Ksawek Opublikowano 30 Lipca 2014 Opublikowano 30 Lipca 2014 Witajcie koledzy, jakiś czas temu kulały miminimalnie dwa wtryski co wyszło podczas rutynowej kontroli silnika. Postanowiłem poszukać kompletu o identycznym oznaczeniu w najlepszym możliwym stanie i wymienić na czas regeneracji oryginalnego kompletu. Zaraz po wymianie strzeliły mi przelewy / przewody paliwowe, zostaly wymienione pomimo, iż przy wymianie były założone nowe i najwyższej jakości. Wymieniłem uznając, iż były wadliwe. Następnie zrobiłem trochę kilometrów i w Łaskach na trasie do Warszawy strzeliły ponownie, koledzy z CB skierowali mnie do mechaników i wymienili je ponownie po czym dokonczyłem trasę ok 2000 km. Następnie zrobiłem kolejne ok 3000 w krótkim czasie i przewody strzeliły w ostatnią niedzielę we Wrocławiu 100 km od domu. Wróciłem z asistance a auto wróciło do serwisu Bosch-a gdzie po raz trzeci zostały wymienione przewody. Samochód odebrałem zaraz w poniedziałek i zrobiłem z 150 km i przewody dziś znów strzeliły i auto dojechało do serwisu gdzie pozostało. W związku z tym, iż w ostatnim czasie regularnie robię długie trasy i auto użytkuje każdego dnia potrzebuję aby było mega sprawne. Jutro serwis będzie szukał przyczyny, ale może Wy koledzy macie jakieś doświadczenia z podobną sytuacją. Auto traci lekko moc i zaczynam czuć zapach ropy, następnie zaglądam pod maskę i wszystko jasne. Muszę szybko wyeliminować tę sytację i raczej nie ma mowy o przypadku.
Ra4al Opublikowano 30 Lipca 2014 Opublikowano 30 Lipca 2014 W którym miejscu się rozłączają?? Gdzieś coś się musi zapychać przez co ciśnienie rozłącza przewody, sprawdź sprawność zaworków zwrotnych na przelewach bo to zapewne one kuleją.
Ksawek Opublikowano 30 Lipca 2014 Autor Opublikowano 30 Lipca 2014 Ostatnio mi powiedziano, że przelewy w moim silniku nie mają zaworków i założono normalne... nie znam się na nich, ale zrozumiałem, że chodzi o to, że są również przelewy wyposażone w zaworki... ogólnie u góry padają niemal wszystkie na raz...
Ra4al Opublikowano 31 Lipca 2014 Opublikowano 31 Lipca 2014 Ja zakładam iż będzie to wina właśnie braku tych zaworków, bądź jest problem z zatykającym się gdzieś powrotem, wtedy ciśnienie wywala właśnie w najsłabszym miejscu czyli na przelewach.
Ksawek Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Witam, problem został ostatnio rozwiązany, ale nie miałem kiedy o tym poinformować. Rzeczywiście, zapchany był przewód powrotu do baku i raz przepuszczał a raz nie. Teraz jest już normalnie i auto lata jak trzeba. Tak też podejrzewałem jednak jest to dość rzadkie. Wywalało zawsze jakiś przelew, który najszybciej się poddawał. Raz ciekło delikatnie a raz bardzo mocno. Problem rozwiązany w parę minut - serwis podejrzewał taką sytuację, ale ostatecznie postawił na przewody - teraz dokonał usunięcia usterki zupełnie za free. Dzięki kolego za pomoc i naprowadzenie.
KrzysiekA4 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Dobrze wiedzieć na przyszłość .Możesz koledze dać up do reputacji za pomocną podpowiedz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się