miccio 1 Opublikowano 16 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2014 Witam, posiadam od niedawna Audi A4 B8 Avant 2009 2.0 170 km. Zauważyłem 3 niepokojące objawy : 1 - auto "skacze, szarpie ruszając z 1 biegu oraz 2" oczywiście jestem w stanie tak operować sprzęgłem, aby to było jak najmniej dokuczliwe ale jednak daje o sobie znać. Nie mam objawu trzęsienia budą przy gaszeniu - jest OK. 2 - Podczas postoju na biegu jałowym czasem zauważam drgawki (silnika/budy) takie minimalne ale jednak zarówno na ciepłym jak i zimnym silniku. 3 - ostatni objaw możliwe, że powiązany z 1, jak odpalam samochód to aż zatrzęsie przodem, jak ktoś stanie przed autem to spokojnie zauważy, że przy odpalaniu rzuca budą. Panowie proszę o pomoc, szykuję się jeszcze w tym tygodniu do mechanika i nie chciał bym aby się okazało, że ktoś nie potrzebnie pół samochodu wymieni. Nie wiem co to może być czy dwumas, poduchy czy może wtryski. Ogólnie samochód chodzi bardzo cicho, przyspiesza ładnie zero innych objawów. pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomcrack27 1 Opublikowano 16 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2014 na poczatek sprawdzilbym gumy na silniku:wink: tak na marginesie ile masz kilometrow na blacie juz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miccio 1 Opublikowano 16 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2014 240000 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomcrack27 1 Opublikowano 16 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2014 no to mozna powiedziec ze tez dwumas sie kwalifikuje do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamyk 15 Opublikowano 16 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2014 bedzie dwumas jak nie byl robiony, juz chyba czas (ps - zmien dane w profilu) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 343 Opublikowano 16 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2014 Na dwumas nie ma reguły u kolegi pierwsza wymiana byla po 40 tys. km , 150 tys. km A teraz ma 220 tys. km i juz ma te same objawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miccio 1 Opublikowano 16 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2014 Aha, rozumiem, że wtryski nie mają tutaj nic do rzeczy, raczej ? Sama wymiana dwumasu to droga impreza ? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 343 Opublikowano 16 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2014 Dwumas mało nie kosztuje z wymianą ( wszystk ozalezy gdzies to wymienisz ) koszt to 2500 pln plus wymiana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miccio 1 Opublikowano 16 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2014 oooo .... fajnie się zaczyna. Mam nadzieję, że to tylko ten nieszczęsny dwumas. dzięki za odpowiedź, a już przez chwilę miałem nadzieje, że jakieś poduchy pod silnikiem czy coś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 343 Opublikowano 16 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2014 Autko ma juz troszke przelotu to i pewne rzeczy beda wychodzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas309 11 Opublikowano 16 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2014 oooo .... fajnie się zaczyna. Mam nadzieję, że to tylko ten nieszczęsny dwumas. dzięki za odpowiedź, a już przez chwilę miałem nadzieje, że jakieś poduchy pod silnikiem czy coś Uwielbiam takie wypowiedzi przy autach z przebiegiem ponad 200 tysi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miccio 1 Opublikowano 16 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2014 Moje stare B6 które ma spokojnie ponad 500 ... przejechane jeździ i ma się świetnie !!! przez 3 lata użytkując ten samochód wymieniałem tylko olej, filtry, fakt turbo było czyszczone kilka razy. Więc nie jest regułą, że po 200 tys musi się wszystko sypać, wszystko zależy od gościa który w sposób normalny bądź nie użytkował auto przed Tobą. Także ja również uwielbiam takie wypowiedzi ) pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojcian 2 Opublikowano 17 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2014 uU mnie było to samo , stawiam na dwumas plus sprzeglo kpl, oraz poduchy . U mnie poduchy byly całe (suche), ale obudowa była pęknieta . Dwumas plus sprzegło kpl plus jedna poducha cos koło 4 tys. Mam przebieg 184 tys , od nowości i to już 3 dwumas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamyk 15 Opublikowano 17 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2014 3 dwumasy na 180 tysi ???? az nie wiem co powiedziec ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedrekx 120 Opublikowano 17 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2014 ja pierdziule.. no to współczuję.. ciekawe czym jest spowodowane, że tak to pada w Twoim aucie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomcrack27 1 Opublikowano 17 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2014 spowodowane jest tym ze robia z nietrwalego materialu ktory trzeba czesciej wymieniac a co za tym idzie kasa kasa kasa:kwasny: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamyk 15 Opublikowano 17 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2014 bez wzgledu na to jak bardzo nietrwaly to material, taka wymiana dwumasy moze doprowadzic do ruiny o nerwach nie wspomne uj szczela na sama mysl ...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomcrack27 1 Opublikowano 17 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2014 dlatego nie ma to jak stare b6:decayed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edraven 10 Opublikowano 17 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2014 Za 5 lat będzie się mówić "nie ma to jak stare dobre B8" więc ja bym nie demonizował... jak rzeźnik jeździł autem to można i 5 dwumasów zajechać w B6 przez 200k. dlatego nie ma to jak stare b6:decayed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 343 Opublikowano 17 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2014 W B8 to tarcza sprzegła jest z papieru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się