Melman1980 0 Opublikowano 29 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2014 Witam Panów. Powoli wymiekam z check engine. Błąd 17545 za bogata mieszanka. Sprawa ma sie tak ze od miesiaca walcze z tym bledem. W blizej nieokreslonych warunkach przy np dojezdzi do skrzyzowania zapala sie check engine. Samochodem zajmjja sie dwaj odrebni mechanicy w tym jeden bardzo znany tutaj u Nas w Radomiu. Wczesniej ten pierwszy zrobil szereg zmian: 1. Nowa oryginalna lambda 2. Wymianka przepływki na uzywana 3. Wymiana wezyka odmy 4. Wyjal kolektor ssacy podobno zakleil mala dziurke Check 17545 po 70km Drugi ten bardziej zaawansowany 1. Wsadzil samego nowego lizaka przeplywomierza chyba zamiennik a takze uzywke 2. Podmienil regulator cisnienia paliwa, listwe wtryskow 3. Podmienil zawor odpowietrzajacy odme Check po 100km. Potem ja jeszcze rozbieralem gruszke kolektora ssacego ale membrana cala i.pod palcem a takze pedalem gazu ciegno chodzi. Ogolnie check na przestrzeni miesiaca zapalil sie z 5 razy przy dojezdzie/zatrzymaniu na swiatkach. Mechanicy zalamuja rece. Ostatnim razem auto bardzo dobrze mi chodzilo przez 5 dni jakby spalanie mniejsze itp i zrywny na pierwszych biegach. Wczoraj zapalil sie check i samochod dostal mula(tak mi sie zdaje) Panowie poradzcie cos ---------- Post dopisany at 11:44 ---------- Poprzedni post napisany at 11:42 ---------- VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM ---------- Post dopisany at 11:46 ---------- Poprzedni post napisany at 11:44 ---------- VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM ---------- Post dopisany at 11:48 ---------- Poprzedni post napisany at 11:46 ---------- VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 29 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2014 Może trzeba logi zrobić. Widać że błąd tylko na jałowym, za mało powietrza lub zalewa go paliwem Sprawdź ciśnienie na cylindrach.Filtr powietrza wymieniony, czysty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Melman1980 0 Opublikowano 29 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2014 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 29 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2014 Przepływka raczej do wymiany, auto przy około 5000obr ma 100KM Trzeba było zrobić logi do odcinki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Melman1980 0 Opublikowano 29 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2014 Filtr powietrza czysciutki. Cisnienie w cylindrach sprawdzane i w normie. ---------- Post dopisany at 12:00 ---------- Poprzedni post napisany at 11:54 ---------- Jeden z mechanikow probowal na nowym zamienniku przeplywomierza i na uzywanym. Myslisz ze przeplywka??do odcinki czyli?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 29 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2014 do odcinki czyli?? 6800 obrotów chyba tyle w 2.0 jest. Dajesz gaz to takich obrotów aż auto zacznie odcinać paliwo - odcinka Przepływomierz powinien pokazywać max 100-105g/s Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Melman1980 0 Opublikowano 29 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2014 Postaram sie zrobic w ciagu godziny. Moze kurde kupic oryginalna nowa przeplywke wedlug numeru katalogowego razem z ta krotka rura. 350 zika:( ---------- Post dopisany at 12:21 ---------- Poprzedni post napisany at 12:13 ---------- Postaram sie zrobic w ciagu godziny. Moze kurde kupic oryginalna nowa przeplywke wedlug numeru katalogowego razem z ta krotka rura. 350 zika:( ---------- Post dopisany at 12:58 ---------- Poprzedni post napisany at 12:21 ---------- Przed chwilą zrobiłem log dynamiczny praktycznie do odcięcia Grupy: 002 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM ---------- Post dopisany at 13:07 ---------- Poprzedni post napisany at 12:58 ---------- Wychodzi na to, że 102 g/s przy max obrotach jest prawie książkowo. Co masz na myśli, że na jałowym jest nie halo? ---------- Post dopisany at 14:43 ---------- Poprzedni post napisany at 13:07 ---------- Panowie jakieś pomysły ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 29 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2014 Wychodzi na to, że 102 g/s przy max obrotach jest prawie książkowo. Co masz na myśli, że na jałowym jest nie halo? Teraz owszem wygląda że jest ok. Na jałowym tak błąd mówi: Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 1- mieszanka bogata - b.jałowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Melman1980 0 Opublikowano 29 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2014 