Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Drgania silnika powyzej 2tys obr, maksymalna predkosc to 140km


tuszek88

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam wielki problem z autem, już nie wiem co robić. Zrobiłem ostatnio: Nowa"regenerowana" turbina, wyczyszczony egr, nowy zawór, nowa rura od intelculera.

Ale niestety dalej jest ten sam problem tzn powyżej 2tys obr auto tak jak by podskakiwało tak jak by silnik, chce jechać a nie może duże drgania całego auta. Na 4 biegu już powyżej 2tys obr nie chce jechać do max100km, na 5 max 140km wiecej nie pojedzie bo sa te drgania tak jak by od silnika. Trochę wcześniej wymieniałem też koło dwumasowe i sprzęgło, tylko mechanik poprzedni kolo dał sachsa a sprzęgło luka, i tak naprawdę po wymianie auto miało większe wibracje niż przed wymianą, dodam że auto na jałowym tak jak bym nie równo pracowało,ale obroty nie falują. Co to może być? czy może przepływomierz? czy to może wina kolo dwumasowego że nie jest kompatybilne ze sprzęgłem i sa takie wielkie wibracje ze auto nie chce jechać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego zapodaj logi, na pewno ktoś ci pomoże bo tak to można pogdybać sobie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spoko jutro podjadę zrobić i wrzucę najszybciej jak się da...

---------- Post dopisany 29-07-2014 at 19:03 ---------- Poprzedni post napisany 27-07-2014 at 21:06 ----------

17994 Zawór magnetyczny zawieszenia silnika strona 1 i 2 - zwarcie do plusa brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

Po podłączeniu wyskoczył taki błąd, ale czy to jest winowajca mojego problemu?

dodam że wczoraj przy ruszaniu Turbina jak by się zawiesiła, ale zaraz złapała i ciągło normalnie do 4tys bez tego podskakiwania auta, i teraz jeździ dobrze puki co. Za tydzień jadę w dłuższa trase na wakacje i nie wiem co robić teraz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spoko jutro podjadę zrobić i wrzucę najszybciej jak się da...

---------- Post dopisany 29-07-2014 at 19:03 ---------- Poprzedni post napisany 27-07-2014 at 21:06 ----------

17994 Zawór magnetyczny zawieszenia silnika strona 1 i 2 - zwarcie do plusa brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

Po podłączeniu wyskoczył taki błąd, ale czy to jest winowajca mojego problemu?

To tylko informacja, że drgania silnika były przez jakiś czas na tyle duże i poza zakresem amortyzacji poduszki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...