nike166 Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Hej, Panowie czy możecie mi pomóc w sprawdzeniu przepływki i sondy ? Bo coś mi wariuje samochód ostatnio, a błedy raz wyskakują po dziwnym zachowaniu, a raz nie i właśnie czasami coś z przepływką, a czasami coś z sonda tam wyskakuje. Gdzie w vagu sprawdzić wartości tych dwóch podzespołów jakiem powinny być i w jakich warunkach sprawdzać ? Serdeczne dzięki za pomoc
neoxpl Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Wykonaj logi dynamiczne i statyczne grupy 002 i 007 wklej na http://vaglog.rtnet.pl/
nike166 Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2014 A jak te logi wykonać ? Dodam, że mam vcds 1.2 ale full wersję także, która to będzie opcja ? Bo tam mam coś o logach ale nie wiem czy na rozgrzanym silniku czy podczas jazdy ? Jak to mam Wam przedstawić żebyście coś mogli wywnioskować ?
Łukasz13 Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Podczas jazdy na 3 biegu z pedałem w podłodze od niskich obr do odcinki, silnik rozgrzany, statyczne na postoju.
xXPiotrekXx19 Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Opublikowano 5 Sierpnia 2014 tak znajdź sobie jakiś dobry odcinek drogi i najlepiej robic w dwie osoby jedna ogarnia kompa czyli wchodzisz w kanał który chcesz logować klikasz log i włączasz trzeci bieg i przy około 1500 obr. jak dobrze pamiętam wciskasz w kompie start i wraz z tym pedał gazu do samej podłogi i jedziesz tak na tym biegu aż do odcinki czyli do około 6500 obr. i klikasz stop i puszczasz gaz i tak samo robisz z innymi kanałami a statyczne robisz na postoju na obrotach jałowych jak klikniesz start log to około 30 sekund jak dobrze kojażę
nike166 Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Oki dzięki bardzo, jutro wrzucę logi i ocenicie
xXPiotrekXx19 Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Opublikowano 5 Sierpnia 2014 logi najlepiej wrzuć na tą stronkę http://vaglog.rtnet.pl/ a po tym wrzuć linki do tych logów do działu diagnostyka vag tam ktoś ci to ogarnie tu masz filmik jak wygląda to robienie logów tylko że na filmiku robią w silniku 1.9 tdi i dlatego idzie do mniejszych obrotów a ty w benzynie musisz ciągnąć go aż do 6500 obr i dopiero koniec i na tych kanałach co wyżej kolega pisał bo na filmiku sprawdzają przepływkę i turbo
nike166 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Zrobiłem logi, dodam ze auto doszlo do 6 tyś obrotów, a pokazało w logach 6.5 stąd moje przytrzymanie go na obrotach Statyczne: 002 http://vaglog.rtnet.pl/log_182149.html 007 http://vaglog.rtnet.pl/log_182150.html Dynamiczne: 002 http://vaglog.rtnet.pl/log_182148.html 007 http://vaglog.rtnet.pl/log_182151.html Co z tego wnioskujecie ? Aha i na kompie błąd 537 cały czas.
neoxpl Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 (edytowane) Nie znam sie zabardzo leczy wydajem mi sie ze przeplywka sprawna choc od 5500 zaczyna zanizac tak jak bys odpuscil gazu, lambdy nie da rady u ciebie sprawdzic bo cos innego podaje twoj blok 007 tu moj log vaglog.rtnet.pl/log_182194.html podane napiecie lamdy musisz poszukac u siebie w jakim bloku pokazuje i zrobic logi. Edytowane 9 Sierpnia 2014 przez neoxpl
nike166 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2014 wydajem mi sie ze przeplywka sprawna choc od 5500 zaczyna zanizac tak jak bys odpuscil gazu Od tych obrotów właśnie zaczął mi trochę przerywać więc może dlatego Poszukam i spróbuję zrobić logi
Łukasz13 Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Zrób jeszcze kanały 1 i 4 statycznie i dynamicznie bo w tych kanałach jest przepływka w g/s i napicie lambdy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się