Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8 Adr Nierówna Praca I Wypadanie Zapłonu.


Mesiah

Rekomendowane odpowiedzi

15 godzin temu, k232 napisał:

Nie ma przebicia na cewce i na kablach? Cewkę i kable zmieniłaś a świece? Czujnik temperatury sprawny?

Nie wiem, będę musiała kogoś pomęczyć aby mi to sprawdził. Cewka nowa, co prawda nie z aso, postanowiłam zaryzykować i kupić z skv po tym jak przeczytałam wiele pozytywnych opinii na temat ich zawieszenia. Na ciepłym silniku odpala już normalnie, w sumie to za 2 razem odpala już normalnie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, lepka napisał:

Nie wiem, będę musiała kogoś pomęczyć aby mi to sprawdził. Cewka nowa, co prawda nie z aso, postanowiłam zaryzykować i kupić z skv po tym jak przeczytałam wiele pozytywnych opinii na temat ich zawieszenia. Na ciepłym silniku odpala już normalnie, w sumie to za 2 razem odpala już normalnie. 

Omg, nie lepiej kupić oryginał Ale używany? Skv to gówno ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 13.11.2017 o 12:38, lepka napisał:

Witam Panowie,

jestem "szczęśliwą" posiadaczką audi a4 b5 1.8 125KM ADR zagazowany. Od jakiegoś czasu borykam się z problemem kiepskiego odpalania i nie chodzenia na jednym cylindrze i dodatkowo śmierdzi benzyną. Dzieje się to tak tylko na zimnym silniku, gdy samochód się nagrzeje zaczyna chodzić na wszystkich cylindrach i opala od kopnięcia.         Kiedyś miałem podobne objawy i pomogła wymiana regulatora ciśnienia paliwa. 

Edytowane przez mirek s
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 20.11.2017 o 10:49, k232 napisał:

Omg, nie lepiej kupić oryginał Ale używany? Skv to gówno ?

Póki co nic się z cewką i kablami nie dzieje, ni ma przebicia no ale trochę żałuję, że kupiłam to skv bo teraz jazda jak na szpilkach, nie mam do niej zaufania chociaż już była wypróbowana na wysokich obrotach. 

Ale dalej mam problem z odpalaniem. Samochód po dłuższym postoju (mowa to o min 6h) ciężko trochę odpala, tragedii nie ma, ale nie chce z tym zwlekać. Najlepsze jest to, że chwilę po odpaleniu mogę ją zgasić i za 2 razem odpali już normalnie. Próbowałam już wyłączać ją na benzynie i niestety nic to nie dało, akumulator też jest dobry. Obstawiam coś z układem paliwowym, może filtr..na dniach będę go wymieniała. Spotkał się ktoś z podobnym problemem? Dodam jeszcze, ze chwilę po odpaleniu samochód chodzi na wyższych obrotach, tak 1100-1200 a po chwili już się uspakaja. Nie wiem czy to m a jakiś związek.

Edytowane przez lepka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie ja mam dokładnie to samo, właśnie zakładam ten temat na innym forum, może ktoś coś podpowie..

Bez kitu ten sam problem. Pojadę do mechanika i niech zmierzy przy odpalaniu po całej nocy ciśnienie paliwa, może to nam coś powie. Ja filtr paliwa wymieniałem i nic to nie dało, za drugim razem auto odpala od strzała u mnie.

Edytowane przez k232
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

borykam się z tym już dwa lata i nie ma na to patentu,wszystko powymieniane i nic nie pomogło na średniej temperaturze silnika muszę ją kręcić chwilę i dodać trochę gazu taka bolączka tych naszych audi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

choć jednej rzeczy jeszcze nie wymieniłem gumek łączących kolektor z głowicą u kolegi był problem na zimnym silniku jak odpalił to kulała mu ale jak się rozgrzała to już nie i po wymianie tych gumek wszystko się uspokoiło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja te gumki wymieniałem profilaktycznie i nie wiem czy coś dało, były sparciałe i pewnie coś brały lewego powietrza.

