Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B6 1.8T + K04


Tarantula56

Rekomendowane odpowiedzi

zdaje sie ze kazde kolo wydechowe jest z inocelu ;p a maja cos na potwierdzenie swoich słów ? napewno nie mylisz silników wzdłużnych z poprzecznymi ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam :) panowie lata ktos z was moze na hybrydzie z Top-tune ? (Prosze mnie nie posadzac o reklame) firma twierdzi ze turbina wydoli do 290-300km oczywiscie ze mnienionymi wtryskami, dolotem i calym wydechem. Wszystko pasuje z miejsce seryjnej k03s tylko wlot do turbiny jest wiekszy i trzeba przerobic tip. Podobno sam uklad wirujacy ma potencjal do 350km jednak w 1.8t moc ogarnicza zeliwo turbiny. Szukam kogos kto to powierdzi, bo nie chce kupywac nowych wtryskow, robic nowego wydechu 2.5'', przerabiac dolot, zmieniac sprzeglo i dwumas zeby zalozyc to turbo, jechac na strojenie a tu zonk bo wyszlo 250km... Pozdrawiam

Ja zrobiłem 256KM na lightowym booscie z hybrydy K03-029RS , setup http://gregor10.pl/a4-b6-1-8t-avj-150km-k03rs-hybryda-256km-331nm/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie jest koszt takiej hybrydy? 256km to 35km wiecej niz mam teraz. Tamta turbina kosztuje 2900zl + wydech 2500zl, wytryski z 600zl, strojenie 1500-2000zl, dojazd itp gdyby mi za takie pieniadze wyszlo 250 lub 260km to bym sie troche wkurzyl. 280-290 km to juz wynik z ktorego bylbym szczesliwy tylko nie wiem czy ta hybryda z top-tune tyle nadmucha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tu na forum kupisz od Dev albo gregor10 takie turbo za 1300-2000

Edytowane przez roman_tyk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupic turbo to jedno, dobrze skompletować wszystkie pozostałe graty to drugie, a optymalnie wystroić to wszystko to trzecie!

Bez odpowiedniego strojenia pozostanie Ci jedynie swiadomość, że sprzet masz dobry, ale auto nie jedzie :)

Ja miałem styczność z roznymi tunerami i ostatecznie trafiłem do Gregora10. Polecam!

Zrobi Ci moc w ludzkich pieniądzach, a nie takich kosmosach jak wypisałeś.

Edytowane przez wampir
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale o jakich pieniadzach mowisz? Mam wtryskow nie kupic? Zostawic gumowy dolot? Wydech z katalizatorem zostawic? Takie rzeczy trzeba zrobic i to jest podstawa ;) wydech moze mozna zrobic taniej ale chce miec to zrobione profi i tak jak chce. Oczywiscie masz racje ze tuner to podstawa, jednak wydaje mi sie ze czesci bede mial skompletowane dobrze. Chodzi o to, ze jezeli mam wydac tyle siana, dla 30 km wiecej niz mam teraz to wole dalej latac na programie 220/320 ;) Gregor10- wtryski 380cc dadza rade z takimi mocami? Czy lepiej 440 kupic? Akurat 380 mam na garazu i sie kurza :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym Ci proponowal

- maf 3" z S3

- TIP 3" by Gregor10

- k03RS by Gregor10

- DP zrobiony do nizej do rozwidlenia wydechu aby srednica wszędzie wtedy była minimum 2.5"

- wtryski BAM na poczatek

- kolektor wydechowy zeliwniak

- FMIC by gregor10

i oczywiście strojenie by Gregor10

Grzesiek ma swoje sposoby i kruczki "budowy i montażu" tych podzespolow, które gwarantują moc i bezpieczne użytkowanie. Uwierz mi, że TIP TIPOWI nierówny czy nawet głupie orurowanie :)

Najlepiej zadzwon do niego i pogadaj.

Możesz oczywiście wywalić worek siana na to co chcesz bo to Twoje siano tylko nie wiem czy akurat jest to potrzebne do wyniku :)

Edytowane przez wampir
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na dzien dzisiejszy jest:

DP 2.5''

Tip z BAQ-G ( blaszak)

Strojenie w ctr na 220km 320nm

Nastepny zestaw to bedzie:

-Ten sam Tip

- Wydech= Dp 3'' reszta 2.5'' przelot na dwoch koncowych tlumikach - zamowiony, bedzie sie spawal

- wtryski z S3 225km = juz mam

- Nowy dwumas i nowe sprzeglo z tarcza obita wykladzina kevlarowa= juz lezy i czeka az obecne sie podda

- Turbo hybryda = tutaj najwieksza zagadka

Do mocy 250-260km nie potrzeba mafa z s3 zaden tuner w pl chyba tego nie robi. W okolicach 300 jak najbardziej. U mnie bedzie problem z Fmic, bo beda musialy zostac seryjne dwa male po lewej i prawej stronie ( przeglady techniczne w kraju gdzie mieszkam)

Coraz wiecej slysze o kolektorach. Na innych turbinach wiadomo i tak trzeba spawac nowy, ale na hybrydzie juz nie. Naprawe seria tak bardzo blokuje ze konieczna jest wymiana?

