Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Rozrząd - kilka pytań w kwestii wymiany.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Ja założyłem zestaw z contiego + pompa SKF.

Zestaw Conti z numerem CT909K10 ?

Edytowane przez KubaMpakiet
Opublikowano

tak chyba to było to

Opublikowano
Dnia 15.09.2014 o 12:36, kawowy19 napisał:

Tam była chyba kwestia taka. Jak miałes 152z to możesz przejść na ten nowy typ 153z ale koniecznie z nowymi rolkami.

Więc teoretycznie możesz kupić zestaw na 153z z rolkami do 153z i zakładasz

Zmieniał już ktoś rozrząd na tej zasadzie?

1 Jaka jest różnica w cenie pomiędzy starym typem a nowym? 

 

2 nic się nie działo z silnikiem po takiej zmianie? 

3 w jaki sposób stwierdzić ile pasek ma zębów bez demontażu czy wogole można. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...