Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Komunikat oil pressure - wymieniony imbus i nadal problem


Songokam

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Mam problem z komunikatem oil pressure. Wymieniony imbus (poprzedni nie zużyty), pompa i zabierak ok. Komunikat po wyjeździe od mechanika znowu się pojawia. Czy to może mieć opłakane skutki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może uszkodzony czujnik ciśnienia oleju.

Jeżeli ciśnienie sprawdzane manometrem i jest OK, to właśnie bym obstawiał :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moduł na kołach czy na łańcuch?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może uszkodzony czujnik ciśnienia oleju.

Jeżeli ciśnienie sprawdzane manometrem i jest OK, to właśnie bym obstawiał :whistling:

Ciśnienie było sprawdzane i wszystko było OK

---------- Post dopisany at 11:10 ---------- Poprzedni post napisany at 11:09 ----------

Moduł na kołach czy na łańcuch?

Moduł na kołach zębatych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo całe?sprawdź w prosty sposób czy dmucha "chlapie olejem"

(odkręć korek wlewu oleju i połóż w tym miejscu rękę-jeśli podbija Ci dłoń to znaczy, że to nie jest wina pompy)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znajomy w swojej audi mial to samo:)

VCDS pokazał odrazu padniety czujnik ciśnienia!!!!

Zapaliło mu sie wracając z niemiec pompa przerobiona juz byla na 1,9 i tak na lawecie wrocil:)

na szczescie tylko czujnik:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo całe?sprawdź w prosty sposób czy dmucha "chlapie olejem"

(odkręć korek wlewu oleju i połóż w tym miejscu rękę-jeśli podbija Ci dłoń to znaczy, że to nie jest wina pompy)

Przepraszam za późną odpowiedź ale miałem daleki wyjazd wakacyjny (łącznie 1500 km). Audi jakoś dało radę. Komunikat oil pressure często zawsze pojawia się przy intensywnym przyspieszeniu z niskich obrotów. Co do chlapania to mocno dmucha i chlapie po odkreceniu korka. W zasadzie to na obwodce korka stoi nawet trochę oleju.

---------- Post dopisany at 13:25 ---------- Poprzedni post napisany at 12:43 ----------

Dodam od razu ze nie zauważyłem aby auto dymiło czy tracili moc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ze masz olej wokół korka to moze byc wina uszczelki na korku temat znany i przerabiany w wielu autach koncernu VAG i nie tylko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ktoś może wiedzieć o co chodzi to proszę o pomoc. Problem nadal nie rozwiązany. Komunikat cały czas się pojawia. Kolejna dziwna rzecz która może komuś coś podpowie to fakt ze auto wypiło mi olej już po 7 tys kilometrów (gdzie wcześniej poziom minimalny oleju pojawiał się po 15 tyś). Pomóżcie! Padniemy czujnik chyba nie wychlałby całego oleju

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To że pije olej wcale nie musi miec jakiegokolwiek związku z uszkodzonym czujnikiem ciśnienia .

Na Twoim miejscu na początek wymieniłbym czujnik ciśnienia oleju, a poziom oliwy wnikliwie obserwował :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik ciśnienia wymieniony. Problem nie pojawia się w tych samych momentach co kiedyś( czyli konkretnie przy przyspieszeniu) ale cały czas występuje, choć rzadziej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to podepnij miernik ciśnienia oleju i sprawdź na gorącym silniku na wysokich obrotach lub w czasie jazdy jakie masz ciśnienie oleju w momencie zaświecenia kontrolki.

Skoro ciśnienie było sprawdzane i miało być OK to powiedz jakie było przy 90 C i przy wolnych obrotach oraz przy 3000 obr,

To jest podstawa i nie ma co gdybać i wróżyć.

Jak można w serwisie wymienić imbus, mieć nadal problemy z ciśnieniem oleju i naprawiać auto poprzez internet.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyczyną tego że pije olej mogą być też przepuszczające uszczelniacze pompowtrysków, paliwo idzie do oleju, olej się rozrzedza, rzadki przedostaje się przez pierścionki i jest spalany.

Jeżeli jeździsz głównie w trasie to taką opcję też bym wziął pod uwagę.

żeby to sprawdzić to najlepiej zrobić pomiary ciśnienia oleju tak jak napisał Paweł, potem wymienić oliwę i powtórzyć pmiary.

Bardzo duża różnica na plus pomiędzy pomiarami może tezę potwierdzić. :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...