Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dziura w dolocie powietrza


perman

Rekomendowane odpowiedzi

Gdzie ta dziura dokładnie jest? Przed filtrem powietrza czy po?

Co do konstrukcji dolotu to powiem że ma on duże znaczenie. Na przykład harmonijka która jest na rurze dolotowej nie jest od tak sobie, tylko to też ma znaczenie. Tłumi fale cofającą czy coś takiego. Aczkolwiek jeśli masz dziurę w części doprowadzającej powietrze do filtra powietrza nie powinno mieć to takiego wpływu - zaklej ją czymś to się przekonasz.

---------- Post dopisany at 08:11 ---------- Poprzedni post napisany at 08:10 ----------

Do sprawdzenia świece, przewody WN, kopułka z palcem czy co to tam masz w tym 1,6.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma znaczenie. Ja doraźnie w swoim obkleiłem taśmą odporną na wysokie temperatury i efekty uboczne ustały :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakleilem taśma i sprawdzę potem. Odezwę się czy cos to dalo

Wysyłane z mojego GT-I8160 za pomocą Tapatalk 2

---------- Post dopisany at 11:18 ---------- Poprzedni post napisany at 09:40 ----------

Niestety nie pomogło.

Wysyłane z mojego GT-I8160 za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Układ WN do sprawdzenia tak jak pisałem wcześniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak przyjechałem parę km to nic się nie działo dopiero potem zaczyna przerywac.

---------- Post dopisany at 11:36 ---------- Poprzedni post napisany at 11:33 ----------

Ile może wytrzymać kopulka i palec? . Bo wymienialem z 5000 km temu razem ze świecami i przewodami

---------- Post dopisany at 11:39 ---------- Poprzedni post napisany at 11:36 ----------

Przepraszam 50000

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli to był zamiennik, może już być po nim, W końcu to już kilka lat. Jak rozbierzesz kopułkę, to dasz rade ocenić czy to może być to. Z resztą kontrola świec i kabli to też nie jakaś wielka filozofia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rób jak uważasz. Moim zdaniem cały układ WN do sprawdzenia w pierwszej kolejności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może być. Trzeba byłoby zrobić logi i zobaczyć jakie wartości pokazuje. Ewentualnie odepnij go i przejedź się bez niego, zobaczysz czy będzie różnica.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podepnij VAG-a i sprawdź błędy . Ja u siebie w 1.6 jak miałem to padł przeplywomierz co pokazało na Vagu;) a też mi przerywał , jak masz takie dziury to sprawdź też resztę połączeń .

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy już pytałem - a ogólnie cały dolot sprawdziłeś pod kątem szczelności? Szczególnie odmę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odma ok. I reszta też wygląda ok. Będę próbował podłączyć laptopa tylko musze kupić baterie. Vaga mam kiedyś podlaczalem

---------- Post dopisany at 15:43 ---------- Poprzedni post napisany at 08:24 ----------

Mam błąd 561 2 razy wystapil. Co to znaczy koledzy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...