tobi665 0 Opublikowano 21 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 Musze wymienić uszczelke pomiędzy korpusem filtra oleju a silnikiem. Bo cieknie mi olej ale nie z chłodniczki tylko własnie na połączeniu z blokiem. I takie pytanka. Czy jak odkręce ten korpus to dużo oleju wyleci?? Płyn chłodniczy nie poleci dokąd węży nie odejme?? Czy wymienie tą uszczelke właśnie bez odejmowania węży z płynem chłodniczym?? dziekuje ---------- Post dopisany 21-07-2014 at 17:57 ---------- Poprzedni post napisany 18-07-2014 at 21:05 ---------- nikt nie pomoże?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 21 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 Uszczelka jest metalowa i rzadko cieknie właśnie przez nią... W większości przypadków puszcza gumowy oring który znajduje się miedzy chłodniczą a jej podstawą. Koszt około 40zł bez robocizny. Płyn Ci nie poleci,tak jak piszesz jak nie odczepisz węży,jednak rozważ to gdyż dobrze jest przepłukać chłodniczkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek20DW 0 Opublikowano 29 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2014 oring w serwisie audi 16zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 29 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2014 oring w serwisie audi 16zł Jak dzwoniłem do VW to tylko z chłodniczką sprzedadzą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vp-tdi 2 Opublikowano 29 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2014 mam takie oringi jak coś 10zl sztuka + wysylka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się