mastiv1990 Opublikowano 24 Lipca 2014 Opublikowano 24 Lipca 2014 A wiec, rece mi juz opadaja, miesiac temu kupilem a4 b7 2.0 tfsi BWE benzyna bez LPG czy LPI, szczesliwy ze nareszcie kupilem dlugo wyczekiwane auto, a jednak... do rzeczy 40km po tym jak wyjechalem od bylego wlasciciela zaczal sie problem z obrotami, falowanie ale takie regularne, do 1200 i spadek do ok 900 i tak cyklicznie, jednak dopiero przy rozgrzanym silniku, po powrocie do domu zapalil sie check engine, niestety nie mialem kabla zeby zdiagnozowac cokolwiek, wczesniej jezdzilem a3 2002r. BAM 225KM, i tez wiele rzeczy robilem sam na VAG`u przerosla mnie tylko wymiana turbo z racji tego ze to bylo quattro i dostep byl fatalny, wracajac do rzeczy wymienilem odme na nowa z aso 173zl, wyczytalem ze zasysanie korka wlewu oleju i bagnetu oznacza wlasnie jej uszkodzenie, objawy ustąpiły, jednak nie na dlugo i nie do końca, teraz faluja ale tak minimalnie i nie tak wysoko miedzy 1050 a 850 az czasem szarpnie silnikiem i teraz tak 1, nie wymienilem uszczelki,wiem ze dalem d...py,stara wygladala idealnie 2, jak dostalem ta odme, z aso nieznacznie sie roznila od tej ktora byla, jednak pasowała, to co zauwazylem to ze miala numer 1 a moja miala 2 czy odwrotnie, juz nie pamietam, ale numer czesci byl taki sam! sprawdzam korek wlewu a on dalej zasysa i jak wyciagne go albo bagnet silnik bardzo nierówno pracuje i WCIAZ ZASYSA jednak nie tak mocno, czy to mozliwe ze nowa odma jest padnieta? czy w tym silniku powinno delikatnie zasysac korek i bagnet, i czy po jego odkreceniu normą jest ze powinien nierowno pracowac? przeczytalem juz tyle wujka Google ze juz nie wiem czy zasysanie korka i bagnetu w tfsi jest normą? prosze pomóżcie! dodam jeszcze ze na kompie wyskakuje blad czujnika mas powietrza g60, i teraz nie wiem czy to wina odmy bo nie wymienilem uszczelki, czy to ze byla troszke inna niz ta ktora mialem zamontowaną( dodam ze numer byl taki sam tylko roznila sie innym numerem gdzies z boku miala nr1 a stara nr2) czy moze to przeplywka skonczyla swój żywot? koszt to ok 700zł wiec wole w ciemno jej nie kupowac, najwazniejesze to czy u was tez zasysa korek i bagnet a po jego wyjęciu silink szarpie?i dalej bedziemy kombinowac, z góry dzieki, jak ktos z kuj pom, to za pomoc piwko leci!!!Pozdro!
afroo. Opublikowano 24 Lipca 2014 Opublikowano 24 Lipca 2014 Może zacznij od przeczytania kilku wątków w tym dziale, jest o falujących obrotach napisane naprawdę sporo. Chociażby tutaj http://a4-klub.pl/2-0t-232/2-0-tsfi-tiptronic-faluja-obroty-zimnym-silniku-316509/ Najprędzej przepustnica lub zawór pcv.
mastiv1990 Opublikowano 24 Lipca 2014 Autor Opublikowano 24 Lipca 2014 powiedzcie mi tylko czy u was tez zasysa powietrze w korku wlewu oleju i w miejscu gdzie bagnet?czy po wyciagnieciu tez szarpie? afroo; ciekawy post, tez wymienie dv profilaktycznie i jeszcze jedna pcv, tylko nie mam pojecia jakie numery?post jest z 2012r staneli na DV - D( oraz najnowszy numer) i PCV - P orentujecie sie jakie sa teraz numery wymienial ktos dv i pcv?
mariuszby Opublikowano 25 Lipca 2014 Opublikowano 25 Lipca 2014 Zawór Pcv zostanie dobrany w ASO na podstawie numeru VIN. Są dwa rodzaje zaworów z końcówką N i P .U mnie wymienili na N - silnik BWA.
mastiv1990 Opublikowano 25 Lipca 2014 Autor Opublikowano 25 Lipca 2014 rozumiem, jednak po numerze win dobrany pcv różnił sie, i mam co do niego watpliwosci... konkretrne pytanie, czy u was tez zasysa korek wlewu oleju i bagnet? tak ze jak odkrecisz to silnik szarpie?
jacek70 Opublikowano 25 Lipca 2014 Opublikowano 25 Lipca 2014 Poczytaj mojego posta jest kilka pozycji wyżej. Koniecznie zobacz film zamieszczony przez kolegę Łukasz13
mastiv1990 Opublikowano 25 Lipca 2014 Autor Opublikowano 25 Lipca 2014 a wiec znalazłem kilka bledów na VAG`u 1.https://imageshack.com/i/f0uHyxYYp na tym zdjeciu wychodzi ze evap jest nawalony oraz sonda lambda zgadza sie? 2 a drugi bład to Sobota,26,Lipiec,2014,01:30:35:10074 Wersja VCDS: AKP 908.1 Adres 01: Silnik Plik etykiet: AKP\06F-907-115-AXX.lbl Oznaczenie elementu: 8E0 910 115 Q HW: 8E0 907 115 D Komponent i/lub wersja: 2.0l R4/4V TFSI 0030 Kodowanie: 010C0003180F0120 Kod serwisu: WSC 20125 133 68730 Znaleziono 1 b³¹d: 000566 - Ciœnienie w kolektorze / czujnik ciœnienia do³. (G31): niezrozumia³y sygna³ P0236 - 004 - Brak sygna³u / brak komunikacji Kody gotowoœci: 0110 0101 rozumiem ze pkt1 to evap do wymiany oraz sonda? pkt2 wymiana map sensor?
Patrycio Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 witam chcialbym sie dowiedziec jakie sa montowane skrzynie automatyczne w audi a4 b7 2.0 tfsi quatrro 2006r i ktore skrzynie sa bezobslugowe
mastiv1990 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2014 zrobił sie syf, brak zainteresowania wiec prosze o zamkniecie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się