Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.8 Apr Temperatura Plynu Chlodzacego


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Na zewnatrz jest 36 stopni upal straszny. Stojac w korku wskazowka temperatury w chlodnicy dochodzi do 95 stopni. podpialem pod Vag- com i okazuje sie ze na wskaznikach przy 90 czujnik na Vagu pokazuje 99 stopni a przy 95 na wskaznikach czujnik pokazuje 103 stopnie. Pytanie

jjaka jest wlasciwa temperarura pracy silnika?. dodam ze termostat wymieniony poprzedni na wiosne nie trzymal temperatury.

Czy silniki v6 maja wyzsza temperature niz cztero cylindrowce?

Jak wyglada u Was temperatura w upaly?

Opublikowano

Mój APR podczas upalnych korków osiągał 99-100C ale wiatrak zbijał temp. Może wiatrak masz na wyczerpaniu, szczotki się kończą.

Opublikowano

No u mnie w trakcie jazdy (gdzie temp zewnętrzną wynosiła 32st.C) było na blacie 90 a jak trafiłem na korek to temp wzrastała na 100 a na klimatroniku 103

Kicker o którym mówisz wiatraku?

Opublikowano

No u mnie w trakcie jazdy (gdzie temp zewnętrzną wynosiła 32st.C) było na blacie 90 a jak trafiłem na korek to temp wzrastała na 100 a na klimatroniku 103

Kicker o którym mówisz wiatraku?

Wiatrak od klimy , on również pomaga zabijać temp. jeżeli wisko sobie noe radzi :wink:
Opublikowano

Witam

Na zewnatrz jest 36 stopni upal straszny. Stojac w korku wskazowka temperatury w chlodnicy dochodzi do 95 stopni. podpialem pod Vag- com i okazuje sie ze na wskaznikach przy 90 czujnik na Vagu pokazuje 99 stopni a przy 95 na wskaznikach czujnik pokazuje 103 stopnie. Pytanie

jjaka jest wlasciwa temperarura pracy silnika?. dodam ze termostat wymieniony poprzedni na wiosne nie trzymal temperatury.

Czy silniki v6 maja wyzsza temperature niz cztero cylindrowce?

Jak wyglada u Was temperatura w upaly?

Ale mam nadzieje, że włącza Ci się wiatrak przy takich temperaturach.

Temperatura załączania się wiatraka zależy od czujnika w dole chłodnicy. Są różne rodzaje i mają różne temp. załączania poszczególnych biegów ;)

Opublikowano

Witam.
Moje audi podczas jazdy utrzymuje tm płynu chłodniczego w granicy 95 stopni.

cuda zaczynają się dziać jeśli np. puszczę je na luz. ?kiedy się toczy bez biegu momentalnie tm skacze to 110, to samo jest kiedy staje na światłach.

W trakcie jazdy na biegu tm spowrotem wraca do 95, nie zawsze bo np w czasie jazdy też zdaża się że tm długo utrzymyje się na poziomie 110 i np po przejechaniu 20 km zaczyna spadać.

Czym to możę być spowodowne ?

Dodam jeszcze że np kiedy odpalam samochud na zimnym silniku wskaznik odrazu pokazuje tm płynu ponad 70 stopni.

Opublikowano

Witam.

Moje audi podczas jazdy utrzymuje tm płynu chłodniczego w granicy 95 stopni.

cuda zaczynają się dziać jeśli np. puszczę je na luz. ?kiedy się toczy bez biegu momentalnie tm skacze to 110, to samo jest kiedy staje na światłach.

W trakcie jazdy na biegu tm spowrotem wraca do 95, nie zawsze bo np w czasie jazdy też zdaża się że tm długo utrzymyje się na poziomie 110 i np po przejechaniu 20 km zaczyna spadać.

Czym to możę być spowodowne ?

Dodam jeszcze że np kiedy odpalam samochud na zimnym silniku wskaznik odrazu pokazuje tm płynu ponad 70 stopni.

Jest wiele przyczyn . Zaczął bym od czujnika temp . Koszt rzędu 30 zł a wymianę zrobisz sam :wink:
Opublikowano (edytowane)

Witam,

jak kupiłem auto to miałem to samo.... wisko. jak wymieniasz wisko to wymień również wentyl od klimy. (ja tak zrobiłem)

Edytowane przez A4Dziki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...