olovski Opublikowano 4 Lipca 2014 Opublikowano 4 Lipca 2014 Siemka Mam pytanko moze ktos sie interesowal tematem zalozenia turbo z 2.0 170KM BMNa? Wiadomo ze turbina w tych modelach jest zespolona z kolektorem co w przypadku odkrecenia turba corasa od czesci goracej i wpasowanie jej w kolektor ze 130 konnego tdika jak AWX AVF czy nawet AJM ATJ? Ktos ma dane jakie wymiary maja wirniki ?? Alternatywa dla BRD. ---------- Post dopisany 04-07-2014 at 17:48 ---------- Poprzedni post napisany 03-07-2014 at 11:33 ---------- Nowe info Rozmawialem z gosciem namiar dali mi ze strony turbo-online.pl ktory regeneruje i modzi turbiny. Chlop mowi ze nie trzeba wymieniac rdzenia calego a mozna zrobic hybrdyde na turbinie awx wystarczy zalozyc wirnik ze 170 konnego tdika i przerobic muszle tak zeby wiekszy wirnik sie zmiescil. Cena zabiegu z wirnikiem i wywazeniem 350pln calkiem niezle w przzypadku regeneracji podstawowej 650pln. Teraz pytanie czy osie na ktorych montowane sa wirniki sa takie same 130 / 170 KM chodzi o grubosc? Co sie to nie ukrecilo jak czytalem o hybrydach awx/ arl ma ktos taka wiedze??
juby_p Opublikowano 7 Lipca 2014 Opublikowano 7 Lipca 2014 Kolego powiedz lepiej do czego dążysz? jaką moc z tego chcesz uzyskać?
olovski Opublikowano 7 Lipca 2014 Autor Opublikowano 7 Lipca 2014 Tyle na ile pompki seryjne pozwola. Tansza alternatywa dla BRD?? Nowe mozliwosci i pomysly
olovski Opublikowano 7 Lipca 2014 Autor Opublikowano 7 Lipca 2014 Tak ajm atj z mozliwiscia rozwoju Maly zapas na suszarce nie zaszkodzi
juby_p Opublikowano 7 Lipca 2014 Opublikowano 7 Lipca 2014 dev sprzedawał hybrydy AWX na wirniku zimnym z 2,5TDI
olovski Opublikowano 7 Lipca 2014 Autor Opublikowano 7 Lipca 2014 Jak to ladowalo wstawalo i dawalo sie wystroic?? Pamietasz cene tych suszarek??
juby_p Opublikowano 8 Lipca 2014 Opublikowano 8 Lipca 2014 ze strojeniem nie było problemu ceny nie pamiętam ale nie była kosmiczna
olovski Opublikowano 8 Lipca 2014 Autor Opublikowano 8 Lipca 2014 Kolo kompresji w 2.5 jest wieksze niz w brd czy bmn??
Maras Opublikowano 9 Lipca 2014 Opublikowano 9 Lipca 2014 ja tez jestem ciekawy co daje wirnik od 2.5 w turbo AWX bo mam turbo od 2.5 wiec moze bym zrobil taka hybryde
Maras Opublikowano 9 Lipca 2014 Opublikowano 9 Lipca 2014 Chcialem napisac do Deva ale nie mozna mu wyslac PW. Dlaczego?
Maras Opublikowano 10 Lipca 2014 Opublikowano 10 Lipca 2014 Wlasnie nie bo jak chce kliknac na wyslij wiadomosc czy cos takiego to poprostu tej opcji nie ma
juby_p Opublikowano 10 Lipca 2014 Opublikowano 10 Lipca 2014 chłopaki takie kombinacje moze maja swoje zalety P&P ale maja też ciasną muszlę goracą..... ---------- Post dopisany at 12:37 ---------- Poprzedni post napisany at 12:37 ---------- do Deva trzeba dzwonić ma numer w podpisie
olovski Opublikowano 10 Lipca 2014 Autor Opublikowano 10 Lipca 2014 W sumie wymieniany jest wirnik strony zimnej dlaczego ma miec ciasno seryjny wirnik w seryjnej muszli od strony goracej??
juby_p Opublikowano 10 Lipca 2014 Opublikowano 10 Lipca 2014 ciasno = dużo spalin (z większej mocy) w stosunku do wielkości muszli i wirnika czyli słaby przepływ i podwyższone EGT
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się