Skora22 Opublikowano 1 Lipca 2014 Opublikowano 1 Lipca 2014 Witam, mam ze swoim skarbem , 1,2 do odcięcia, 3 i 4 po niecałych 3 tys. awaryjny. Niestety nie znam się za bardzo i nie chce grzebać samemu. Dziś bylem u mechaniora podpiąć pod vaga, jedyny błąd był związany z kolektorem ssącym, regulacja ciśnienia czy jakoś tak. Autko nie kopci a przynajmniej nie zauważyłem , nie pobiera oleju, użytkowane w rodzinie juz 7 lat ja latam 2 rok, wcześniej auto działało na niskich obrotach, a widziałem że to również może być przyczyna. Znalazłem jeden wyciek, pod turbina idzie taka wygięta rurka i ewidentnie nawet na moje nie ogarnięte oko jest tego tam za dożo. I takie pytanko ile może kosztować (jak nazwał to fachowiec WWZ) wyciągniecie, wyczyszczenie wszystkich przewodów od turbiny i tego dolotu całego no i zamontowanie. Z góry dzieki za pomoc. Pozdrawiam
ciahciah Opublikowano 3 Lipca 2014 Opublikowano 3 Lipca 2014 dokręć rurki olejowe od turbo i opaski gdzie się poci, może to załatwi sprawę, a po co cały dolot czyścić jak tam nic nie ma do czyszczenia prócz za syfionego kolektora ssącego i wlotów w głowicy?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się