dsmok 0 Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 witam czy da rade zalozyc turbine do silnika 2.8 V6 193km APR i czy to bedzie duzy wzrost? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukjar7 0 Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 wzrost będzie duży, można i nawet z 600 km z tego zrobić ale kasa pójdzie w to konkretna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sylwiasty 0 Opublikowano 16 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2014 Witam. Taniej będzie zrobić swapa na 2.7TT. I można zaczynać zabawę z tuningiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dsmok 0 Opublikowano 16 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2014 A co mogę zrobić żeby zyskać moc bez montażu turbiny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcindlug 1 Opublikowano 17 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2014 bez montazu turbiny mozesz np zamontowac inny silnik - np 4.2 v8:decayed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilb5 0 Opublikowano 17 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2014 Na ebay-u były kompresory dedykowane wraz z kolektorem ssącym pod 2,6 i 2,8 v6,turbo można założyc ale pasuje wpierw odprężyć silnik żeby dmuchnąć mocniejszy boost. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcindlug 1 Opublikowano 17 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2014 Ale to w dalszym ciagu doladowanie za ciezkie pieniadze. Nie ma to wiekszego sensu... Lepiej zadzwonic do Sida czy Nosba i kupic kompletne 2.7bit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sylwiasty 0 Opublikowano 17 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2014 Ale to w dalszym ciagu doladowanie za ciezkie pieniadze. Nie ma to wiekszego sensu... Lepiej zadzwonic do Sida czy Nosba i kupic kompletne 2.7bit Najlepiej z montażem. Montaż turbo w przypadku 2.8 V6 to jak wyważanie otwartych drzwi. Po sprzedaży tego silnika część kosztów się zwróci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marc!n 0 Opublikowano 17 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2014 albo swap na 2.7tt albo 4.2 i jak nadal mało (co prędzej czy później nastąpi) to montaż turba i całego potrzebnego osprzętu co wiąże się z nie małymi kosztami.. ale efekty będą co najmniej zadowalające Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcindlug 1 Opublikowano 18 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2014 Wcale nie wiadro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się