Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem Z ABS po wymianie Felg na 18 cali z 15 cali POMOCY


Malinowyqtp

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich sympatycznych forumowiczów mój problem powstał gdy mi się zachciało zmienić 15 calowe felgi na 18 calowe felgi Problem jest taki ze przy hamowaniu powyżej 60 km/h zaraz na początku pulsuje mi lekko pedał hamulca jeżeli jadę poniżej 60 km hamulec zachowuje się normalnie następna sytuacja jest taka ze jeżeli jadę powyżej 100km/h to zapala mi się czerwona kontrolka z Wykrzyknikiem i zapala mi się ABS Wszystko się dzieje na tych 18 calowych kołach na 15 nie miałem takiego problemu nie wiem czy możne trąciłem lekko przewód od ABs czy co... uciążliwe jest to przy hamowaniu nie wiem czy może mieć wpływ na to ze w prawym kole mam dosyć spore luzy , te koła nie były wyważane od nowa ale nie czuje żeby kierownica mi wibrowała czy cokolwiek Proszę o POMOC !!!!.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podaj rozmiar opon

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jeszcze sie dziwisz ze masz problem ???

:polew::polew::polew::polew::polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe musisz mieć 4x40 lub 4x45 na mix-ie tak bedzie

---------- Post dopisany at 18:41 ---------- Poprzedni post napisany at 18:40 ----------

czujników nie ruszaj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ja cheba nie mam zadnych czujników:decayed:

w zeszłym sezonie mialem kapcie 225/45 i tył 245/40 i nic sie nie swieciło:whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy od tego jaką tolerancje ma ABS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem zawiasy wyważyłem koła mechanik mówi ze czujnik jest nie ruszony a efekt hamowania i wibracji jest taki sam ^^ nie wiem czasami czy to nie winna tylnych kól ponieważ opony obcierają mi o kilich amortyzatora zastanawiam się nad zakupem dystansów 5mm jak Mówicie?.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mówimy ze masz cos z głowa

koła maja rozna srednice, zawias nie ma z tym nic wspolnego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możesz sie podpiąć do absu i tam w blokach danych są odczyty prędkośći wszystkich kół. może są za duże różnice i dlatego wariuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podepne sie bo pi wymianie tarcz tyl jak przekrocze 140 tp wywla mi abs czy cudowac z cujnikmi ? Mogłem cos przestawic jak zmieniałem. A gdIe w vagu sorawdzic prędkość z kół

Wysłane z mojego GT-I9100

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...