maniekaudia4 0 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Witam Pytanie jak w temacie Jaka jest różnica między n75 od wersji 90ps, a 110ps?Aktualnie mam założony w 1.9 tdi 90 ps ten z czarną końcówką, oryginalnie był z białą.ma to jakieś znaczenie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartollo 2 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Z tego co się orientuje to nie Ja mam zamieniony n75 z n18 i wszystko jest OK. (n75-biała końcówka,n18-czarna a teraz jest odwrotnie ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
levis1991 0 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 niema to znaczenia pasuje ten i ten... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniekaudia4 0 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2014 dzięki za odpowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bebul 0 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2014 może ktoś podac jaki jest nr na n18? wiem ze przed liftem n75 kosztuje ok 300-350 a ciekawy jestem ile kosztuje n18 do przedlifta ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vp-tdi 2 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2014 (edytowane) niema to znaczenia pasuje ten i ten... ja i z czołga założe i tez bedzie pasował a jednak mają inna charakterystyke pracy ,jak by było to wszystko to samo by nie rozbili głowek czarnych i białych ,każdy sie czymś rózni ,bedzie albo wiecej przepuszczał albo mniej czyli może palić wiecej ,szybciej beda sie zapiekać kierownice itd .najlepiej zakladać oryginalny ,ale jak sie nie ma to na troche można założyć czarny Edytowane 9 Sierpnia 2014 przez vp-tdi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2014 niema to znaczenia pasuje ten i ten... ja i z czołga założe i tez bedzie pasował a jednak mają inna charakterystyke pracy ,jak by było to wszystko to samo by nie rozbili głowek czarnych i białych ,każdy sie czymś rózni ,bedzie albo wiecej przepuszczał albo mniej czyli może palić wiecej ,szybciej beda sie zapiekać kierownice itd .najlepiej zakladać oryginalny ,ale jak sie nie ma to na troche można założyć czarny Gdzieś tu wyczytałem ze 1Z w układzie ma ciśnienie a jak wiadomo AFN ma podciśnienie wiec zupełnie inna bajka. Tak jak piszesz gadałem z elektro i po dokładnym sprawdzeniu okazało sie ze mają inne napięcia czyli nie sa zamienne. Mi jak zdechnie N75 to przerobie kostkę i wstawię tego z małysza jest 3 razy tańszy a zasada taka sama... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vp-tdi 2 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2014 1z to inna bajka ,choc ja n18 potrafie tak przerobic ,że auto normalnie na tym jezdzi zamiast pstrykajacego n75 starego typu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się