Nie no ok ja to rozumiem Ale jakie w takim razie wartości powinien wskazywać przeplywomierz na wolnych obrotach?Jeśli nie przepływka to co ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor10 12 Opublikowano 29 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2014 ja bym skupil sie na przeplywce jeszcze raz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Melman1980 0 Opublikowano 29 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2014 Panowie dokładnie było tak, że mechanik Znachor najpierw podmienił samego lizaka z tego co pamietam zapodał zamiennik podlaczyl kompa i zaczal kombinowac. Potem go odlaczyl i dal stary. Po ponownym checku kazal mi zakupic przeplywomierz razem z rura przeplywowa. Kupiłem używany. Zamontował pojezdzilem i znowu check. Możliwe ze potrzebna nówka sztuka? ---------- Post dopisany at 19:43 ---------- Poprzedni post napisany at 19:35 ---------- Gregor a Ty zgadujesz z tym żebym skupił się na przepływce czy stwierdzasz to po logach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
german81 1 Opublikowano 29 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2014 zróbcie porzadna analize logów z bloku 2 to bedziecie wiedziec dlaczego przepływka jest do wymiany . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor10 12 Opublikowano 29 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2014 Panowie dokładnie było tak, że mechanik Znachor najpierw podmienił samego lizaka z tego co pamietam zapodał zamiennik podlaczyl kompa i zaczal kombinowac. Potem go odlaczyl i dal stary. Po ponownym checku kazal mi zakupic przeplywomierz razem z rura przeplywowa. Kupiłem używany. Zamontował pojezdzilem i znowu check. Możliwe ze potrzebna nówka sztuka?---------- Post dopisany at 19:43 ---------- Poprzedni post napisany at 19:35 ---------- Gregor a Ty zgadujesz z tym żebym skupił się na przepływce czy stwierdzasz to po logach? nigdy nie zgaduje Stwierdzam to po logach:hi: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Melman1980 0 Opublikowano 29 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2014 Jeśli stwierdzasz to po logach to tym badziej szacuneczek ale wiesz nie chce wydać 350 zika na darmo Stąd moja drobiazgowość i dociekliwość ---------- Post dopisany at 20:25 ---------- Poprzedni post napisany at 20:20 ---------- Jeśli coś nie halo z przepływką na biegu jałowym to znaczy , że bierzemy pod uwagę logi statyczne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor10 12 Opublikowano 29 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2014 tak , z logów można wiele powiedzieć , natomiast duzo mowia też oględziny w realu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Melman1980 0 Opublikowano 30 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2014 Troche mnie to zaczyna przerazac. Mechanik wsadzil mi wlasnie 3 uzywany przeplywomierz z kolei i mam na nim pojezdzic. Panowie mozliwe to ze dwie przeplywki nie halo czy mechanik traci pomysly?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
german81 1 Opublikowano 30 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2014 mechanik jest d*pa jak nie potrafi znalec przyczyny usterki i wsadza ci jakies urzywane przepływki do tego jeszcze nie wiadomo czy o odpowiednim numerze a co zatym idzie specyfikacji . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Melman1980 0 Opublikowano 3 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2014 Czy to czasem nie jest tak ze jak sie wymienia przeplywke to koniecznie na nowke?? Przeplywomierz uzywany traci parametry bedzie sprawny ale sygnal na sterownik bedzie nieprawidlowy zaburzony na kazdym uzywanym egzemplarzu? ---------- Post dopisany 03-07-2014 at 12:19 ---------- Poprzedni post napisany 30-06-2014 at 23:06 ---------- Panowie podmieniłem już na 3 z kolei używaną przepływkę i po dwóch dniach znowu check. Poradźcie coś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skoniek 0 Opublikowano 9 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2015 Cześć, zastanawiam się czy udało Ci się rozwiązać problem? U mnie sytuacja wygląda praktycznie identycznie Będę wdzięczny za jakąkolwiek informację. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
black338 1 Opublikowano 10 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2015 Witam, Panowie mi tez wyskakuje ten blad i check sie nie zapala ale zawsze zanim wyskoczy 17545 jest 17700 od termostatu, czy powodem pojawienia sie bledu mieszanki moze byc blad z termostatu?? z gory dzieki za jakas podpowiedz, pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się