Nikogo bron boze nie chce atakowac i szanuje prace kazdego, ale silnik 1.8t jest tak rozkminiony na kazde strony w pl i na swiecie ze chyba kazdy tuner wie co robic i nie ma tu zadnych tajemnic czy jakis czarow i technik z NASA.

Milego wieczoru

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego nie wiem w jaki kraju mieszkasz, ale skoro masz problem z FMIC i z przegladem, to bedziesi mial tym wiekszy problem przy normie spalin (o ile kat out). Jesli tak jest to musisz sportowy kat 200cpsi zalozyc. Wiem od podszewki jak to wszystko w DE wyglada bo tam mieszkalem 22 lata. Masakra jakas z ABE i TÜV. Wszystko co montujesz musi miec ABE.

Moim zadniem ori DSMIC nie daja rade przy tych planach co masz. Albo zakladasz FMICz homologacja (mega drogi inters) albo zakladasz dwa IC od rs4 b5. To jest w DE popularne. IC z Rs4 to pelen aluminium oraz jest grubszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mieszkam w belgi i dziala to na tej samej zasadzie co w DE. Przed przegladem zakladam seryjny wydech z katem i tyle. Co w przypadku wymontowania fmic. Orurowaniem itp jest troche klopotliwe. Te IC z rs4 siadaja p&p czy jakas rzezba potrzebna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest troche rzezby aby IC z RS4 zalozyc ale nie duzo, tak mi ludzie na A4 Freunde pisali. Ale spojrz ile te RS4 kostuja :-) majatek.

W DE jeden zestaw FMIC ktory ma ABE/TÜV. Produuent HG-Motorsport. Cena o ile sie nie myle 799Eur. Skontaktuj sie z nimi moze na Belgie tez maja papiery.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widze, ze już wiesz lepiej i masz "rozkminione" wszystko wiec nie ma sensu Ci doradzać. :)

Jakby było tak jak mówisz to dawno byłoby na tym forum lub na streetracing ewentualnie na stronach popularnych tunerow mase projektów na hybrydach w 1.8T wzdluznym na +250KM a poki co pustki :)

Pomysl logicznie, to ze ktoś tak nie stroi to nie znaczy, ze tak jest najlepiej. Tak jest po prostu łatwiej dla tunera. Wiekszosc z tunerow jak do nich przyjedziesz otwiera na komputerze plik który się nazywa np. "golf_k03" i edytuje wartości. Zmiana MAFa czy wtrysków wymaga już większego zachodu, czasu który dla tunera oznacza pieniądze.

Zauważ też proszę, że skoro S3 BAM ma taką przeplywke przy 225KM to chyba konstruktor miał w tym jakąs intencję a konkretnie taką aby nie ograniczać dolotu. Wlot K04-023 jest większy od k03-073 i w tym celu jest MAF tez jest odpowiednio większy.

Są jeszcze inne zależności, ale skoro nie wierzysz to nie będę Cie na sile przekonywał.

Tak kolektor highflow poprawia góre i nie musi być spawany, wystarczy żeliwny. Mniej stresu ze peknie.

PS: Skoro masz takie problemy z tuningiem w kraju, w którym mieszkasz to zrob sobie arkusz z kosztami modyfikacji B6 w jednej kolumnie, a w drugiej kolumnie wpisz koszt zmiany auta na B7 2.0tfsi + k04-530 i soft bo może okazac się, ze opcja B7 będzie tansza i mniej klopotliwa.

B7 TFSI będzie mocniejsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wampir- dzieki za rady, naprawde nie chcialem zeby wygladalo tak ze wszystko wiem lub sie wymadrzam. Nie chce tez nikogo atakowac ;)

Glownie chodz mi o to, zeby znalezc osobe ktora jezdzi, lub zna kogos, lub slyszala na wiosce, lub zeby wkleil ktos wykres aut ktore lata na tej hybrydzie z top tune. Naprawde, jezeli serio ktos mi potwerdzi ze wydmucha to 280-300km nie bedzie problemu z zrobiebiem mafa, kolektora, fmic( spedze nawet caly dzien na demontazu przed przegladem ), bo wtedy to bedzie mialo sens. Dla 30km wiecej niz mam obecnie poprostu glowa mnie nie puszcza zeby wydac tyle pieniedzy dla 30km :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sa takie sprawdzone turbiny ale w usa.

szukaj na stronie frankenturbo modelu F21. Bez wydechu pelnego ale z odpowiednim osprzętem robi się okolice 300km (ponad 225g/s)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przemyslalem wszystko, troche sie dowiedzialem. Rozmawialem tez z Gregorem i chyba bedzie jednak k03rs. Bo o tej hybrydzie z top tune zero info. Takie turbo widmo ;) bedzie tez fmic i kolektor zeby wszystko bylo juz dopasowane aby wycisnac z niej tyle ile sie da. Gdyby ktos mial kolektor highflow na sprzedaz lub znal kogos kto sprzedaje. Prosze o info. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...