowano 5 Września 2008 Opublikowano 5 Września 2008 Na początek termostat do wymiany, silnik nie dogrzany pali więcej.
mcm Opublikowano 5 Września 2008 Opublikowano 5 Września 2008 przepływka szwankuje, korekje na 1 cyl duże ale w normie, kąt wtrysku w 000BS za niski,
Darev Opublikowano 5 Września 2008 Opublikowano 5 Września 2008 Na początek termostat do wymiany, silnik nie dogrzany pali więcej. Witam Ale w grupie 007 ma temperaturę 90 st.??? Więc na które wskazania należy patrzeć??
leoncjo Opublikowano 5 Września 2008 Opublikowano 5 Września 2008 Cytat: leoncjo Dzisiaj o 07:50 Na początek termostat do wymiany, silnik nie dogrzany pali więcej. Witam Ale w grupie 007 ma temperaturę 90 st.??? Więc na które wskazania należy patrzeć?? ja spojrzałem na grupę 1. Być może silnik dopiero podczas następnych pomiarów dogrzał się.... .
przemik Opublikowano 5 Września 2008 Opublikowano 5 Września 2008 Termostat - OK Statyczny kąt wtrysku - do minimalnej korekty - przyda się w zimie Dawka paliwa - niska ale w normie EGR - wyglada na zaslepiony albo silnie zabrudzony - poniewaz brak 003 BS - nie mozna jednoznacznie ocenic Mechanizm wyznaczania dynamicznego kąta wtrysku - OK Sprezarka - leciutenko przycinajaca sie kierownica VTG - przepaluj auto po autostradzie i powinno byc OK LMM - bardzo OK Uklad wtryskowy - niepokojaco wyglada ten jeden wtryskiwacz - reszta w normie. Ogolne wrazenie bardzo dobre. Pozdrawiam
Tomek Opublikowano 5 Września 2008 Autor Opublikowano 5 Września 2008 Statyczny kąt wtrysku - do minimalnej korekty - przyda się w zimie Za dwa tygodnie robię rozrząd więc poprawie Dawka paliwa - niska ale w normie Opłaca sie podnośić jak tak to o ile Sprezarka - leciutenko przycinajaca sie kierownica VTG - przepaluj auto po autostradzie i powinno byc OK Turbinka przeczyszczona wiec dlaczego się zacina Uklad wtryskowy - niepokojaco wyglada ten jeden wtryskiwacz - reszta w normie Co może być przyczyną jak temu zaradzić który to wtrysk A co jest przyczyną ze pali 8.5litra?
przemik Opublikowano 5 Września 2008 Opublikowano 5 Września 2008 Wtrysk na 1 cylindrze ma odchylke. Sprobuj ustawic dawke na 3,5 mg/R - wtedy zaloguj 013 zaraz po odpaleniu i po ostrym butowaniu. Jaki przebieg ma auto? Co do sprezarki. Po wymianie rozrzadu zaloguj 5 razy dynamicznie 011 i wstaw wynik 1 i 5 proby. Pozdr
Tomek Opublikowano 5 Września 2008 Autor Opublikowano 5 Września 2008 Co może być przyczyną tej odchyłki na pierwszym wtrysku czyżby sie kończył czy się zasyfił Co do przebiegu to na liczniku 205000 czy prawdziwy kto to wie
przemik Opublikowano 8 Września 2008 Opublikowano 8 Września 2008 Powodem moze byc zuzycie.... IMHO - nie powinno sie okreslac przebiegu po korekcjach - ale wyniki wskazują na min. 100 tysi wiecej Pozdr
Tomek Opublikowano 11 Września 2008 Autor Opublikowano 11 Września 2008 IMHO - nie powinno sie okreslac przebiegu po korekcjach - ale wyniki wskazują na min. 100 tysi wiece Po czy dokładnie można stwierdzić ze przebieg jest większy po jakich logach Co to jest IHMO
przemik Opublikowano 11 Września 2008 Opublikowano 11 Września 2008 IMHO - In My Home Opinion - moim skromnym zdaniem Logi daja przyblizony obraz stanu silnika.... nie da sie na podstawie logów okreslic jaki przebieg ma auto. Sławetna juz 013 - ktora jest wypadkową stanu ukladu wtryskowego i stanu silnika - ale wierz mi nawet nagar na gniazdach zaworowych ma wpływ na korekcje. Znam pewnego wlasiciela AFN a (notabene mod tego forum) ktory ma ponad 300 tysie na szafie, a korekcje bliskie ideału. Pozdr
spanky Opublikowano 13 Września 2008 Opublikowano 13 Września 2008 Logi daja przyblizony obraz stanu silnika.... nie da sie na podstawie logów okreslic jaki przebieg ma auto. zaskoczony jestem zmiana pogladow .... dobrze ze na te dobre ... Znam pewnego wlasiciela AFN a (notabene mod tego forum) ktory ma ponad 300 tysie na szafie, a korekcje bliskie ideału. Pozdr bo wtryski zmienil ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się