tuszek88 Opublikowano 27 Lipca 2014 Opublikowano 27 Lipca 2014 Witam mam wielki problem z autem, już nie wiem co robić. Zrobiłem ostatnio: Nowa"regenerowana" turbina, wyczyszczony egr, nowy zawór, nowa rura od intelculera. Ale niestety dalej jest ten sam problem tzn powyżej 2tys obr auto tak jak by podskakiwało tak jak by silnik, chce jechać a nie może duże drgania całego auta. Na 4 biegu już powyżej 2tys obr nie chce jechać do max100km, na 5 max 140km wiecej nie pojedzie bo sa te drgania tak jak by od silnika. Trochę wcześniej wymieniałem też koło dwumasowe i sprzęgło, tylko mechanik poprzedni kolo dał sachsa a sprzęgło luka, i tak naprawdę po wymianie auto miało większe wibracje niż przed wymianą, dodam że auto na jałowym tak jak bym nie równo pracowało,ale obroty nie falują. Co to może być? czy może przepływomierz? czy to może wina kolo dwumasowego że nie jest kompatybilne ze sprzęgłem i sa takie wielkie wibracje ze auto nie chce jechać?
egon@ Opublikowano 27 Lipca 2014 Opublikowano 27 Lipca 2014 Kolego zapodaj logi, na pewno ktoś ci pomoże bo tak to można pogdybać sobie.
tuszek88 Opublikowano 29 Lipca 2014 Autor Opublikowano 29 Lipca 2014 spoko jutro podjadę zrobić i wrzucę najszybciej jak się da... ---------- Post dopisany 29-07-2014 at 19:03 ---------- Poprzedni post napisany 27-07-2014 at 21:06 ---------- 17994 Zawór magnetyczny zawieszenia silnika strona 1 i 2 - zwarcie do plusa brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY Po podłączeniu wyskoczył taki błąd, ale czy to jest winowajca mojego problemu? dodam że wczoraj przy ruszaniu Turbina jak by się zawiesiła, ale zaraz złapała i ciągło normalnie do 4tys bez tego podskakiwania auta, i teraz jeździ dobrze puki co. Za tydzień jadę w dłuższa trase na wakacje i nie wiem co robić teraz
CzarekJ Opublikowano 30 Lipca 2014 Opublikowano 30 Lipca 2014 spoko jutro podjadę zrobić i wrzucę najszybciej jak się da...---------- Post dopisany 29-07-2014 at 19:03 ---------- Poprzedni post napisany 27-07-2014 at 21:06 ---------- 17994 Zawór magnetyczny zawieszenia silnika strona 1 i 2 - zwarcie do plusa brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY Po podłączeniu wyskoczył taki błąd, ale czy to jest winowajca mojego problemu? To tylko informacja, że drgania silnika były przez jakiś czas na tyle duże i poza zakresem amortyzacji poduszki.
tuszek88 Opublikowano 30 Lipca 2014 Autor Opublikowano 30 Lipca 2014 Co to może znaczyć? I co jest przyczyna tego? Czyli wymiana poduch moze nic niedac?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się