Busiek100 Opublikowano 3 Marca 2020 Opublikowano 3 Marca 2020 Witam. Może ktoś mi wyjaśnić jak działa w tym modelu ten moduł zapłonowy. Bo tam są tylko dwie cewki, które załącza ECU. Kable zapłonowe są podłączone po 2 do każdej, czyli 1-4 cylinder oraz 2-3 cylinder. Chodzi mi jak jest rozgraniczane załączanie poszczególnych cylindrów skoro mamy tylko dwa sygnały z ECU. A może to ten moduł zapłonowy rozgranicza pomiędzy poszczególnymi cylindrami, tylko skąd wie który załączyć 1 czy 4 skoro to jedna cewka i tak samo 2 czy 3??????
TomaszMkII Opublikowano 3 Marca 2020 Opublikowano 3 Marca 2020 Podaje po dwie iskry na raz. Jedna jest "marnowana". Ad falowania sprawdźcie sobie szczelność kolektora, szczelność dolotu, okolice przepustnicy, tylko nie na oko że chyba okey bo psikałem plakiem i chyba jest ok. W V6 miałem jaja na piątym cylindrze i też falowanie obrotów. Po wymianie wszystkich uszczelek na nowe (ORINGÓW WTRYSKIWACZY TEŻ!) i wyczyszczeniu przepustnicy, wszystko minęło. Widzę że tu na forum jest moda na robienie po kawałku albo z wymianą starych części na inne stare części i potem zaskoczenie że nie pomogło. Jak się kompleksowo nie podejdzie do sprawy to można potem posty na forum pisać do śmierci.
Busiek100 Opublikowano 3 Marca 2020 Opublikowano 3 Marca 2020 Dzięki za wyjaśnienie. A co się stanie jeżeli przepuszcza wtryskiwacz PB i jest ta niby marnowana iska.Czy to nie wpłynie na pracę silnika???
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się