ruzo Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Witam Na zewnatrz jest 36 stopni upal straszny. Stojac w korku wskazowka temperatury w chlodnicy dochodzi do 95 stopni. podpialem pod Vag- com i okazuje sie ze na wskaznikach przy 90 czujnik na Vagu pokazuje 99 stopni a przy 95 na wskaznikach czujnik pokazuje 103 stopnie. Pytanie jjaka jest wlasciwa temperarura pracy silnika?. dodam ze termostat wymieniony poprzedni na wiosne nie trzymal temperatury. Czy silniki v6 maja wyzsza temperature niz cztero cylindrowce? Jak wyglada u Was temperatura w upaly?
kicker Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Mój APR podczas upalnych korków osiągał 99-100C ale wiatrak zbijał temp. Może wiatrak masz na wyczerpaniu, szczotki się kończą.
d4widoV Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Opublikowano 14 Sierpnia 2014 No u mnie w trakcie jazdy (gdzie temp zewnętrzną wynosiła 32st.C) było na blacie 90 a jak trafiłem na korek to temp wzrastała na 100 a na klimatroniku 103 Kicker o którym mówisz wiatraku?
oca69 Opublikowano 14 Października 2014 Opublikowano 14 Października 2014 No u mnie w trakcie jazdy (gdzie temp zewnętrzną wynosiła 32st.C) było na blacie 90 a jak trafiłem na korek to temp wzrastała na 100 a na klimatroniku 103 Kicker o którym mówisz wiatraku? Wiatrak od klimy , on również pomaga zabijać temp. jeżeli wisko sobie noe radzi
peacenotwar Opublikowano 14 Października 2014 Opublikowano 14 Października 2014 Witam Na zewnatrz jest 36 stopni upal straszny. Stojac w korku wskazowka temperatury w chlodnicy dochodzi do 95 stopni. podpialem pod Vag- com i okazuje sie ze na wskaznikach przy 90 czujnik na Vagu pokazuje 99 stopni a przy 95 na wskaznikach czujnik pokazuje 103 stopnie. Pytanie jjaka jest wlasciwa temperarura pracy silnika?. dodam ze termostat wymieniony poprzedni na wiosne nie trzymal temperatury. Czy silniki v6 maja wyzsza temperature niz cztero cylindrowce? Jak wyglada u Was temperatura w upaly? Ale mam nadzieje, że włącza Ci się wiatrak przy takich temperaturach. Temperatura załączania się wiatraka zależy od czujnika w dole chłodnicy. Są różne rodzaje i mają różne temp. załączania poszczególnych biegów
QbaA4 Opublikowano 8 Listopada 2014 Opublikowano 8 Listopada 2014 Witam.Moje audi podczas jazdy utrzymuje tm płynu chłodniczego w granicy 95 stopni. cuda zaczynają się dziać jeśli np. puszczę je na luz. ?kiedy się toczy bez biegu momentalnie tm skacze to 110, to samo jest kiedy staje na światłach. W trakcie jazdy na biegu tm spowrotem wraca do 95, nie zawsze bo np w czasie jazdy też zdaża się że tm długo utrzymyje się na poziomie 110 i np po przejechaniu 20 km zaczyna spadać. Czym to możę być spowodowne ? Dodam jeszcze że np kiedy odpalam samochud na zimnym silniku wskaznik odrazu pokazuje tm płynu ponad 70 stopni.
oca69 Opublikowano 8 Listopada 2014 Opublikowano 8 Listopada 2014 Witam. Moje audi podczas jazdy utrzymuje tm płynu chłodniczego w granicy 95 stopni. cuda zaczynają się dziać jeśli np. puszczę je na luz. ?kiedy się toczy bez biegu momentalnie tm skacze to 110, to samo jest kiedy staje na światłach. W trakcie jazdy na biegu tm spowrotem wraca do 95, nie zawsze bo np w czasie jazdy też zdaża się że tm długo utrzymyje się na poziomie 110 i np po przejechaniu 20 km zaczyna spadać. Czym to możę być spowodowne ? Dodam jeszcze że np kiedy odpalam samochud na zimnym silniku wskaznik odrazu pokazuje tm płynu ponad 70 stopni. Jest wiele przyczyn . Zaczął bym od czujnika temp . Koszt rzędu 30 zł a wymianę zrobisz sam
A4Dziki Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 (edytowane) Witam, jak kupiłem auto to miałem to samo.... wisko. jak wymieniasz wisko to wymień również wentyl od klimy. (ja tak zrobiłem) Edytowane 9 Listopada 2014 przez A4Dziki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się