pajo23 0 Opublikowano 12 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2014 Witam, mam następujący problem: gołym okiem widać, że auto siedzi od strony kierowcy: tył - lewa strona o 1 cm niżej niż strona prawa przód - lewa strona o 2 cm niżej niż strona prawa Byłem u mechanika - sprawdził - powiedział, że sprężyny są całe, wszystko wygląda ok i żeby się nie przejmować i jeździć. Z tym, że ciekawi mnie dlaczego tak jest? No i czy faktycznie mogę z tym jeździć? Myślałem żeby wymienić wszystkie 4 sprężyny (niewiem kiedy wymieniał poprzedni właściciel) ale gorzej jak wymienię i dalej będzie to samo Może ktoś się orientuje jaka może być inna przyczyna takiego zjawiska? Z góry dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fafnasty 6 Opublikowano 12 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2014 sprawdzałęs oznaczenia kolorystyczne sprężyn ? od tego trzeba zacząć! na pewno nie jest to bezpieczne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pajo23 0 Opublikowano 12 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2014 Nie, w którym miejscu jest to oznaczenie? żeby to sprawdzić trzeba je zdemontować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fafnasty 6 Opublikowano 12 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2014 tak to jest oznaczane sprawdz czy obie strony na osi maja takie same kolory i ilość pasków-kropek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pajo23 0 Opublikowano 12 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2014 Byłem sprawdzić ale wiele nie zobaczyłem - te sprężyny już muszą mieć swoje lata, lakier złuszczony w wielu miejscach, nie widzę żadnych kropek, podjadę jeszcze raz do mechanika w poniedziałek, może jak się go da na podnośnik i poświeci to coś się tam zobaczy. Rozumiem, że są różne oznaczenia i długości sprężyn i sugerujesz, że z jednej strony mogę mieć krótsze a z drugiej dłuższe? Czy coś poza sprężynami może mieć wpływ na taką różnicę wysokości? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KubaMpakiet 5 Opublikowano 13 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2014 Tak, amortyzatory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi_1988 0 Opublikowano 14 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2014 Tak, amortyzatory amorek nawet jak wylany to nie będzie różnicy w wysokości na postoju... sprawdz dokłądnie te sprężyny policz zwoje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KubaMpakiet 5 Opublikowano 14 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2014 Tak, amortyzatory amorek nawet jak wylany to nie będzie różnicy w wysokości na postoju... sprawdz dokłądnie te sprężyny policz zwoje jestes w bledzie jak najbardziej siada strona gdzie pada amor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciucha512 1 Opublikowano 17 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2014 Przypadek z przed tygodnia - padł amorek, cały wylany, strona z wylanym amorkiem kilka cm wyżej od drugiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camillotychy 0 Opublikowano 17 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2014 Jeżeli sprężyny są całe, to też obstawiał bym amortyzatory. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pajo23 0 Opublikowano 21 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 No i wszystko się wyjaśniło, poprzedni właściciel wymieniał sprężyny z przodu (jedna była pęknięta), mechanik założył mu używane - co się okazało po ich wyjęciu, jedną krótszą od drugiej. W tej chwili włożyłem nowe sprężyny i wszystko jest ok. Jeszcze pytanko - czy po wymianie sprężyn z przodu powinno się ustawić zbieżność? Założyłem takie same standardowe sprężyny, nie obniżające. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maestrus 2 Opublikowano 22 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 Jeżeli nawet nie ustawić to przynajmniej skontrolować. Nigdy drugi raz idealnie tak samo nie skręcisz zawieszenia a przy wym. sprężyn wyjmowałeś całą kolumnę zatem odkręciłeś też zwrotnicę i praktycznie wszystkie elementy zawieszenia oprócz dolnych wahaczy. No i wszystko się wyjaśniło, poprzedni właściciel wymieniał sprężyny z przodu (jedna była pęknięta), mechanik założył mu używane - co się okazało po ich wyjęciu, jedną krótszą od drugiej. W tej chwili włożyłem nowe sprężyny i wszystko jest ok. Jeszcze pytanko - czy po wymianie sprężyn z przodu powinno się ustawić zbieżność? Założyłem takie same standardowe sprężyny, nie obniżające. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camillotychy 0 Opublikowano 22 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 Dokładnie, rób geometrię żeby opon nie ścięło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rotor 2 Opublikowano 9 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2018 Koledzy W B8 mam prawą stronę o ok 1 cm niżej. Właśnie się dopatrzyłem. Pamiętam że jak oglądałem od spodu to jedna sprężyna z tyłu była bez kolorowych kropek a amortyzator miał małe zapocenie. Chciałbym sobie sprawdzić czy mam w ogóle dobre sprężyny i ewentualnie zmienić te tylne ale nie mogę znaleźć rozpiski kategorii wagowych i kodów kolorystycznych dla B8 - pomóżcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się