Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analize logów 1.8T AEB


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

wymien swiece

Opublikowano

Wymieniałem ok. 5000 km temu na platynowe NGK ...

Opublikowano

W tym aucie wszystko seria?

Opublikowano

Raczej tak. Po kupnie wymieniłem tylko przepływomierz i gorącą część turbiny, no i świece.

Opublikowano

A przepływka taka jak powinna być? masz wskaźnik dołądowania wiesz ile turbo ładuje w logu dynamicznym?

Opublikowano

Przepływka nie jest oryginalna Boscha tylko zamiennik. Nie mam wskaznika doładowania ale jak oddałem do mechanika żeby sprawdzić układ to powiedział że ładuje do 0,5 bara. Nie wiem ile ładuje turbo w logu dynamicznym...

Opublikowano

przyczyna moze lezec w katalizatorze, sprawdz dolot

Opublikowano

Czy mógłbym prosic o napisanie ktore parametry sa bledne bo przegladajac logi innych urzytkownikow jako niedoswiadczony forumowicz zauwazylem ze przeplywka troche za malo pokazuje no i stuki na wysokich obrotach. Jesli sie myle to prosze o poprawe.

Wysłane z mojego GT-S6310N przy użyciu Tapatalka

---------- Post dopisany 20-07-2014 at 13:48 ---------- Poprzedni post napisany 24-06-2014 at 15:42 ----------

Czy uszkodzony zawór DV mógłby być przyczyną nieszczelności w dolocie? Po wymontowaniu wychodzi na to, że był cały czas w pozycji otwartej.

Po długich poszukiwaniach nieszczelności związanych brakiem czasu odnalazłem dziurę która znajduje się w skorodowanej rurze poprzecznej. Czy aby wymienić tą rurę trzeba demontować chłodnice aby ją wyciągnąć?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...