Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AAH, 94r] by maniu LZ5K v2 | 2.8 Quattro | Body lift | skóra


Maniu.

Rekomendowane odpowiedzi

ogólnie bardzo ładnie wyprowadziłeś to autko ze stanu takiego w jakim był ;)
scigałeś sie z 1.8 T w serii badz po sofcie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kumpel ma 2.8 w q i w a6 i średnio powiem ci.seria 1.8 t to raczej dawała by z tym radę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A6 jest trochę cięższe + napęd, 1.8T w ośce pewnie na równi by szło jak nie lepiej. Ale zdrowe 2.8 bez problemów z cewką itd objedzie seryjne 1.8T, sęk w tym, że robisz program i wciągasz wolnossaka :)


Miało być grubo z modami od początku sezonu i grubo się zaczyna :facepalm::grin: Brak iskry, wymiana czujnika halla, auto odpaliło, wyjeżdżałem od mechanika, 100m o własnych siłach i...skrzynia się skończyła :grin: poza tym pod maskę wpadł nowy Bosch S5 74ah 750A, flaty się malują i bix się wyreza jak lampy przyjdą :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te pełnoletnie auta przejeżdżą o wiele więcej tys km niż b6,b7 i nowsze..

No to się sezon ładnie Ci zaczął..

Wysłane z mojego D2403 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy od właściciela, jak się pilnuje wymian to każde autko długo pojeździ.

Decyzja zapadła, jutro lecę po komplet skrzyni z dyfrem 6b :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wiadomo, starsze auta są o wiele trwalsze, ale mimo wszystko po takich przebiegach prawie każdy kto jeździ autem od dłuższego czasu, wymienił już pewnie połowę auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wpadło trochę złomu

dsc_00222gshl.jpg


Skrzynia out i wleciała z 2.5

dsc_0042w6s7x.jpg

dsc_0045fbsod.jpg

Stara tarcza miała już dosyć :decayed:

dsc_0050xbs74.jpg

dsc_00382csjs.jpg

I wleciało lato, jeszcze dystanse i lekko skręcę i powinno być si :naughty:

dsc_005489y2o.jpg

dsc_0052u5l0j.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W końcu brak luzu na mechanizmie różnicowym :grin: Ogólnie nie jest źle, ale czuć że od czwartego biegu przełożenia się wydłużają, na czwórce przy 3tys obrotów mam 100km/h, a na 6 biegu przy 3tys już 160km/h

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do pracy jak śmigam w jedną 60km to wychodziło na skrzyni 5b 11,5-12,5 LPG...pewnie bardzo się różnić nie będzie :wink:


Kolejny modyfikejszyn wydechu, trochę ciszej się zrobiło. Za łącznikami zejście na jedną rurę, później tłumik awg i końcowy WM sport. No i osłona od Karpatki :kox:

dsc_0101acs4w.jpg

dsc_0104yys8o.jpg

dsc_0114wss7i.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mógłbyś mi napisać ile cię wyszła przeróbka na polifta i ile zapłaciłeś za malowanie? Jeżeli nie w temacie to na PW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...