Chudy, błędów na kompie nie masz? Jak na ciepłym słabo pali to czujnik położenia wału korbowego do wymiany, a jak gazu musisz dodać to coś z wtryskiwaczami benzynowymi nie tak.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie kolego zero błędów tylko te wypadanie zapłonu,wtryski sprawdzone wszystko w porządku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobacz w nocy czy na kablach nie masz błyskawic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam
Wracam na forum z podobnym problemem co w maju , mianowicie falujace obroty po odpaleniu zimnego samochodu
Wtedy poprostu mu przeszlo po jakimś czasie a teraz nie zbyt się na to zapowiada a więc do rzeczy ;)
Samochód po odpaleniu łapie na chwilkę obroty 1200 czyli tzw ssanie , po czym spadaja drastycznie obroty silnika do 300-400 samochód telepie się , dławi i wgl
Podczas poprzednich takich objawów pomogło odłączenie czujnika temperatury , teraz nie robi to żadnej róznicy
Objawy ustają na ciepłym silniku albo po przejechaniu paru metrów  z obrotami tak do 2,5-3 tysiecy
Gdzieś przeglądając forum znalazłem post o tym ,że to może być UPG , ze samochód jakoś płynem zalewa czy coś takiego
Najbardziej dziwi mnie fakt ze podobna usterka pojawiła się w maju ( wtedy natomiast dodatkowo delikatnie strzelał jakby nie przepalał ) , znikła na całe lato a powróciła 2 msc temu i nie chce ustapic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie masz przypadkiem przedmuchu gdzieś w układzie ssącym? Może jest jakaś nieszczelność, jak strzela to raczej będzie nieszczelność, silnik się dławi bo łapie lewe powietrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A przepływkę sprawdzałeś? Wywala Ci jakieś błędy na kompie? Miałem podobny problem z tym falowanie i dławieniem się przy walniętej przepływce, na początku tylko co jakiś czas właśnie było a potem za każdym razem i nie zależnie czy ciepły czy zimny 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym strzelaniem to było w maju , ale sie unormowało i było całe lato wszystko super . Wtedy reagował na odpiecie czujnika temperatury do ECU i pracowal rowniotko
Teraz to nie zdaje egzaminu
Przepływkę sprawdzałem poprzez odlączenie wtyczki , brak rożnicy w pracy silnika . Czyli jest sprawna ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 27.12.2017 o 21:05, kacper624 napisał:

Czyli jest sprawna ?

Nie koniecznie. Zmiana mówiła by że jest uszkodzona. Brak zmian to brak wniosków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam
zaraz bedę go podpinał pod komputer
Mógłby ktos się wypowiedzieć co dokładnie i jak posprawdzac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Błędy które wyskoczyły

Cytuj

13 Faults Found:
18010 - Power Supply Terminal 30
            P1602 - 35-10 - Voltage too Low - Intermittent
00561 - Mixture Adaptation
            12-10 - Adaptation Limit (Mul) Exceeded - Intermittent
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
            P1570 - 35-10 -  - Intermittent
16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1
            P0130 - 35-10 - Malfunction in Circuit - Intermittent
00561 - Mixture Adaptation
            14-10 - Adaptation Limit (Add) Exceeded - Intermittent
17735 - Knock-Control: Cylinder 3
            P1327 - 35-10 - Regulation Limit Exceeded - Intermittent
16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62)
            P0118 - 35-10 - Signal too High - Intermittent
01259 - Fuel Pump Relay (J17)
            31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
16486 - Mass Air Flow Sensor (G70)
            P0102 - 35-10 - Signal too Low - Intermittent
17734 - Knock-Control: Cylinder 2
            P1326 - 35-10 - Regulation Limit Exceeded - Intermittent
17736 - Knock-Control: Cylinder 4
            P1328 - 35-10 - Regulation Limit Exceeded - Intermittent
00670 - Throttle Position Sensor (G127)
            27-10 - Implausible Signal - Intermittent
16507 - Throttle Position Sensor (G69)
            P0123 - 35-10 - Signal too High - Intermittent
Readiness: N/A

A tutaj logi

czujnik.txt

lambda.txt

przeplywomierz1.txt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie błędy to błędy sporadyczne. Usuń je i sprawdź czy nie wrócą. Uwagę przykuł błąd od przepływomierza, log statyczny z przepływomierza wygląda na dobry ale w czasie jazdy może chrzanić, zrób jeszcze logi dynamiczne. Sprawdź też przekaźnik od pompy paliwa. Przeglądnąłbym również cały dolot bo może być nieszczelność. Zrób adaptację przepustnicy.

Edytowane przez Przemek.1997
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchaj błąd przepływomierza chyba mogł się wziąc z tego mojego odpinania go
Pod jakim kątem ten przekaznik sprawdzic ?

Byłem przekonany że zrobilismy dynamicznego a jednak cos nam umknęło ale tak z pamięci mogę powiedzieć ze w przedziale 3-4 tyś osiąga on wartości coś z przedzialu 45-50
Odnośnie dolotu mam kolektor metalowy i samo połączenie z silnikiem go jest za pomocą czegoś takiego , slychac tam delikatne syczenie , może są już zparciałe ?
Co sadzisz zeby psiuknac po nich plakiem i sprawdzic ?
https://postimg.org/image/u6f3319vd/



 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...