Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Centralny Zamek Na Pilota


Drevis

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, mam na pilocie przycisk do centralnego zamka. Od zakupu nie działa, wymieniłem w nim baterię, jedyny postęp to to, że po wciśnięciu przycisku świeci dioda, wcześniej nawet tego nie było. Jaka może być przyczyna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mógł się rozkodować jeśli przez dłuższy czas nie miał prądu.
Próbowałeś go kodować Vag-iem ?


na stronie adako jest opis krok po kroku

http://www.vag-com.pl/index.php?mod=site&id=6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem taki kabel: http://allegro.pl/kb1-kabel-interfejs-vag-com-vw-seat-audi-obd2-usb-i4489603901.htm (wybrałem najtańszy), jednak nie mogę go z niczym połączyć. Oprogramowanie ze strony vag-com.pl wyrzuca błąd interface ross tech usb nieznaleziony po wciśnięciu "test", poprzednie wersje nie mają opcji USB. Co mogę zrobić?


EDIT: Użyłem wersji 409.1, ponieważ jest to ostatnia kompatybilna wersja. Kabel ukrył się pod COM4, więc ten port zeskanowałem i udało się. Komunikat:

Port Status: OK

Interface: Found!

Type: Serial Pass-Through

Opto/Iso: No

Ross- Tech Design: No

Próbuję jednak, tak jak w instrukcji przy włączonym zapłonie wejść w [46 - Moduł komfortu] lub [35 - Centralny zamek]

i pojawia się w obu przypadkach komunikat No Response from Controller!. Co teraz jest nie tak?
Edytowane przez Drevis
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszukaj na forum.

To co ja robiłem i jeżeli dobrze pamiętam to wygląda to tak

Programowanie kluczyka/pilota odbywa się tak. Musisz mieć 2 oryginalne działające kluczyki. Jeden wkladasz do stacyjki i przekręcasz żeby zapaliły się kontrolki. Drugi (ten z tym pilotem niedziałającym) wkładasz do zamka drzwi kierowcy i przekręcasz go(zamykasz drzwi).Trzymając zamknięty około 5-6 sekund klikasz raz na pilocie który jest przy tym kluczyku przycisk z otwarciem(kłudka otwarta) Odczekujesz kolejene 7 sekund i znów naciskasz otwarcie drzwi. Tym razem powinny Ci się drzwi otworzyć

Poźniej wyjmij kluczyk ze stacyjki i sprawdż czy działa otwieranie i zamykanie.

Jeżeli to nie pomoże to może masz mikrostyki zepsute(koszt nowych okolo 3zł)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale mówimy teraz o programowaniu za pomocą kabla. Tak poza tym to mam tylko jeden kluczyk z pilotem, ogólnie 3.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zainstaluj ten Vag com 3.11 i zarejestruj keygenem może wtedy dasz rade się połączyć

np:
http://chomikuj.pl/Youshe/Programy/VAG-i/Vag+3.11*2bkeygen


Aktywujesz vag-a 3.11 w ten sposób

1 Uruchamiasz Vag com 3.11
2 wchodzisz w About
3 kopiujesz serial number
4 wklejasz go do keygena,

ten oddaje drugi kod, który kopiujesz i wklejasz do vag
5 Activated i gotowe (masz pełną wersje vag)

Edytowane przez maniekaudia4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłączę się pod temat... Mam strasznie słaby zasięg pilota. Czy ktoś wie gdzie w sedanie znajduje się antena od centralnego. Chciałem ją przedłużyć w celu poprawienia zasięgu. Filmików i fotostory jak to zrobić w avancie jest sporo a do sedana nie mogę znaleźć nic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a może wydaje ci sie że masz pilota. bo w audi były kluczyki z przyciskiem, ludzie mysleli ze to do central zamka a to była lampka zeby widziec zamek. tak słyszałem i mam tak w swoim .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie potrzebuje szybkiej pomocy mianowicie potrzebuje informacji jak podpiac pompke do zlacza diagnostycznego tak abym mogl zaprogramowac kluczyk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie potrzebuje szybkiej pomocy mianowicie potrzebuje informacji jak podpiac pompke do zlacza diagnostycznego tak abym mogl zaprogramowac kluczyk

Ale na aucie, czy na stole? Może ta rozpiska Ci pomoże:

http://www.digakom.de/template/downloads/Pinbelegung_8L0862257.pdf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w aucie kolego. Ta rozpiske pinow mam i w sumie dzieki niej udalo mi sie podpiac pompke z tym ze nie wiem gdzie mam wpiac kabel idacy od pompki do zlacza diagnostycznego

Edytowane przez mati101086
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak ok z tym ze kolego nie wiem dokad on ma isc bo ja w moim przedlifcie musialem puscic dodatkowe przewody wiec nie mialem kostki B

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozesz go podpiąć normalnie do jakiegoś innego przewodu "k". Na przykład w radiu, klimatroniku, liczniku albo przy złączu diagnostycznym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...