rafalx11 0 Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 Witam . Mechanik stwierdził u mojej a4 zacieranie się kierownicy w turbinie . Polecił mi jeszcze zmianę zaworu sterującego kierownicą ale mówił ze to może ale nie musi pomóc .Wiec co z tym zrobić ? Jak wyczyścić turbo albo zregenerować najlepiej własnymi siłami ? Audi a4 1.9 tdi AFN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ctv 1 Opublikowano 11 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 polecam zregenerowac mechanika,albo zmienic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 13 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 Witam . Mechanik stwierdził u mojej a4 zacieranie się kierownicy w turbinie . Polecił mi jeszcze zmianę zaworu sterującego kierownicą ale mówił ze to może ale nie musi pomóc .Wiec co z tym zrobić ? Jak wyczyścić turbo albo zregenerować najlepiej własnymi siłami ? Audi a4 1.9 tdi AFN zmien mechanika i oraz zrob pelna diagnostyke Vag'iem ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stray1 0 Opublikowano 13 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 Zweryfikuj opinie mechanika conajmniej w dwoch warsztatach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 15 Opublikowano 13 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 ...ten mechanik niech sobie zmieni zawór sterujący ale w głowie tragedia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audi.wielun 0 Opublikowano 13 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 Widzę że zaufałeś mechanikowi bo twierdzisz jak on że to kierownice.Opisz szerzej co dzieje się podczas jazdy a najlepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalx11 0 Opublikowano 15 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 A więc auto ma 110koni a wcale nie chciało jechać i mechanik stwierdziła ze to kierownica więc w sobotę zacząłem to sprawdzać więc kierownica faktycznie ciężko chodziła i się zacierał i ciężko chodziła i zaworek nie dał rady jej przesuwać . Wyciągnąłem turbo i nasmarowałem i rozruszałem kierownice i po włożeniu s powrotem obrazu zobaczyłem poprawę i to pomogło ale niewidem jak długo będzie dobrze ten mechanik stwierdził ze tam zbiera się nagar i porostu blokuje przesuwanie kierownicy. Pod komputerem przed nasmarowaniem wyszło ze turbo praktycznie nie działało a jak coś się ruszyło to podczas jazdy czuć było z pewnym momencie brak mocy i uczucie jak bym w ścianę uderzył i kompletnie nie chciało jechać .Teraz jest już inaczej ale niewidem na jak długo co z tym zrobić na przyszłość ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek23 0 Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 czyli mechanik zdiagnozowal raczej poprawnie,rzeczywiscie nagar blokuje kierownice,tylko to nie tragedia bo da sie to wyczyscic,zajzyj do warsztatu CZYSZCZENIE KIEROWNIC TURBINY i zlec to mechanikowi,lub sam wyczysc i jesli oliwy turbo nie puszcza posmigasz jeszcze troche czasu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 A więc auto ma 110koni a wcale nie chciało jechać i mechanik stwierdziła ze to kierownica więc w sobotę zacząłem to sprawdzać więc kierownica faktycznie ciężko chodziła i się zacierał i ciężko chodziła i zaworek nie dał rady jej przesuwać . Wyciągnąłem turbo i nasmarowałem i rozruszałem kierownice i po włożeniu s powrotem obrazu zobaczyłem poprawę i to pomogło ale niewidem jak długo będzie dobrze ten mechanik stwierdził ze tam zbiera się nagar i porostu blokuje przesuwanie kierownicy. Pod komputerem przed nasmarowaniem wyszło ze turbo praktycznie nie działało a jak coś się ruszyło to podczas jazdy czuć było z pewnym momencie brak mocy i uczucie jak bym w ścianę uderzył i kompletnie nie chciało jechać .Teraz jest już inaczej ale niewidem na jak długo co z tym zrobić na przyszłość ? to turbo na stól i czyszczenie .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 15 Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 A co z zaworem sterującym kierownicami??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalx11 0 Opublikowano 15 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 No zawór działa ale jak kierownica sie zacierała to sobie rady z nią nie dawał ale teraz dział normalnie . A jeszcze zapytam jak rozpołowić to turbo bo nie dałem sobie z tym rady nie wiem czy to trzeba na gorąco rozbijać bo tak normalnie ani nie ruszyło a nie chciałem tan na żywca bo bałem sie żeby nie zniszczyć . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się