Gaszka Opublikowano 31 Lipca 2014 Opublikowano 31 Lipca 2014 Cześć, Od dawna szukam turbosprężarki BRD do swojego AVF'a. Wszystkie egzemplarze, które oglądałem miały mniejszy lub nieco większy luz poprzeczny (góra - dół) a także niestety minimalny lub nieco większy luz wzdłużny. Z tego co wiem luz wzdłużny jest nie dopuszczalny a poprzeczny tez do jakiejś granicy. Dużo opinii słyszałem 'ten typ tak ma' i 'jak przyjdzie olej to luz zniweluje się'. Wszystkie sprężarki oglądałem luzem, nie na silniku. Teraz pytanie: jaki luz w tej turbinie jest dopuszczalny, żeby nie martwić się o awarie? Czy coś z opinii powyżej jest prawdą? Mam jedną taką z małym wzdłużnym luzem i nie wiem czy jest sens ja zakładać w ogóle.
ciahciah Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Opublikowano 12 Sierpnia 2014 wzdłużny też zawsze jest, kwestia jak bardzo siłujesz się z wirnikiem, przy ciąganiu z jednej strony bez wysiłku luzu nie powinno być, a przy siłowaniu się z wirnikiem z obu stron luz ma prawo być, ale wzdłużny z 5 razy powinien być mniejszy niż poprzeczny
rodzyn889 Opublikowano 6 Lutego 2015 Opublikowano 6 Lutego 2015 Odkopie temat, przymierzam się do wymiany turbo i pojawia się pytanie: CO KUPIĆ ZAMIAST BRD bez niepotrzebnej rzeźby? Będzie program w sportmile, ale najpierw kazano mi zrobić regeneracje turbo albo wsadzić inną.
spanky Opublikowano 6 Lutego 2015 Opublikowano 6 Lutego 2015 bez rzezby nic innego nie podejdzie .... tylko drugie BRD
rodzyn889 Opublikowano 6 Lutego 2015 Opublikowano 6 Lutego 2015 Dogadałem się wstępnie z bartkiem z Bartpol na gtb1756vk na ori IC - strojenie na 220km zostawiając DPF
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się